אהבתן?
הקדמה:
https://www.tale.co.il/סיפורים-לפי-נושא/סיפורי-מפורסמים/חזרה-לעבר-או-ההפך-ניסיון.html

חזרה לעבר או ההפך? דמויות ~ניסיון~

25/10/2013 243 צפיות 3 תגובות
אהבתן?
הקדמה:
https://www.tale.co.il/סיפורים-לפי-נושא/סיפורי-מפורסמים/חזרה-לעבר-או-ההפך-ניסיון.html

רון-שיער אפור עם קצת שחור עומד (כמו התסרוקת של זאיין החדשה שהוא מעמיד אותה) עיניים ירוקות 1.80 לבן לבן שרירי!!! בדרן חכם מתופף באד-בוי אוהב את החיים ובנות בעיקר!!

רועי: שיער שחור נטו עיניים שחורות צבע גוף אקזוטי אוהב צבע תכלת אבל אין בגדים כאלה הוא מכיר את הצבע כי הוא נסע בזמן בלי שהוריו ידעו 1.72 הוא חושב שהוא גיי כי הוא פעם אחת היתאהבתי בבן אבל לא נראה ככה ולא מתנהג ככה הוא מנגן אל פסנתר חברותי ויועץ ואוזן קשבת טובה (שרירי)

רום-שיער חום כהה עיניים כחולות אבל צבעו לא את השיער ללבן בשביל שלא יצא יוצא דופן שמו לא עדשות סגולות צבע עור בהיר על גבול הככה 1.82 הוא האקר מחשבים גיטריסט רומנטי שרמנטי שנון אהוב הבנות!!(שרירי)

רותם- היה לו שיער בלונדיני אבל צבעו לו אותו לשחור עם גווני כחול בהיר לא כמו לטקנה שיש לה כחול כהה עיניים תכולות (כמו ניילר!!) 1.70 D.J סטוציונר (שרירי אני רושמת את זה בסוגריים כי רון הוא הכי שרירי מבינהיים)

לכול הבנים אותו סגנון לבוש!!!
ג׳ינסים קרועים חלוצות רופפות תלבושת אחידה היא בגדים מברזל אפורים עם הסמל £רובוטיקה£ ככה קוראים לבית הספר בו הם לומדים זה הי כמו אוברול כל קטע בבגד היה בצבע מתכת אחר והתילבושת עם וי (כמו התילבושת של בטאביב מ-spy פסטיגל דנה פרידר)

טקנה-מראה: שיער שחור כחול יותר כחול ארוך קצת אחרי התחת חלק עם פוני שמכסה את העיניים חלק יש לי עיניים ירוקות אם קצת הרבה כחול סוג של טורקיז 1.75 היא צבע מוקה כזה!
לבוש: אני לובשת שחור כחול ולבן רק את הצבעים האילו לא לובשת דברים קצרים וחושפים הולכת אם נעליי עקב אבל הכי אוהבת מגפיים עם עקב קטן!!
אופי: נחמדה,קשוחה,חברה טובה,אוהבת,פתי,תמימה,נאהבת,מצחיקה,טובת לב,מחוכמת!!!
תחביבים:לגלוש על גלים ווירטואליים (אין להם ים יש להם ים ווירטואלי והכל עשוי מברזל ומתכת הכל שמה רק שחור אפור וכחול!!) קול מהמם

טליה-עיניים חומות שיער סגול חלק רזה נמוכה 1.60 אוהבת לשחק ברזל לסל (כדור סל) אוהבת ולטוס ברחפת (מטוס)
לא אוהבת עקבים יש לה סיגנון של באד-גירל כי היא הבאד גירל של החבורה
אוהבת מסיבות ואת החיים טובת לב תמיד עוזרת לאחרים אין לה סבלנות לכלום שרה טוב!

טוניה-שיער תכלת ארוך מתולתל עיניים שחורות לבנה מאוד היא ממש גבוה 1.78 אוהבת בני בנים בנים אוהבת עקבים תלבושות עם מחשופים ומסיבות הבאתי נערצת הכי ליידי שיש זמרת מעולה!

טלי-שיער שחור גלי עיניים סגולות מלאה במקומות הנכונים לא גבוה ולא נמוכה 1.65 אוהבת את החיים מאוד אופתימית סלחנית אוהבת לרקוד היפהופ לבוש היפ הופי זמרת נדירה!!!

טודי-שיער אפור עם גווני סגול עיניים תכלת גבוה 1.75 אוהבת לגלוש על גלים וירטואליים כמו טקנה ולעצב בגדים קול 100לף!!!

תלבושת אחידה היא בגדים מברזל אפורים עם הסמל £רובוטיקה£ ככה קוראים לבית הספר בו הם לומדים זה הי כמו אוברול כל קטע בבגד היה בצבע מתכת אחר והתילבושת עם וי (כמו התילבושת של בטאביב מ-spy פסטיגל דנה פרידר)

כולם שם בני 17.5 מתכוננים לטיסה על העבר!!!!!

מה אתן חושבות שיקרה?


תגובות (3)

אני חושבת שהרגע את ממשיכה

25/10/2013 04:21

חחחחחחחח אני עכשיו כותבת!!!!

25/10/2013 04:33

יופי!!!

25/10/2013 04:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך