קרן פיין :)
אני מאוהבצ בכןןן

חיים חדשים פרק 5 סיפור על וואן דיירקשן

קרן פיין :) 01/08/2013 829 צפיות 2 תגובות
אני מאוהבצ בכןןן

אומיייגגזרר אני מתהה עלייכן התחלתי בהתחלה את הסיפור סתם לכיף ואני אואה שאנשים מתים על זהה אעאעאעאע אני מאושרת , ואני מבטיחה להוסיף את כולםםםם ;))

נקודת המבט של ליאם –
אני כל כך שמח שהם נתנו לנו מקום לגור במיוחד ללי היא חמודה ומצחיקה ויפה …
רגע מה?! אני לא יכול לחשוב על זה אני רק הכרתי אותה…אני אידיוט!
כעבור חצי שעה –
הבנים באו אמרתי לכולם שלום וגם דניאל וטום דיברו איתם וכנראה שהם ממש נחמדים , אז ירדו מהמדרגות איימי וללי , לא הפסקתי להסתכל על ללי היא כל כך יפה , גם ראיתי שנייל מסתכל על איימי, יש מצב הוא התאהב? יש מצב אני התאהבתי? לא יכול להיות….
התחלנו לדבר , ראיתי שהארי מדבר עם ללי או יותר נכון מפלרטט איתה , אוחחח כל כך התעצבנתי , היא רק שלי ! רגע מה ?!?! היא לא שלי , היא לא של אפחד היא לא חפץ!!! אבל עדיין אני מרגיש שהיא צריכה להיות שלי…
הסתכלתי עליהם שוב , הם החליפן מספרי טלפונים , הארי הזה תמיד גונב בחורות !
נייל שם לב שאני בוהה , והוא אמר לי : ״אל תדאג,יש לי הרגשה שהיא תהיה שלך,רק שלך.״ וחייך שאלתי -״איך אתה יודע מה אני חושב?״ הוא רק חייך :)
אוקי הגיע הערב , אכלנו ושתינו , ישבתי בסלון עם נייל שנרדם בסלון .
רציתי לעלות לישון פתאום שמעתי צרחות מהקומה למעלה יש רצתי לראות אם הכל בסדר , דניאל ואיימי קמו . ״שמעתם את זה?״ שאלתי, ״כן זאת ללי, זה ככה כל לילה ״ אמר דניאל , שלחתי את איימי ודניאל לישון והלכתי לאלה לי, ראיתי שהיא בוכה ושורטת כל חלק בגופה , לא יכולתי לראות אותה ככה היא צרחה ובכתה, הלכתי אליה והחזקתי את ידיה היא שרתה את גופי אבל לא היה לי אכפת , רק שלא תשרוט את עצמה…
ראיתי לאט לאט שהידיים שלה נחלשות וחיבקתי אותה , הרגשתי חום בגופי כאשר הידקה את החיבוק , לקחתי אותה לחדר האמבטיה , הושבתי אותה על השיש הרטבתי מגבת וניקיתי את פניה , נישקתי את הצלקות שלה . הרמתי את השרוולים שלי והיא ראתה שריטות . אני עשיתי את זה ? היא שאלה נראית מודאגת. אמרתי : ״ כן אל תדאגי לזה , זה עובר״ ישר היא אמרה לי להוריד חולצה, הורדתי . היא הלכה לכיוון המגבת הרטובה וניקתה את הדם שהיה בגופי , דמעות עלו בעינה , וחיבקתי אותה חזק . לקחתי אותה למיטה שלה והנחתי לה לישון , הסתכלתי עליה , היא כל כך יפה , עוד פעם אני חושב על זה !! אני מטומטם ! באתי ללכת , והיא תפסה בידי , ״אל תלך , אני לא רוצה להישאר לבד… טום או דניאל או איימי היו ישנים איתי..״ היא אמרה והתחילה לבכות , נכנסתי למיטתה והיא חיבקה אותי , כאילו לא תיתן לי ללכת , אהבתי את המגע הזה כאילו החום חזר לגופי . חיבקתי אותה גם , ״אני מניחה שמגיע לך הסברים״ אמרה בחשש , ״תמיד יש מחר״ אמרתי , נשקתי לראשה ונירדמנו .


תגובות (2)

יואווווו איזה חמודיםםםם!!!! איזה נסיךך ליאמוווו!!! D:
אויי את חייבת להמשיך ומהרררר!! 3> 3> 3>

01/08/2013 02:41

תמשיכי איזה נושים!!!!

01/08/2013 03:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך