איך אהבתן?

חזרה לעבר או ההפך? פרק 1

25/10/2013 1118 צפיות 3 תגובות
איך אהבתן?

~הקדמה~
שלום קוראים לי טקנה אני חייה בשנת 2082 אני בת 17.5 עוד מעט 18!!!
יש לי חבורה אנחנו 5 בנות ו-4 בנים!!!!
כולנו במגמת מוזיקה אבל אסור אצלנו לשיר לא מרשים אומרים שזה גורם להרס!!!
יש אפילו חוק כזה!!!
טוב אז אמרו לנו ״פעם היו להקות ממש ממש מצליחות בקרבת בני הנוער!, הם היו מפורסמים אבל אני מדבר על זה שכל אחת מהלהקות החזיקה 7 שנים משנת 2010-2017 ללהקות האלה קוראים….. וואן דירקשיין וליטל מיקס!!!״ אנחנו 15 ילדים בקבוצה ו-5 מאיתנו הם שושלת ללהקה דה וונטד או משהו אז הם אמרו יותר נכון כריס אמר ״אפשר לעשות על דה וונטד?״ ״כן אתם על דה וונטד 4 הבנים האחרים ליטל מיקס ו-5 הבנות האחרות וואן דירקשיין!!!״ ״אפשר לעבוד ביחד?״ שאלתי ״כן בוודאי!״ אמר לנו משה המורה (חחחחחח יצא חרוז) היה צילצול יצאנו מהכיתה והלכנו למאגרי מידע )זה מין מקום עם מחשב שיש בו את כל המידע בעולם כל העבר הווה ועתיד יש את זה לטקנה)
״טוב באו נתחיל לחפש במי נתחיל״ ״וואן דירקשיין״ טוניה צעקה ״אוקיי״ חיפשתי וראיתי אותם ״הם חתיכים״ אמרתי ״לגמרי״ טוניה אמרה ״נראה לי שאני מכירה אותו״ טליה אמרה ״את המכורזל?״שאלתי ״כן הוא מהרחוב שלי!!״
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~נ.מ טקנה~
״מגניב עכשיו נוכל לומר לו שיש לנו עבודה מבית ספר ואנחנו צריכים לשאול אותו שאלות!!!״ אמר רון כאילו זה הדבר הכי קל בעולם ״אבל עצרו אותו ואת הלהקה שלו בגלל שהם שרו״ אמרה טליה ״למה אי אפשר לשיר אפשר להבין?!״ אני שאלתי ״ההערצה שהייתה על וואן דירקשיין וליטל מיקס הייתה מטורפת עד שהם הרסו הרים שלמות רק בשביל חתימה!!!״ אמר רועי ״מאיפה אתה יודע את זה?״ ״מי שאהבתי אוהב או יותר נכון מעריץ של שנייהם!!!״ אמר והתחיל לבכות מי שאהב הרביץ לו בגלל שהוא הציא לו חברות הוא גם היה גיי אבל בסתר הם כל הזמן מגניבים מבטים אחד אל השני שנייהם מאוהבים אחד בשני אבל לא מוכנים להודות ״אל תבכה יש עוד הרב. דגים בים!!!״ אה שכחתי להגיד מי שרועי אהב הוא הבאד-בוי של בצפר אז הוא לא יכול להיות בו זוג שלו בגלל המעמד פתאום היה דפיקה בדלת תומר (מי שרועי אהב/אוהב)
—————-סטופ—————
תומר: צבע שיער אפור לבן עיניים ירוקות גופו מוצק שרירי עיניים ירוקות גובה 1.77 משחק ברזל לסל (כדור סל) וקפטן נבחרת הפוטבול מצחיק שנון מפחד ממה יגידו אליו!!!
————–המשך—————-
הוא היתפרץ לבית כמו סערה וצעק ״איפה רועי?״ ״למה?״ רון צעק אליו ״אני צריך אותו!!!״ תומר המשיך לצעוק פתאום רועי בא ואומר ״תשאירו אותי איתו!״ ״אתה בטוח?״ טליה שאלה אותו ״כן!״ הוא ענה ״אבל קורא משהו אתה צועק לנו אוקיי?״ ״אוקיי!״ הוא אמר יצאנו מהחדר…..
~מנקודת מבט של תומר~
הלכתי לנבחרת פוטבול ואז המאמן צ׳יקו צעק לי ״תומר בוא שנייה!״ רצתי אליו ״כן?״ ״אתה מאוהב ברועי?״ ״אההההההה״ אמרתי מגמגם ״אני יודע שאתה מאוהב בו אני רוצה שתדע שאני רוצה רק לטובתך זה שתהיה חבר שלו אפאחד לא יקח לך את תפקיד הקפטן אתה הכי טוב ותמשיך להיות הכי טוב בזה!!!! אני תומך הכל החלטה שלך!!!״ ״אני יכול ללכת אליו עכשיו?״ ״ברור רוץ אליו לא כל יום מוצאים גבר כזה ורק שתדע אני גם גיי זה משנה אותי?״ ״לא!!!,תודה המאמן!!!״ ״אל לו דבר יאלה רוץ למה אתה מחכה?!״ הוא אמר והתחלתי לרוץ הכי מהר שאני יכול הגעתי לבית שלו חבריו פתחו לי את הדלת נכנסתי בסערה וצעקתי ״איפה רועי?״ ״למה?״ רון שאל יותר נכון צעק ״אני צריך אותו!״ המשכתי לצעוק פתאום רועי יוצא מין החדר הוא יצא הוא כל כך חתיך אני כל כך רוצה לשים את שפתי אל שפתיו להרגיש את גופו החטוב והסקסי צמוד לגופי שאין מקום לקיסם בינינו אני כל כך אוהב אותו אני מצטער שהרבצתי לו באותו יום אני אגיד לו אבל קודם כל אני חייב נשיקה אני כל הזמן מסתכל אליו אני יודע אליו הכל פתאום ראיתי את פניו אדומות ישר היתרכתי למה הוא בוכה? שאלתי את עצמי כאב לי הלב שראיתי אותו ככה הוא פצח את פיו וקולו הצרוד שהעביר צמרמורת קלה בגופי אמר ״תשאירו אותי איתו!״ הוא אמר כל כך שמחתי חייכתי חצי חיוך אבל אפאחד לא שם לב ״אתה בטוח?״ שאלה טליה מודאגת ״כן!״ הוא ענה ״אבל קורה משהו אתה צועק לנו אוקיי?״ ״אוקיי!״ הוא אמר הם יצאו הדלת נסגרה הצמדתי אותו לקיר שהוא צמוד אלי הוא היסתכל אלי והוא היה מהופנט וכך גם אני ״מה קרה?״ הוא שאל פתאום ״אני…אני אוהב אותך״ אמרתי הוא היה בשוק בשנייה אחת חפנתי את לחיו ונישקתי אותו נשיקות קטנות בסביבות הפה הוא היתענג אל מגעי הוא נראה כאילו חיקה לרג הזה כל כך הרבה זמן ״למה אתה עושה לי את זה?״ הוא שאל אותי בקול שקט ומיתענג אני חייכתי ואמרתי ״חיכיתי כל כך הרבה לזמן הזה שתהיה שלי שתהיה צמוד אלי שאני ארגיש את המגע שלך אני כל כך מצטער על היום הזה שאני הרבצתי לך באותו היום אני בכיתי כמו תינוק בבית לא יכולתי להיות בן זוג שלך וזה כאב לי היום באתי להגיד למאמן שאני פורש אבל הוא שם לב שאני אוהב אותך והוא נתן לי אישור אני מצטער שגרמתי לך סבל אבל אני מוכן לסבול גם אם לא תרצה להיות בן הזוג שלי״ אמרתי הוא פשוט תפס אותי ונישק אותי ביקשתי אישור להיכנס אם לשוני לפיו בלי שום היסוס הוא נתן חבקתי את מותניו והוא את עורפי לאט לאט צעדנו לעבר המיטה שהייתה שם היו לי פרפרים בבטן שמתי לב שלשנינו יש זיקפה ״אתה רוצה לבןא לבית דלי לטפל בזה?״ הכנסתי את היד שלי למכנסיו ושיחקתי לו בתחתונים הוא היתענג ואמר אתה תשלם על זה שנינו קמנו הוא הלך לחברים שלו ואמר ״אני הולך עם רון וכולו היה מחויך הם לא הבינו למה שתינו מחויכים הוא שאל אותי ״אפשר לספר?״ ״אני מעדיף להדגים!״ אמרתי לו הוא היתקדם אליי ובמאית שנייה לשונו ולשוני היו בתוכך נשיקה סוחפת הם היסתכלו בשוק עצמתי עיניי והיתמכרתי לנשיקה עצרנו והיסתכלנו עליהם הם חייכו ״יש הם זוג!!!״ צעקה טוניה וחיבקה את שנינו ואז כולם ביחד צעקו ״מזל-טוב!!״ וכולם חיבקו אותי ואת רועי שאנחנו שאושרים מין הזוגיות הזו….


תגובות (3)

ווואו איזה יפה תמשיכיייי

25/10/2013 06:48

זה מדהים!!!!!!!
תמשיכי!!!!!!!!!!

25/10/2013 07:01

אהבתי את הסיפור D:
צריכים באמת לעשות חוק שיאסור על וואן דיירקשן מלשיר.. חחח סתם..לא לרצוח אותי!!!

23/11/2013 08:46
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך