תהנוווווווווווווווו :)

ילדה קשה- וואן שוט על לואי פרק 3

תהנוווווווווווווווו :)

התלבשתי במהרה וחיפשתי את הבושם שאימי העניקה לי ביום הולדתי ." שיט !" צע\קתי כאשר הבושם נשפך על הרצפה. ניסיתי לאסוף חלק מהבושם בידי ומרחתי אותו על גופי בקושי. אספתי את הזכוכיות ומהרתי לזרוק אותם לפח . שמעתי צפצוף מכונית , זה היה לואי , נרתעתי וזזתי בקצב מהיר ל\עבר המראה מסדרת מאט את שיערי וקורצת למראה. שמעתי ע\וד צפצוף אחד . "אני באה !!" צעקתי ברוגז ולקחתי את מפתחות הבית . " את נראת מדהים .." לואי אמר מביט בי בחיבה. " טוב חתיחון , לאן אתה לוקח אותי ?" אמרתי בהתרגשות מתעלמת מהמחמאה שלו. " זה הפתאה .." הוא אמר קרץ לי ותפס בהגה. " אני לא יודעת למה הסכמתי לצאת איתך לדייט.." אמרתי בצחקוק. "אז זה דייט !" לואי אמר מושך בכתפייף בהתרגשות ." לא זה לא ! זה … קצת " אמרתי וחייכתי מאט. הנסי\עה הייתה מביכה ושקטה , והאוויר מהחלון יבש את הזעה שלי בפנים ויבש את שפתיי בחיבה. " הגענו" לואי אמר פותח את דלתי ." אני יכולה לפתוח את הדלת בעצמי ." אמרתי לו מגחכת ומסתירה את חיוכי ." מה שתגידי פרצוף עצבני" הוא אמר בחזרה מרים את ידיו ." היי , אני לא פרצוף עצבני " אמרתי לו דוחפת את כתפיו ." הו כן את כן "הוא \ענה לי נשכב \על הדשא… הבחנתי במקום מדהים , גבעות מלאות דשא ומהר מאוד ראיתי את הכוכבים.. היה קריר ורומנטי… אבל אני לא יתאהב בלואי, לא עכשיו. ראיתי שלואי הביא משהוא מהמכונית .." מה זה?" שאלתי אותו מופתעת שהוא הביא לי דובי גדול ולבן שכתוב עליו "שירה " בכתב מחובר." חשבתי שאתה לא יודע את שמי.." אמרתי מצחקקת ומלטפת את הדובי.." כתוב לך על השרשרת" לואי אמר בגיחוך .. "הא כן.." אמרתי לו בזמן שאני מסתכלת ע\ל השרשרת ."מתי היה לך זמן להכין את זה?" שאלתי את לואי מתיישבת ליידו \על הדשא." תמיד אני מוצא זמן .. מוצא חן בעינייך ? " לואי שאל מלטף את גבי." אני יקרא לו.. לואי .. שם מקורי לא?" אמרתי בגיחוך . "השם הכי יפה בעולם " הוא אמר מוציא עוד משהוא מהמכונית ." פיקניק יאיי !" לואי אמר מחזיק בידו את סלסלת הפיקניק ופורס את השמיכה , ומייד טיפסתי אלייה בוהה בלואי שמפזר את האוכל על השמיכה . " כן פרצוף \עצבני ?" לואי שאל מתיישב \על גבי בצורה מכבידה. " איי זה כואב .. חוץ מזה אני לא אוהבת את השם הזה." אמרתי לו בזמן שאני מנסה להוריד אותו מגבי . " אז איך את רוצה שאני יקרא לך….?" לואי שאל מתיישב ליידי ." שירה.. זה השם שלי לא?" אמרתי לו מתקרבת לפניו. " אכן !"הוא אמר נשכב \על השמיכה. " דרך הגב הכנתי הכל במו ידי , בואי נאכל" לואי אמר נותן לי צלחת ומזרז אותי לאכול .." אתה חמוד" אמרתי לו לוקחת קצת מסלט שהוא הכין ." תודה" לואי מלמל בפה מלא אוכל מה שגרם לי להיחנק מצחוק כמעט בפה מלא סלט. " את בטח אומרת את זה לכולם " לואי אמר משועשע בולע את האוכל בפה שלו . " אל תשחק אותה" אמרתי לו מתכרבלת בדובי שלואי נתו לי .אם כבר משחק אותה.. רוצה לשחק כדורגל ?" לואי אמר בהתרגשות לוקח את ידי .." אני יקרע אותך !" אמרתי בהתרגשות ." בואי נראה " לואי אמר זורק לידיי כדור.


תגובות (5)

חחחח לואי רומנטיקן קטן :P
כתבת מושלם!!!
תמשיכי!!

31/08/2013 11:46

תמשיכי! יש לך כתיבה מדהימה!

31/08/2013 11:53

מהממם!!!
תמשיכי עכשיו,את מוכשרת:)

31/08/2013 12:05

בשבילכן – עכשיו אני ממשיכה הרגע

31/08/2013 12:44

תמשיכי בזה הרגע,טוב?
יאי

31/08/2013 12:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך