ראיתי בפרק הקודם שמישהי כתה שהיה חלק שהם דיברו וזה לא היה בשפה גבוהה...
אז נכון.. כי הן מדברות ביניהן חחחח :)

4 לייקים וממשיכה :)
אבל בכללי אני יחכה קצת עם הפרקים כי אני יכתוב לכם קצת ואז יעלה כמה ברצף:)

אז תנו 4 לייקים ותקבלו עוד פרק :)

כנראה שהוא בן דוד שלי….. (2) + הודעה :)

06/11/2013 983 צפיות 5 תגובות
ראיתי בפרק הקודם שמישהי כתה שהיה חלק שהם דיברו וזה לא היה בשפה גבוהה...
אז נכון.. כי הן מדברות ביניהן חחחח :)

4 לייקים וממשיכה :)
אבל בכללי אני יחכה קצת עם הפרקים כי אני יכתוב לכם קצת ואז יעלה כמה ברצף:)

אז תנו 4 לייקים ותקבלו עוד פרק :)

תרדו לרציתי להוסיף :)
תהנו:)

~בוקר~

נק' מבט מלודי:

התעוררתי בבוקר למשמע השיר love is easy של McFly והסתכלתי על השעון '10:30'
טוב יש לי שעה וחצי להיות מוכנה. נכנסתי להתקלח אחרי חצי שעה יצאתי ונעמדתי שאני עטופה רק במגבת מול הארון מחפשת בגדים. אחרי משהו כמו 3 דקות נשמעה דפיקה בדלת 'כן..' אמרתי וראיתי
את מייק נכנס לחדר ומתיישב על המיטה "היי" חייכתי אליו "היי" הוא החזיר "תגידי, את לא עושה טעות שאת הולכת לספר לשירה שהיא בעצם הולכת לפגוש את האיידולים שלה במקום ציבורי? חחח" הוא אמר
"רק זה?" שאלתי "שכחת שרק עדן יודעת שאני והארי בני דודים?" הוספתי "אוי, נכון, טוב, יותר צרחות מהצד של שירה יותר כאב אוזניים לך" הוא אמר "וואי!! תודה!! איזה אח תומך ומבין יש לי!!"
הוא צחק ויצא מהחדר השאיר אותי להתלבש. אחרי עוד כמה דקות של התלבטויות סוף סוף מצאתי מה ללבוש התלבשתי והתאפרתי ממש ממש בקטנה רק קצת מסקרה וגלוס, עשיתי מחליק ויצאתי מהחדר.
שהגעתי לשולחן כולם כבר ישבו שם ואז מייק אמר "או, אחות קטנה, נזכרתי למה מלתחתחילה באתי אליך לחדר.." ותקע עוד כף של קורנפלקס. אוי מה נעשה עם השמן הזה.. "חחח, נו למה?" צחקתי ושאלתי ומיד אחרי זה אמא הגישה לי את הקערה שלי "בסוף אני מביא רק את יערה" הוא אמר "באמת? למה?" הפעם זו הייתה אמא ששאלה "כי נכון שרציתי לעשות לה טיול רומנטי?" "נוו" אמרתי "אז אני יקח אותה ללונדון" הוא אמר "וואי הלוואי עליי כזה חבר.." אמרתי והוא מצדו תפח לעצמו על החזה ותקע עוד כף של קורנפלקס
הסתכלתי על השעה באייפון וראיתי רבע לשתיים עשרה הרמתי את הקערה שלי שמתי בכיור ואמרתי ביי לכולם ואז אמא שאלה אותי לאן אני הולכת "קבעתי עם הבנות בקניון, אני הולכת לספר להם.." "אהה, חח בהצלחה עם שירה" היא אמרה "חחח תודה" עניתי, לקחתי את המפתחות של האוטו ויצאתי.
בדרך עדן סימסה לי שאין לה איך להגיע ושאלה אם אני יכולה לבוא לאסוף אותה עניתי לה שברור ובידיוק עצרתי מול הבית שלה.
היא נכנסה לאוטו ובחנה את מה שאני לובשת "את יודעת? אני אוהבת את הטעם שלך" היא אמרה "באמת?" שאלתי אותה "וואי איזה מחמאה מסופר סטטיליסטית" "עוד לא שינית את השם שלי אצלך בפאלפון?" היא נאנחה "לא! ככה אני קוראת לך עכשיו וככה זה ישאר.. סופר סטייליסטית" היא הסתכלה עלי במבט רצחני ואז התחלנו לצחוק.
הגענו לקניון והחנתי את האוטו בידיוק שיצאנו ראינו את מאי נכנסת עם האוטו שלה לחנייה ממש קרובה לשלנו "הי בננות" היא אמרה בחיוך "הי יפה" החזרתי לה "הי דוגמנית שלי" עדן אמרה לה, צחקנו ונכנסנו
"בואו נלך לשבת איפשהו, תספרי לנו שם ואז כבר נלך לקניות" מאי אמרה "סבבה, רק איפה שירה?" "פה" הסתובבתי וראיתי אותה לבושה בחולצה של וואן דיירקשן "רק תתרחקי, לא רוצה פאדיחות" עדן אמרה לשירה "הא הא מצחיק מאוד" שירה ענתה לה "טוב נוו יאלה, אני במתח!!…" מאי אמרה
החלטנו שנלך לשבת בארומה וכל אחת לקחה ארוחת בוקר וקפה חם או קר "נוו, אז את מוכנה להגיד כבר מה זה?" מאי אמרה ישר אחרי שישבנו עם האוכל ליד השולחן "טוב, אז ככה, תתחילו לארוז מזוודות, אנחנו טסות ללונדון" "אאעאעאעאע" הצרחות היו משלושתם, אחרי שהם נרגעו קצת מאי אמרה "רגע אבל בשביל מה? למה?" "ההורים שלי החליטו לעשות לי חודש יומולדת מושלם, כמו שהם עשו למייק לפני יומולדת 18" "אהה" שלושתם אמרו "טובב.. יותר נכון הרעיון שנטוס ללונדון לא היה של ההורים שלי הוא היה של.." עצרתי והסתכלתי על עדן, לקח לה ממש 2 שניות לקלוט על מי אני מדברת והיא הנהנה לי שהיא הבינה "רגע, לא הבנתי" שירה אמרה "טוב בנות, יש משהו שלא אמרתי לכם, ואת האמת הוא דיי קריטי פה" אוקי, עכשיו בלבלת גם אותי" מאי אמרה "מה יש לא להבין? פשוט סתמו ותנו לה לדבר!!" "תודה עדן.. טוב שירה תשבי טוב, בנות תחזיקו אותה. עדן, את יודעת מה לעשות" "כן, בדיוק אחרי שאת מספרת לסתום לה את הפה" "מצויין" "נוו מזה??!!!" שירה אמרה "טוב, מי שהציעה שנטוס ללונדון זאת אחות של אבא שלי. שבמקרה קוראים לה אן" בידיוק איך שסיימתי שירה צרחה, אבל לא סתם צרחה, אני חושבת שהעיניים של כל מי שהיה בסניף הזה של ארומה היו עלינו.
אחרי שהיא נרגעה קצת "אז את כן קשורה להארי" "כן. אני כן" "אמרת לי שלא" "אולי אני קשורה להארי, אבל קחי בחשבון שבחיים שלי לא דיברתי איתו/ראיתי אותו ואני חושבת שאת יודעת עליו יותר ממני. לא, אני לא חושבת, אני בטוחה" אמרתי לה "טוב. נסלח לך" "תודה באמת" "מתי שאת צריכה"
"רק רגע, שאני יבין, את מלודי אמיליה סטיילס בת דודה של הארי סטיילס?" מאי שאלה
"הארולד אדוארד סטיילס" שירה הוסיפה "כן, כנראה שהוא בן דוד שלי…" אמרתי
"וואו טוב, אז מה התכנון לשם?" מאי שאלה "אממ כרגע אני לא ממש יודעת.. אתמול בערב שמייק קרא לי? זה היה בשביל זה.." "אהה" סיימנו לאכול והלכנו קצת לעשות קניות, קנינו מלא מלא מלא דברים לא רק לי גם לכל האחים הרי אני לא זוכרת מתי הפעם האחרונה שמייק העצלן הזה באמת קם על הרגליים שלו והלך לקניות ובנוסף המון דברים של אנגליה.

חזרתי הביתה ודפקתי בדלת גרייס פתחה לי את הדלת וראתה שאני עם כל השקיות אז היא ישר לקחה כמה ורצנו לחדר שלי שאבא לא יראה כמה קניתי.
גרייס באה לצאת מהדלת ועצרתי אותה, קראתי לה לקחת את מה שקניתי לה "או.מיי.גאד את האחות הכי טובה אבברר!!!" "חחח יודעת יודעת עכשיו לכי תקראי לבנים. היא יצאה מהחדר ו2 דקות אחר כך מייק נכנס שמאט על הידיים שלו ומאט שואל "מה קנית לי? מה קנית לי? מה מה מה???" "חחח בוא תראה" הושבתי אותו לידי על המיטה והראתי לו את הבגדים שקניתי לו "זה מה שקנית לי? אני רציתי רובוט לא בגדים!!" "כן!! הוא רצה רובוט לא בגדים!!" "שתוק מייק, מאט קניתי לך גם רובוט אבל אם אתה רוצה את הרובוט כדי לך לקחת את הבגדים אחרת לא תקבל כלום" אוווףף! נו טוב תביאי לי את הבגדים אבל גם את הרובוט" חייכתי למראה הפשרה ונתתי לו גם את הבגדים וגם את הרובוט שידעתי מההתחלה שזה מה שיגרום לו לקחת את הבגדים. הוא לקח את הכל וברח לחדר שלו "עכשיו הסבל שלי מגיע" מייק אמר "כן, הנה הסבל שלך" "וואו תודה" "בבקשה, 3 חולצות טריקו פשוטות עם סתם קישקושים' 2 ג'נסים קצרים עד הברך ו 1 ארוך ו2 חולצות יציאה מכופתרות "איזה מזל שיש לי אחות עם טעם כזה טוב ושהיא יודעת מה אני אוהב, תודה אחות קטנה" הוא נישק אותי בלחי ויצא מהחדר.

נק' מבט גרייס:

אני לא מאמינה, יש לי את האחות הכי טובה בעולם!! לפחות זה קצת שימח אותי אחרי שהלכתי להפרד מהחבר שלי. מה שמזכיר לי אני צריכה לדבר עם מל, היא בטוח תוכל לעזור לי, היא תמיד עוזרת לי.
מל באה לקרוא לי לארוחת ערב ירדנו וישבנו לשולחן התחלנו לאכול והייתה דפיקה בדלת, ישר מייק אמר "אני פותח!!" ורץ לדלת כשהוא חזר הוא היה נראה לא מרוצה ואז שמתי לב מי אחריו "היי שירה" מל אמרה "היי מל" שירה אמרה בהתרגשות "וואו למה ההתרגשות?" "את באמת שואלת?" שירה ענתה לה "אהה נכון.. שכחתי" "איפה ההורים שלכם?" "סוגרים דברים אחרונים בעבודה" אמרתי "אהה"
"רגע.. זה אומר שהאוכל שמונח על השולחן עכשיו זה מל הכינה?!" "אממ כן..?" ספק אמרתי ספק שאלתי היא ישר לקחה צלחת וישבה לאכול איתנו מל הסתכלה עליה ככה :0 ואני ומייק רק צחקנו
"מהה?!?! אני לא אשמה שאת מכינה אוכל טעים!!" שירה אמרה למל.
אחרי 2 דקות הייתה עוד דפיקה בדלת ושוב מייק רץ לשם הפעם שהוא חזר הוא היה מרוצה ואז שמתי לב שיערה איתו "היי כולם" יערה אמרה וכולנו החזרנו לה "היי" חוץ ממאט שרץ לחבק אותה היא ציחקקה וישבה איתנו לשולחן.
אחרי הארוחה מייק ויערה עלו לחדר ומאט משך את שירה לראות את הרובוט החדש שמל קנתה לו (כאילו שהיא לא יודעת, היא בעצמה הייתה עם מל שהיא קנתה את הרובוט.. חחח)
ניצלתי את זה וישבתי ליד מל, היא שמה לב שמשהו לא בסדר איתי ושאלה מה קרה "ניפרדתי מיונתן.." "אוי, יפה שלי" וחיבקה אותי חיבוק חם ואוהב, בידיוק מה שהייתי צריכה, הרשיתי לעצמי להתפרק עליה קצת והיא מצדה אמרה לי שאני רק בת 14 ואני עוד ימצא מישהו שאני באמת יאהב והמשיכה לחבק אותי חזק וליטפה לי את השיער. אחרי 2 דקות נרגעתי לגמרי אמרתי לה תודה ורצתי לחדר.

נק' מבט מלודי:

אחרי שהרגעתי קצת את גרייס היא קמה ורצה לחדר, בדיוק שהיא עלתה שירה ירדה במדרגות ושאלה מה קרה לגרייס "היא נפרדה מיונתן" סיכמתי "אהה.. מסכנה זה היה נראה כאילו היא באמת אוהבת אותו" "כן.. אבל לא נורא היא תמצא לה מישהו אחר, לכי תדעי אולי היא תתפוס לעצמה איזה בריטי חח"
צחקנו שתינו ושירה הלכה הביתה. אני עליתי לחדר של מאט לארגן אותו לשינה קילחתי אותו, הלבשתי לו את הפיג'מה שהוא אוהב ואז הוא ביקש ממני שאני ישב איתו בסלון לראות סרט, הסכמתי כי השעה רק 19:00 ירדנו לסלון ובחרנו לראות את מה ששנינו הכי אוהבים. ראינו את הסרט של בובספוג.
בסוף הסרט ראיתי שהוא נירדם אז העברתי אותו למיטה והלכתי להתקלח.
לבשתי היום בפעם האחרונה את הפיג'מה של בובספוג שלי. מחר אני ישים אותה בכביסה.
השעה הייתה 22:00 אז כבר ניכנסתי לישון.


תגובות (5)

תמשיכי! את כותבת יפה!

06/11/2013 09:27

תממשיכייי
את ממש לא חייבת לכתוב בשפה גבוהה
תכתבי איך שאת אוהבת
זאת דעתי וזה ממש יפה

06/11/2013 09:29

תתתתתתתמממממממממממממממששששששששששששששייייייייכככככככככיייייייי
דדדדדדדדחחחחחחחחחחחחחחחווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!
אם זה לא מובן אז תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/11/2013 09:38

אמרתי שאני אוהבת את זה שהן לא מדברות בשפה גבוהה!
ומושלם אז תמשיכי

06/11/2013 09:51

חחחח אני יודעת… אז רק אמרתי שנכון… כי הן מדברות ביניהן.. זה יהיה מוזר אם הן ידברו בשפה גבוהה יותר חחחח

ממשיכה עכשיו… אבל בפרק הזה אני יבקש יותר מ 4 תגובות ובכל מקרה אני לא ימשיך מיד..

06/11/2013 10:14
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך