אורושקע מתה עלייך מקווה שאהבת !!!

חחחחח מקווה שנהניתם ...

ימים מאושרים – מוקדש לאור סטיילס מאליק

28/07/2013 819 צפיות 7 תגובות
אורושקע מתה עלייך מקווה שאהבת !!!

חחחחח מקווה שנהניתם ...

" אורוש כבר אמרתי לך כמה אני אוהב אותך ? … " דניאל החבר שלי אמר לי , הוא כבר שיכור ורואים את זה בעיניים שלו , לא בגלל זה באתי לפה , באתי כדי לעשות כיף עם חברים אבל אני משערת שאני כבר יודעת מה הולך לצאת מזה …
" כן , אבל בבקשה אל תתקרב אליי … " אמרתי לו והוא בכוונה הצמיד אותי לקיר , הוא תמיד עשה אתזה אבל פעם זה היה חמוד , עכשיו כשהוא שיכור זה ממש מפחיד אותי … הוא התחיל לנשק אותי כל מיני נשיקות קטנות ומגעילות מריח של אלכוהול וסמים במקומות לא נוחים בכלל וליקק אותי ונשך אותי וזה היה ממש לא נעים . "עזוב אותי יא מטומטם זבל אחד !! " אמרתי לו , ידעתי לאן זה הולך להגיע ולא רציתי להיות שם , אני לא איזה ז**ה שנותנת לכל בחור לאנוס אותה . הספיק לי להגיע לשם .
ברחתי מהמועדון , מתניעה תוך שניות את הרכב הארוך שלי וטסה משם .

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

למחרת בבוקר קמתי במיטה שלי , בלי אף גבר ערום לצידי לשם שינוי , שמתי על עצמי חולצה נופלת עם הכיתוב " love you like a love song " ומתחתיה גופיה לבנה , מיני ג'ינס קרוע , טיפה בגלל שככה קניתי אותו וכל השאר בגלל כל ההתרסקויות שלי מהאופניים על האספלט כל הפעמים שרכבתי איתם , נעלתי סניקרס שחורות , סירקתי את שערי החום והגלי לצמה לצד ואת הפוני שלי לאותו הצד , איפרתי את עיני הדבש שלי במסקרה ואת שפתיי העבות בליפסטיק ורדרד ונוצץ , ויצאתי לבניין שבו היה לי ראיון עבודה היום , עוד נסיון עלוב מצוא עבודה שתסכים להעסיק אותי .
כשהגעתי לבניין עליתי לקומה 12 לפי ההנחיות שניתנו לי בטלפון שם היה הראיון שלי , נכנסתי לשם והתיישבתי על ספסל ליד המשרד שבו היה הראיון שלי . " היי " מישהו מתולתל שישב על הספסל אמר לי שלום , "היי גם אתה באת לראיון עבודה ? " שאלתי והוא הנהן בחיוך , היה לו עיניים ירוקות מהפנטות והתלתלים שלו נפלו לו על המצח הוא היה כזה חתיך … מזה לא לא לא אני מתאהבת ?! לא יכול להיות !! " איך קוראים לך ? " הוא שאל אותי , " אור " אמרתי לו ולחצתי את ידו , " אני הארי " הוא אמר וחייך , שמתי לב לגומה בלחי הימנית שלו שרקדה לי מול העיניים והוא היה כזה מדהים !! עכשיו הייתי בטוחה שאני מאוהבת , זו הייתה אהבה ממבט ראשון .
" אור ? אור הורוביץ ? " מישהי יפה הוציאה את הראש מהדלת וקראה לי , נכנסתי , לא לפני שהגנבתי לו חיוך וקריצה , והוא עשה לי סימן ואמר לי בתנועות שפתיים " נדבר אחרכך ? " ואמרתי לו בחזרה " ברור " .

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

" שם – אור
גיל – 19
מקום מגורים – לונדון
מקצועות עבר – מלצרית , שמרטפית , מארחת . " המראיין הקריא את קורות חיי בקול ועיין בהם תוך כדי . " טוב אור , אנחנו נתקשר אלייך להודיע לך אם התקבלת או לא . " הודיתי לו ויצאתי החוצה , מישהו אחר נכנס אחריי וחזרתי להתיישב ליד הארי . " אני אחריו . " הוא אמר לי וחייך , ראו עליו שהוא מתרגש . הוא היה כזה חמוד !!!
" תגידי , יש מצב לקבל את המספר שלך ? " הוא שאל אותי וביקשתי ממנו את האייפון שלו , הוא נתן לי אפילו שהוא לא הבין למה , רשמתי את המספר שלי באנשי קשר שלו בלי שהוא יראה והחזרתי לו . "קיבלת . " אמרתי לו וחייכתי אליו הוא חייך בחזרה ולא יכולתי להשתלט על עצמי יותר . "תבוא אליי היום אחרי הצהריים ? " שאלתי אותו בסקרנות אך באדישות , " איך אני אדע איפה את גרה ? " " כתבתי לך את זה ליד המספר גאון :) " אמרתי לו ויצאתי בלי להוסיף עוד מילה .

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

" היי האני " נכנסתי הביתה אחרי כמה שעות של שופינג וגיליתי את הארי בסלון , רגל על רגל כששתי הרגליים שלו על השולחן , הוא מזפזפ בטלוויזיה וחיוך שבע רצון על פניו . " איך נכנסת לבית שלי ?! " שאלתי והוא לא ענה . " בואי שבי לידי !! " הוא אמר לי והתיישבתי לידו והשענתי את ראשי על כתפו השרירית , פשוט הרגשתי שזה נכון …
" אני אוהבת אותך … " אמרתי לו ובלי שהספקתי להטיף לעצמי הוא אמר " גמאני אוהב אותך … " ונישק את מצחי , נשארנו לשבת שם עד שבסוף הוא נשאר לישון אצלי , ואנחנו מבלים ימים מאושרים ביחד .

רק אני והוא .


תגובות (7)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
האזה הזה ._.
חחחחחחחחחח דייי זה מושלםםםםםםם
הדרושששששששששש
די נו אני ימות פה מרוב שלמות:0
אעאעאעאעאעאע
דיי זה מהם!!(:::
תודהההה(:
לאאאב יוווו

28/07/2013 11:37

חחחחחחח מהממת של אני עכשיו עושה את של ליאנע ואז אני מתעלפת …
מאוהבת בך יאישתי !!

28/07/2013 11:42

אומייגד הדר מושלם!!!!!!
את מושלמת בעצמך חיחחחח!!!
אמי מחכה להבא שךלךךך!!❤

28/07/2013 11:42

חחחחחחחח

28/07/2013 11:44

אני מאוכזבת ממך .
גם לשקר לי שאת לא ממשיכה לכתוב באתר ,
גם לא להקדיש לי
וגם לשכוח ממני ?
:(

28/07/2013 11:59

לא שחכתי ממך לעולם נסיכה שלי !!!!
ואני פשוט חזרתי לאתר רק אתמול אני בחיים לא ישקר לך אהובה …
ואת יודעת מה חכי חכי מחר בבוקר אני יראה לך מזה מהממת שלי חולה עלייך !!

28/07/2013 15:09

אוומיגאד? יש יותר יפה מהוואנשוטים שלך ?
מחכה לשלי חיימוש ♥
Love you! .xx
lian…;]

03/08/2013 17:56
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך