Or_Horan
זה יצא קצת ( קצת מאוד ) משעמם .
מקווה שאהבתם ! ♥♥♥♥

חבל שהכרתי אותך פרק 3 ♥♥

Or_Horan 03/01/2013 1046 צפיות 10 תגובות
זה יצא קצת ( קצת מאוד ) משעמם .
מקווה שאהבתם ! ♥♥♥♥

פרק 3 :

" לוגן !!!!!! איפה האוכל ?! אני רעבה ! " צעקה לורן וכולם התחילו לצחוק .
" לא רוצה לאכול אהה ? " שאל לוגן .
" אוכל ע-כ-ש-י-ו ! " אמרה לורן .
"טוב .. " אמר לוגן ושם צלחת ענקית מלאה בפנקיקים .
" לורן, לי ולקייטי יש הפתעה בשבילך ! " אמר לוגן וחיוך ענקי נפרש על פניה של קייטי .
"מה ? מה ההפתעה ? אעאע אני הולכת לפגוש את וואן דיירקשן ? את ג'סטין ביבר ? מישהו מפורסם ? " שאלה לורן בהתרגשות .
" לא .. את …… הולכת לקבל ביצה לפרצוףף !!! " אמר לוגן וקייטי זרקה את הביצה ..
" אוף איתכם ! . אני הולכת להתקלח ולאגן לי תיק למחר … " אמרה לורן בעצבנות . (מחר יש להם טיסה ללונדון. עוד שבוע להופעה . )
" אל תשכחו להשאיר לי פנקיקים !!!! " הוסיפה ושניהם צחקו .
~ נקודת מבטה של לורן ~
אי אפשר שיהיה יום אחד רגוע בבית הזה ! הדרמה מהבוקר .. והביצה -,- .
טוב לא משנה .. העיקר שמחר אני טסה ללונדוןןןןן !! והווו ! אני כלכך מאושרת !
נעלתי את הדלת, הורדתי את הבגדים שלי ונכנסתי לאמבטיה .
התחלתי לשיר ..
"You're insecure,Don't know what for,You're turning heads when you walk through the door,Don't need make-up,To cover up,Being the way that you are is enoug"
יצאתי מהאמבטיה . איכשהו הצלחתי להוריד את הביצה ..
חיפשתי את לורן וקייטי , הם לא היו שם " לא צריך אני יאכל לבד " מלמלתי לעצמי .
ירדתי במדרגות למטבח כדי לחפש אוכל . ראיתי פנקיקים . הרבה פנקיקים !!
ולידם פתק שבו היה רשום :
" לורן ,
אני, לוגן ברנדון הלכו לקניות . נחזור בערך עוד שלוש שעות .
בתאבון !!
ב-♥ קייטי "
" טוב …… "
נקודת מבטה של קייטי :
אני לוגן וברנדון הלכנו לקניות .
היה שם מאוד רועש מצווחות של בנות . " כנראה שוב יש שם איזה מכירה של אוכל בחינם " אמרתי לברנדון . " חחחחח כנראה .. " הוא צחק ..
"בוא נתקרב " " טוב " הלכנו לשם וראיתי חמישה בנים שהיו נראים לי ממש מוכר . לא הצלחתי לזהות .. " אלה וואן דיירקשן !!!!!! " צרחתי וברנדון נבהל קצת ..
התקרבתי עוד יותר ועזבתי את ברנדון ולוגן שם לבדם . לוגן הסתדר כי ראיתי אותו הולך לבחורה כלשהי .. וברנדון הלך לאכול משהו כי הוא אמר שהוא רעב .. הוצאתי את האייפון שלי ובקשתי ממעריצה שתצלם אותי ואת נייל . – כי הוא הפייב שלי ..
" היי " אמרתי .
"שלום " הוא החזיר לי .
" את מעריצה ? " הוסיף עם חיוך .
" ברווור !! " אמרתי .. אולי צרחתי ..
" אה .. איך קוראים לך ? "
" קייטי . ואתה נייל :) " אמרתי .
" כן .. " אמר והסמיק .. " רוצה להפגש שוב ? " שאל אותי .
" כן, ברור ! " אמרתי .
המשכנו לדבר , ונתתי לו את מספר הטלפון שלי .
אומייגאד ! אני לא מאמינה שהרגע דיברתי עם נייל הורן !
חיפשתי את ברנדון .. " היי ! הנה אתה !!! " אמרתי לו .
מצאתי אותו בבית קפה .. "היי " הואא החזיר לי … "עכשיו אנחנו הולכים לקנות לי ולך בגדים לעוד שבוע .. " " מה יש עוד שבוע ? " הוא שאל . הסתכלתי עליו עם פה פעור ." אתה לא זוכר ?!? " "האאאא ! ניזכרתי ! ההופעה של האלה שראית עכשיו ..!. " " לאלה קוראים 'וואן דיירקשן' " אמרתי לו וקמתי . נכנסו לחנות קנינו בגדים ..
אני קניתי : http://www.polyvore.com/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93_%D7%9C%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D/set?id=31198953#stream_box
וגם : http://www.polyvore.com/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93/set?id=31198720#stream_box
יצאנו מהחנות והלכנו לכיוון תחנת האוטובוס . הגענו , אף אחד לא היה שם .. ברנדון התקרב אליי לאט לאט .. שפתינו נגעו אחת בשנייה , והרגשתי בעננים !
זאת הייתה הרגשה שאי אפשר לתאר .. הוא נישק אותי נשיקה עדינה וקצרה והתנתק ראשון . הוא אמר " אני , אני ממש מצטער .. "
הסתכלתי בעיניו הירוקות , טבעתי בהם .. אחרי זה הסתכלתי על המדרכה. לא ידעתי מה לומר !


תגובות (10)

לייק (:
מי עזר לך ?
אה תמשיכי D:

03/01/2013 10:50

אני עזרתי לעצמי P:

03/01/2013 10:52

הממממממממשךךךךךךךךך D:

04/01/2013 07:36

דדדדדדדדדדיייייייייי הההההההההממממממממשששששששששךךךךךךךךךך עעעעעעעעככככככככככששששששששששייייייייוווווווווווווווווו @!!!!!!!!!!!!!!!!
אל תשימי לב לזה שיש כמה פעמים אותו מספר אות -.- נרדמתי על המקלדת -,-

04/01/2013 13:29

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ><
אני צוחקת בקול XD

04/01/2013 13:30

חחחחחחחחחחח תתתתתתתתתתתווווווווווודדדדדדדדדדדדדהההההההההה!!!!!
אני חייבת ללכת לישון -,-

04/01/2013 13:34

חחחחחחחחחחחחחחחח ביי אהובתי ! :* ♥♥

04/01/2013 13:37

אממ…..אמרתי לך להמשיך לא לא אמרתי אז תמשייייכייייי פליזזזזזז תמשיכי תמשיכי תמשיכי את רואה הבטחתי שאני יקרא וקראתי חוחו לא יו חומוס שלייייי

05/01/2013 01:46

יובלי ♥♥
אוהבת אותך גם :*
נממ .. אמרת שאני יקרא סיפור של חברה שלך ?

07/01/2013 11:17

למרות שיש לי ארבע תגובות , אני ימשיך :]

09/01/2013 09:45
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך