כוכבים-(ליטל מיקס)-פרק 2

RIKO-ONE DIRECTION 11/10/2013 1031 צפיות 3 תגובות

"אני לא מבינה" כולם שתקו ולפתע מירי ענתה "מה את לא מבינה? אם זו שאלה אני אשמח לענות לך!" "לא זאת לא שאלה אני פשוט לא מבינה איך עומר קיבל 100" עמית אמרה ומירי ענתה "עמית זה לא עינינך אולי עומר השתפר את צריכה להפעיל קצת מחשבה והכל יהיה הגיוני!" עמית התישבה ו…
~RIKO~RIKO~RIKO~
ועומר קם ואמר "עמית מה הבעיה שלך התקדמתי סך הכל יותר טוב ממך אז עכשיו את מקנאה?" "לא" עמית ענתה ועומר אמר "אז למה את מתנהגת ככה?!" והתישב במקום שלו ###### נשמע הצלצול וכולם קמו ומירי אמרה "שבו מיד!!! אתם תקומו כשאני יאשר לכם לקום!" "אז את יכולה לאשר לנו עכשיו?" שאל מתן "כן אני מאשרת אבל לא לכולם אני מאשר למי שלא קוראים לו עמית ולמי שלא קוראים לו עומר" כולם יצאו ונשארנו בכיתה רק אני עמית עומר ומירי ומירי אמרה "רונה צאי" ידעתי שלא כדי לי להתווכח איתה אז יצאתי מהכיתה וחיכיתי לעמית על המדרגות וחיכיתי וחיכיתי ולפתע ראיתי מעטפה על הרצפה הרמתי ופתחתי אותה והיתה בה הזמנה למסיבה בהזמנה היה כתוב "הינכם מוזמנים למסיבת היומולדת של מאיה יהיה פיצוץ.
נ.ב. אם מצאתם תהזמנה הזאת אתם יכולים לבוא יהיה פיצוץ!"
לא ידעתי לבוא לא לבוא ואז עמית יצאה מהכיתה ואמרה "היי" בכל מוזנח ואז היא אמרה "היייי" בקול שמח והוסיפה "הי ממצת?!" עניתי "הזמנה למסיבה" היא השיבה לי "נו תני לקרוא" נתתי לה לקרוא אותה ו…


תגובות (3)

תמשיכי

11/10/2013 04:45

תמישיכיכייייכיכ\

11/10/2013 08:04

תמשיכי

12/10/2013 13:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך