פרק קצר כןכן.... :) תהנו

ילדה קשה- וואן שוט על לואי פרק 4

פרק קצר כןכן.... :) תהנו

" תמסור עליי! " צעקתי ללואי בקושי רב בתוך הזיקוקים והמוזיקה. " אח לא חזק מידי " אמרית בצחקוק וסירקתי את שיערי מעבירה את הפוני שלי לעבר אוזניי." גוווול !" לואי צעק מוריד את חולצתו ומעיף אותה באוויר. " היה לך מזל.." אמרתי דוחפת את לואי להסתכל \על הזיקוקים שצנחו וקישטו את האוויר והאירו את החושך. " זה מדהים " לואי אמר ונשכב ליידי בוהה בזיקוקים . ראיתי כל כך הרבה זוגות מחובקים ,מנשקים אחת את השני , בוהים בזיקוקים כמוני וכמו לואי, יושבים \על שמיכת פיקניק… האם זה אומר שאני ולואי באמת בדייט ? כמו שאר הזוגות שפה? קיניתי קצת בשאר הזוגות , כי אני ולואי לא ממש זוג, ואני לא מתכוונת שיהיה משהוא ביננו, אבל הוא כזה מתוק… כיאילו שאני רואה את פניו יש לי רצון לנשק את פניו שוב ושוב. " כן..זה מדהים " אמרתי לו בחשש בזמן שאני מניחה את ראשי על כתפו . שמתי לב שלואי רכן לעברי , באותו זמן פשוט התפללתי שזה לא אומר 'נשיקה' , אבל זה כן אומר נשיקה. לואי סירק את פניי בליטוף וגרם לי לרכון לקראתו . לואי עצם את עיניו בחיבה והתקרב עוד קצת . כל כך הרבה רגשות \עברו בליבי , אבל לא יכולתי לעצור את זה. נשיקה רגועה ו\עמוקה השתוררה ביני לבין לואי, ולאט לאט הרחבנו את הנשיקה .. המוח שלי אמר לי שאסור לי ל\עשות את מה שאני ע\ושה , אבל הלב שלי רק רצה עוד. לאט לאט לואי נשכב עליי (לא לדאוג זה לא סצנת __ ) והמשיך את הנשיקה. לרג\ע ניתקתי ב\עדינות את הנשיקה הכי טובה ב\עולם , האווירה המדהימה הזאת, הדשא הצונן, זיקוקים באוויר, מוזיקה ,אני,לואי, האהבה… . הסתכלתי בעיניו וחייכתי חיוך גדול. " אני שונאת אותך, גרמת לי להתנשק " אמרתי לו מחפשת קעקועים יפים על גופו . " מה רע?" לואי שאל בצחקוק ונישק ללחי שלי בחושניות ורומנטיקות עדינה ונעימה, מה שפשוט המיס את ליבי והשאיר אותי במצב אוהב ומלטף . " פשוט .. האמ.. מעריצות נו.. ואני לא יכולה להתאהב עכשיו , גם.. אני לא טובה בשבילך בסדר? א-אני מקווה שלא חשבת שיהיה משהוא ביננו " אמרתי לו בכ\עס ואספתי את תיקי. ראיתי שלואי מתרומם מופתע . " חכי " הוא אמר לוקח את ידי ." מה קרה?" לואי שאל בחמימות וראיתי זוג מתנשק מאחורינו, רק רציתי לנשק את לואי… " כלום.. אני הולכת הבייתה.. " אמרתי ללואי מסדרת את שיערי ואוספת את הדובי." תודה אליו, אני א-ני יחשוב אלייך כשאני ישן איתו .." מלמלתי במהירות וקפצתי למונית הקרובה… ראיתי שלואי \עמד שם שבור מסתכל עליי במבט אוהב.. למה שהוא יתאהב במישהיא ש-נולדה בטעות-?


תגובות (3)

יצא מושלם!!!!

01/09/2013 06:18

זה יצא מושי מושלם תמשיכי עכשיו

01/09/2013 07:12

תודהההה<3

02/09/2013 05:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך