כמעט מושלם ♥ – פרק 1

29/01/2013 692 צפיות 4 תגובות

"תחיו את החיים שלכם הכי טוב שאתם יכולים , חיים רק פעם אחת" אמר המרצה בתיכון שלי .
כמה שזה לא נכון , חסר לי משהו בחיים , משהו שישפיע לי בחיים , אמא שלי .
זאת אומרת , היא חייה , אבל היא לא מקדישה לי שנייה מהחיים , היא עסוקה בלהיות מורה למפורסמים .
טוב בואו נעשה סדר , אני גרייס בת 17 וחצי מניו יורק בלונדינית עם עיניים כחולות ורזה
מקובלת ? אני לא . אבל מספיק לי חברה אחת .
קוראים לה היילי – היא כמוני רק עם שיער שחור ועיניים חומות , ילדה יפה רק מלאה .
התקדמתי לעבר היציאה של הכתה אחרי שהתעוררתי מהמחשבות שלי "מה קורה ?" שאלה אותי היילי כשדחפה אותי לאחד המסדרונות בהם היא יודעת שלוסי והשפוטות שלה לא יעברו .
"מה את מפחדת ממנה ?" שאלתי אותה "לא " היא ענתה מציצה למסדרון "טיילר איתן " היא אמרה "אה" אמרתי ובצבץ לי חיוך . היא מאוהבת בו בערך מגיל 12 , הוא אף פעם לא דיבר איתה , או איתי .
"השלמת כבר עם אמא שלך ?" היא שאלה אותי כשיצאנו מבית הספר "לא " אמרתי והדגשתי את המילה שלי "תתקשרי אליה , עכשיו !" היא דרשה ממני .
מה נראה לה ? שהיא תצליח לגשר ביני לבין אמא שלי , זה קשה !
"טוב" אמרתי נכנעת חייגתי את המספר שלה "הלו " אמרתי בשקט מנסה להחזיק את הדמעות בעיני
"מי זה ?" שאלה אמא שלי , היא רצינית ? היא לא מזהה את הבת של אבל את הסיימון הזה היא כן מזהה.
וואלה יופי . "אמא , זאת אני " אמרתי בשקט , הפעם נותת לדמעות לפרוץ "אה מרי ?" שאלה ואפילו את הקול שלי לא זיהתה רק את אחותי "גרייס" עניתי בשקט "אוי.." היא מלמלה "הארי אכפת לך לחכות שנייה?" שמעתי מהקו של אמי , מי זה הארי ? אני מכירה רק הארי פוטר .
"גרייסי , אני כל כך מצטערת תקשיבי אני.." לא נתתי לה לסיים את המשפט "כרגיל , אמא או שאני יקרא לך מג " אמרתי בלחש "בבקשה אל תקראי לי מג " היא אמרה ולי ובשבילי זה היה רק סתם .
"תקשיבי , את רוצה מחר לבוא לעבודה ואחרי זה נלך לקניון , רק אני ואת ?" היא שאלה ולי זה היה נראה כאילו אין לה ברירה "אני לא יודעת" מלמלתי "בבקשה אני רוצה להסביר את עצמי " היא אמרה "טוב , אבל על חשבון בית ספר " אמרתי כדרישה , לא יזיק לי להפסיד בית ספר "טוב , עכשיו אני חייבת לחזור לשיעור" היא אמרה כאילו היא לא זוכרת מה היה בשיחה "ביי" אמרתי וניתקתי לה את הטלפון בפנים .
טוב לפחות מחר אני מפסידה בית ספר .
"את מחר לא באה לבית הספר ?" שאלה אותי היילי "כן , בשביל לשבת בעבודה של אמא שלי ואחרי זה ללכת לקניון " אמרתי "כיף לך , מה אני יעשה בלעדייך ?" היא שאלה אותי "תיהי עם ויקטור או משהו כזה" צחקתי "בטח שהוא יצחק עליי שאני לא יודעת את המשוואה של פאי " היא צחקה .
"אני בבית" צעקתי כשהגעתי הביתה למרות שארין , אמא ואבא עכשיו לא אמורים להיות בבית
"יש , אני לבד " אמרתי בצעקה ומייד התחלתי לקפוץ על המיטה שלי .
נשכבתי על המיטה קוראת ספר וכל הזמן מעיפה מבטים לעבר השעון שמונח מעל מיטתי מחכה למחר.


תגובות (4)

סיפור ראשון שלי , אני אשמח לדעת מה אתם חושבים ;-)

29/01/2013 06:31

יפה מאוד ^^

29/01/2013 06:36

תודה (:

29/01/2013 10:27

יפה מאוד תמשיכי…האת מוזמנת לקרוא גם את הסיפור שלי:)

29/01/2013 14:22
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך