אני מבטיחה לתת קרדיט למאיה :)
עם אתם רוצים שאני יפסיק (בגלל שהסיפור הוא לא שלי) אז אני יפסיק. אבל זה באמת סיפור יפה ומעניין :)

טיפות של גשם סיפור על וואןדי – הקדמה+פרק 1

11/11/2013 1008 צפיות 6 תגובות
אני מבטיחה לתת קרדיט למאיה :)
עם אתם רוצים שאני יפסיק (בגלל שהסיפור הוא לא שלי) אז אני יפסיק. אבל זה באמת סיפור יפה ומעניין :)

אז ככה.
באתר של וואן דיירקשן קראתי סיפור מ-ה-מ-ם! והחלטתי לפרסם אותו פה עם קרדיט לכותבת בכל פרק. אז קרדיט ל-maya yancu Gefen
——
-פרק 1♥-
שם הפרק : התחלה מבאסת :\
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
גשם- קוראים לי גשם , אני בת 18 וחצי , ממש עוד מעט 19. אני גרה בבריטניה , בית מולי גרים החבורה הזאת שכל הרשת מדבר אליה.. אמ.. וואן דירשן ? .. אה. וואן דירקשן.
ישלי שיער בצבע שטני בהיר , יש לי עיניים כחולות , עם נגיעות של תכלת , אני ממש רזה , נחשבת לנמוכה , אני אוהבת לצאת עם חברים , ללכת למסיבות ולעשות בלאגן , לרקוד בלי סוף , ולשיר.
קראו לי גשם בגלל העיניים המדהימות שיש לי , יש לי אח קטן , בן 14 וחצי , ואחות קטנה בת 2 ^^ נושית , אמא שלי ואבא שלי התגרשו לפני שנה , ועכשיו אמא שלי יוצאת עם אמא של הארי סטיילס מהחוברה הזאת.
קיצור , אבא של הארי הציע לאמא שלי נישואים… הם רוצים להתחתן ובעוד פחות משבוע אני הולכת להיות האחות החורגת של הארי … אין לי בעיה אם זה או משהו, אבל שיהיה לו ברור , הוא והחברה שלו , ממש לא הולכים להרוס לי תחיים. אני אמשיך לצאת מתי שבא לי , ואף אחד לא הולך להחליט עליי. אבא שלי גר בפריז … ואני גרה בבית ענקי , עם גינה , מגרש כדורגל , ולי יש 3 חדרים.אחד לבגדים, השני ללקים ואיפור, והשלישי הוא החדר הרגיל שלי שיש לי בו את המיטה תמחשב נייד שלי וכל אלה.
-פרק 1-
התעוררתי בבוקר , הבטתי בחלון , עוד יום קיצי , לבשתי שורט , בצבע תכלת , וגופייה בצבע לבן , נעלתי נעליי בובה לבנות , שמתי עגילים קטני בצבע תכלת , האפרתי מעט , שמתי אודם בהיר , מסקרה, וכו'. יצאתי מהחדר שלי , ונכנסתי למטבח. ראיתי את אמא שלי ואבא של הארי. כל כך צפוי.
אמא : מותק , קנית כבר שמלה לחתונה שלנו ?
אני : כן .. אמרתי וחשבתי על השמלה הלבנה המהממת שקניתי (;
אבא של הארי : יופי. אמ.. אני ואמא שלך חשבנו שאולי עדיף שתכירי את הארי לפני החתונה. את תרצי ללכת היום אלינו ? הארי עושה מסיבה בערב עם חברים שלו את תרצי להצטרף?
אני : אבל אני לא יכיר שם אף אחד.
אבא של הארי : הארי הולך להיות אח שלך , אני ואמא שלך מצפים שתביני , ותכירי אותו לפני החתונה.
אני : טוב.. מתי המסיבה?
אבא של הארי : ב-7 וחצי היא מתחילה…כשתגמרו תודיעו לנו אני ואמא שלך נהיה פה.
אני : אוקיי.. אמרתי והכנתי לעצמי קפה. שמתי טיפונת קצפת^^זה כל כך טעיייים !! התיישבתי בסלון ושתיתי את כל הקפה. הנחתי את הכוס על השייש שבמטבח , ונכנסתי לחדר שלי. התחברתי לפייס , יאיייי 1028 לייקים על התמונת פרופיל (; חחח שאנשים ירגעו כולה העלתי אותה אתמול… פתחתי את התמונה ופתאום קלטתי שיש לי עוד התראה. פתחתי אותה והיה כתוב : הארי סטיילס הגיב על הסטטוס שלך. פתחתי את ההתראה וקראתי שוב את הסטטוס שלי : " גשם סטטילססס ראר *~* .. " וירדתי למטה. ראיתי גובה של הארי : "גשם לשיסו תשאר גשם לשיסו." (לשיסו = השם משפחה שלי) התעצבנתי.. אני , שאני לא סובלת תקשורת , ופרסום , נחמדה אליו, וככה הוא מחזיר לי ? אין בעיה. סטיילס עכשיו יש לך עסק עם גשם לשיסו. חשבתי על התגובה שלו 103989384 פעם. סגרתי את הפייס ונכנסתי למיטה לישון צהריים ?
-מנקודת המבט של הארי-
אוףף לא באלי אחות .. ובמיוחד לא מכוערת לפי מה שחבר שלי אמר לי. אני רוצה לראות איך היא נראת אבל היא חסמה תגישה לתמונות (לאנשים שלא חברים שלה בפייס) . היום היא באה גם למסיבה.. אוףף למה הזמינו אותה בכלל ?! זה רק לחברים שלייייי וואיי… סגרתי תלפטופ , ונכנסתי לסלון. הבנים ישבו וראו סרט.
לואי : מצאת אותה בפייס?
אני : כע אבל היא חסמה תתמונות שלה.. תקשיבו , מילה היא מפגרת , היא רשמה כסטטוס : גשם סטיילס ..כאלו מה היא חושבת שהיא?!
זאין : ואווו אחי תרגיעה , עדיין לא ראית אותה.
ליאם : זאין צודק.. עדיין לא ראית אותה..
אני : היא מעצבנת אותיי.. זה לא משנה כלוםם היא פשוט מעצבנת אותי.
-מנקודת המבט של גשם-
התעוררתי. הבטתי בשעון , השעה הייתה 6 וחצי. גאאאאאאאאאאאאאאאאאד כמה ישנתייייי!!! קמתי מהמיטה , התקלחתי, לבשתי שמלה לבנה קצרה , נעלי עקב לבנות , עגילי חישוק בצבע לבן , עשיתי מחליק בשיער , והתאפרתי. השעה הייה 7:25 . לקחתי תיק קטן , בתוכו שמתי תאייפון 5 שלי , אודם , ומפתח לבית. יצאתי מהבית , והלכתי לכיוון הבית של הארי. הגעתי לבית שלו ודפקתי בשקט על הדלת.. אחרי כמה שניות משהו מתולתל (הארי-להזכיר לכן שהם עדיין לא נפגשו) פתח את הדלת והפה שלו הפך לפעור..
המתולתל : מי..מי את ?
אני : גשם… מי אתה?
המתולתל : את גשם ?!
אני : כן..
המתולתל : אה.. אני הארי.. הוא אמר בקול מזלזל.
אני : אתה משאיר אותי בחוץ או שאני יכולה להכנס ? אמרתי בקול עצבני.
הארי : כנסי. הוא אמר בקול מזלזל ונכנסתי… הבית שלו היה מלא בחברים.. לא מצאתי את עצמי שם , הרגשתי שאני לא קשורה… בפנים היה מלא רעש , אז יצאתי החוצה לגינה שלו.. התיישבתי על ספסל שהיה שם והבטתי בכולם רוקדים .. לפתע הרגשתי שמשהו נוגע לי בכתף. הסתובבתי וראיתי משהו חתיייייייייייייך *~*


תגובות (6)

אעאעאעאע אני קראתי אותו!!!!!!
הוא סיפור מושלם!!!!!

11/11/2013 11:57

תמשיכי!

11/11/2013 12:07

תמשיכייי!!! באיזה אתר קראת את זה?

11/11/2013 12:17

תמשיכי

11/11/2013 12:19

תמשיכי חח!!!

11/11/2013 14:12

לא תתמשיכעע

11/11/2013 14:30
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך