להמשיך?
אני לא יודעת אם להמשיך או לא, ואם לא יגיבו לי אני גם לא אדע אף פעם.
לכל הדיירקשניות שמעוניינות, כן, זה כן סיפור על וואנדי וליאם וזאין פנויים, אז מי שרוצה שתכתוב לי תיאור בתגובה ואני אוסיף אותה, וכמו שאומרים - הקודם זוכה!
חיח טוב חפרתי אז....
גאיוש מתה עלייך ואל תשאלי אותי למה לא כתבתי שנייל גם פנוי כי הוא כבר לא....
love u!

יומניה של נערה משועממת – הקדמה+פרק 1

31/03/2013 756 צפיות 6 תגובות
להמשיך?
אני לא יודעת אם להמשיך או לא, ואם לא יגיבו לי אני גם לא אדע אף פעם.
לכל הדיירקשניות שמעוניינות, כן, זה כן סיפור על וואנדי וליאם וזאין פנויים, אז מי שרוצה שתכתוב לי תיאור בתגובה ואני אוסיף אותה, וכמו שאומרים - הקודם זוכה!
חיח טוב חפרתי אז....
גאיוש מתה עלייך ואל תשאלי אותי למה לא כתבתי שנייל גם פנוי כי הוא כבר לא....
love u!

^הקדמה^
תהיו מוכנים לחפירות שאין דברים כאלה!
אני, מיילי פיבנס, הולכת לחפור לכם כמו שבחיים לא קראתם!
אמנם אני רק נערה משעממת עם חיים משעממים, אבל יום אחד כל זה משתנה, (לא כל החלומות שלי מתגשמים, אל תדאגו, זה לא איזה "הסיפור המושלם" או משהו כזה…) והחלום שתמיד היה לי הופך למציאות!

פרק 1
ישבתי במשרד המשעמם שלי, מסתכלת בתיבת הדואר המשעממת במחשב המשעמם ומשתעממת, הכול כרגיל. "בואי למשרד שלי, אני צריכה לדבר איתך." קיבלתי אסמס, הבוסית שלי רוצה אותי במשרד שלה וזה אף פעם לא סימן טוב… עברה בי צמרמורת כשקמתי מהכיסא, הלכתי למשרד שלה, פתחתי את דלת העץ הגדולה והרחבה והתיישבתי מולה על כיסא העור המרופד. "מה.. למה רצית אותי?" שאלתי בחשש, תמיד אני עושה פשלות, אפילו שמראיינת של מפורסמים אמורה לדעת מה היא עושה, אז חשבתי שהיא שוב צפתה בפשלות הלא נורמליות שאני תמיד עושה בטלוויזיה.

"מה?!?!?!?!?!?!?!?!?! אומייגזררררר תודה תודה תודה תודה!!!!!" לא ידעתי איך להגיב, אני מחכה לרגע הזה מאז ש'וואן דיירקשן' נוצרו, לפני ש-ל-ו-ש שנים!! לא להאמין שאני סוף סוף מראיינת אותם! חזרתי למשרד שלי, שום דבר כבר לר היה משעמם כמו קודם כשהבנתי עד כמה אני מאושרת! לא להאמין שאני אפגוש את האלילים שלי, ובינינהם את האליל הראשי: ליאם פיין המושלם! "תק… תקשיבי לי מהר!" אמרתי לסופי חברתי בשנייה שהרימה את הטלפון. "אם את לא משועממת יותר זה כבר סימן טוב!" היא אמרה בצחוק, שמעתי את ההתלהבות בקולה וחייכתי חיוך עצום. "אני הולכת לראיין את וואנדי! אומייגזר איזה בוסית מושלמת יש לי!!" רגע, השנייה אמרתי שגברת מרינלי הזועפת, זאת שתמיד מבאסת אותי עם המפורסמים הכי מעפנים לראיין היא מושלמת?! איכככססססס!!! "WTF?!?! את הולכת לראיין את וואנדי?! איזה כיף לך!!!! וממתי גברת מרינלי היא מושלמת? איכככסססס גועל נפש!"

לא האמנתי שזה באמת קורה לי!

אופס, שחכתי להציג את עצמי:
אני מיילי פיבנס, אני בת 20 עוד כמה שבועות וכמו שכבר שמתם לב אני עובדת בתור מראיינת של מפורסמים, אפילו שזו לא העבודה הכי משגעת בעולם. יש לי סיפור מאוד מוזר, והוא מתחיל ככה:
הייתי בת 8 כשהמשפחה שלי טסה לישראל כדי שאח שלי יוכל לעלות לתורה בישראל כמו שאבא שלי תמיד חלם. ההורים שלי ראו כמה טוב בארץ, ואני מקווה שעכשיו כבר הבנתם שזה היה ממש מזמן, כי היום כבר אי אפשר להגיד שיש פה משהו טוב… בקיצור, ההורים שלי החליטו שנעבור לארץ. אבא שלי טס חזרה לניו ג'רזי כדי לסגור את חשבון הבנק ולקחת משם את כל הכסף, למכור את הבית ואת שתי המכוניות ולמסור את מיילס לבעלים אחרים, כמובן שגם להעביר אותנו בתי ספר אבל בקיצור, הוא הלך, סגר את החיים שלנו שם בצורה רשמית וחזר. בעזרת הכסף קנינו ווילה יפה בתל אביב, מכונית חדשה, אבל כלב חדש לא קנינו. מיילס היה הכלב שלי, זה שהיה אצלנו מאז שנולדתי בערך. נורא אהבתי אותו, אבל הפעם האחרונה שבה ראיתי אותו הייתה לפני שעזבתי את ניו ג'רזי לתמיד, עכשיו הוא עם הבעלים החדש שלו ואני לקחתי את הגורה שלו לארץ כדי שתמיד יהיה לי זיכרון ממנו.. לגורה שלו קוראים פולו, בעיקרון היא הכלבה של כולם אבל רק אני מטפלת בה, מאכילה אותה ומשחקת איתה ואין לי שום בעיה עם זה, כי תמיד כשהייתי קטנה רציתי כלב משלי, אז זה סוג של סיפוק בשבילי. אחרי שגמרתי צבא בישראל קיבלתי את העבודה הזאת בתור מראיינת מפורסמים, שמשום מה לא נראתה לי משעממת בכלל עכשיו, אבל אם הייתם באים ביום אחר הייתי אומרת לכם שאני עומדת למות משיעמום פה. אח שלי, ג'ורדן פיבנס בן 25 והוא גר בחיפה עם חברה שלו, נועם. כמה נועם יש בארץ הזו, מישהו מוכן להגיד לי?…. ואני בינתיים גרה עם ההורים שלי, לורנס ואנסטסיה פיבנס בווילה שקנינו לפני 12 שנים, עובדת כרגיל וחיה את החיים המשעממים שלי – עד היום!


תגובות (6)

רגע ליאם וזאין פנויים? ותמשיכי כי זה נשמע מעניין!!!

31/03/2013 13:06

כן ליאם וזאין פנויים ומי שרוצה להצטרף שתרשום לי תיאור ואני אוסיף אותה…

31/03/2013 13:20

אז אפשר עם זאין?
שם: אלה
גיל: כמו כולם או מה שצריך
תיאור חיצוני: שיער שחור חום קצר עיניים חום ירוק קעקועים מפתח סול על פרק כף יד ימין ופרפר מאחורי אוזן ימין עגילים הליקס ושני חורים בצד שמאל ובצד ימין אחד באף ואחד באוזן גובה 1:70
דברים שאוהבת: מנגנת על גיטרה פסנתר סקסופון ותופים שרה ומציירת אוהבת כל ספורט אפשרי וגם עושה אבל הכי כדורגל כל החיות ותמיד מגנה על החיות כובעים ונעליים גבוהות וג׳ינסים לא אוהבת שמלות נעלי עקב ולקים
תכונות: טובת לב חברותית ילדותית יציירתית אוהבת לעזור לכולם אמיצה וקצת קשוחה

31/03/2013 13:44

אפשר את ליאם?

תאריך: 31.03.13

שם:זואי
גיל:מה שמתאים
תיאור חיצוני:שיער קצר על הכתפיים ופוני לצד בצבע חום בהיר עיינים ירוקות גבווהה ורזה
אופי:קשוחה מתעצבנת מהר עוזרת תמיד כשצריך חברה טובה באדגירל כמו באדבוי
תחביבים:לצייר לנגן על גיטרה ותופים
אוהבת נעליים גבוהות וכובעים מכול הסוגים לא מתה על כול התכשיטים אוהבת את ג'סטין ביבר
תכתבי לי אם כן :)
תמשייכי

31/03/2013 16:23

אין בעיה הוספתי את זואי ואלה לסיפור בתור חברות של זאין וליאם, אין לי יותר מקום עם הבנים אבל מי שרוצה תפקיד בתור אחות של לואי יכולה ויש לי עוד שני תפקידים משניים שמשתתפים רק כמה פרקים ואז יורדים אז…. מי שרוצה שתכתוב לי!
אני ממשיכה היום אז תעקבו….

01/04/2013 05:56

תמשיכייי!

02/04/2013 03:04
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך