סורי שזה דיי קצר ....

אפילו שזה קצר אני יבקש הפעם משהו כמו 6 תגובות..
אני ימשיך אחרי שאני יכתוב עוד כמה פרקים :)

כנראה שהוא בן דוד שלי…. (3) + הודעה חשובה!!

06/11/2013 896 צפיות 6 תגובות
סורי שזה דיי קצר ....

אפילו שזה קצר אני יבקש הפעם משהו כמו 6 תגובות..
אני ימשיך אחרי שאני יכתוב עוד כמה פרקים :)

תהנו :)

נק' מבט שירה:

'בייב, בייב, נוו אני רוצה נשיקה!!' 'לא ליאם אתה לא מקבל' 'טוב, אז 2 נשיקות' 'אווח, בוא כבר' אמרתי לו והוא נישק אותי נשיקה כל כך חמה ואוהבת' 'שירה, שירה, שירה' 'מה ליאם?' 'שירה, שירה, שירה' והוא ניער אותי 'נוו ליאם חח מה אתה עושה?' 'שירה!!!!' פתחתי את העיניים וראיתי את עדן ומאי עומדות מעליי
'חחח מה שוב חלמת על ליאממו שלך?' עדן שאלה 'חה חה מצחיק מאוד!! טוב מה אתם רוצות ממני על הבוקר?' על הבוקר?! כבר 14:00 בצהריים!!' מאי אמרה או יותר נכון צרחה 'טוב, טוב, אני קמה' הם יצאו מהחדר ונתנו לי להתארגן אחרי כמה דקות יקדתי למטה ושאלתי אותם 'טוב, רציתם משהו?' 'כן, מאי אמרה 'אנחנו לא יודעות עוד מה נעשה למל כמתנה ליומולדת שלה' עדן הוסיפה 'אה, טוב אין לי מושג' אמרתי 'טוב, יש לנו חודש' מאי אמרה 'פאק אתן מאמינות?! עוד 4 ימים אנחנו בלונדון עם אהבת חיי!!!' אמרתי 'אוו ליאם' שניהן אמרו ביחד בתזמון מושלם 'חחח' צחקנו שלושתנו.

נק' מבט הארי (עאעאעאעא):

~16:30~
חזרתי הביתה אחרי כמה שעות טובות של חזרות עם הבנים התקלחתי, אכלתי משהו קטן והתקשרתי לאמא. 'הלו' 'היי אמא, מה קורה?' 'הכל בסדר גמור, איך איתך? אתה עייף? רעב. משהו?' 'חח לא אמא אני בסדר בידיוק אכלתי, אולי קצת עייף אבל בסדר' 'טוב יפה שלי, באיזה שעה מחר אתם באים?' 'אני לא יודע אני צריך לדבר עם הבנים וגם עם אור ויכול להיות שגם אלינור תבוא מאוחר יותר ואולי לואי בכלל יבוא איתה.. אני לא יודע' 'טוב תודיע לי' 'טוב, ביי אמא' 'ביי יפה שלי, נשיקות' ניתקתי את השיחה והתקשרתי לאור החברה שלי.

-אור-
בת 19 עוד מעט דוגמנית , רזה , היא מדגמנת בלונדון , עיניים חומות נוטות לדבש
שיער חום , קצוות בלונדיינים היא נחושה , לא מוותרת , לא פוחדת מכלום,
אוהבת לצאת לשופינג עם חברות, נאמנה ועם חיוך כובש.

'הלו'
'היי בייבי' אמרתי
'היי בייבי' היא ענתה
'הכל מוכן למחר? המזוודות? הכל?'
'כן בייב, הכל מוכן'
'טוב מתי את רוצה בערך לצאת?'
'אממ לא יודעת, דיברתי עם אלי והיא לומדת היום בערב אז לא נצא כל כך מוקדם מחר'
'סבבה יפה שלי, איך היה היום בסטודיו?'
'מעייף!! עשינו 3 סשנים (משהו בדוגמנות, ולא רק בזה) ואני מותשת!!' היא נאנחה
'אוי בייב, אולי תבואי לישון איתי היום?' שאלתי
'אתה בטוח בייב אתה לא רוצה ללכת לישון כבר עכשיו? אתה לא עייף?' היא שאלה
'בישבילך אני אף פעם לא עייף'
'אתה רומז משהו אדון סטיילס?'
'אממ לא משהו מיוחד חחח'
'טוב אהובי אני יבוא, להביא כבר את כל הדברים למחר נכון?'
'כן יפתי, אוהב אותך'
'ביי'
'ביי'

ניתקנו והלכתי לראות קצת טלוויזיה עד שהיא תבוא. למרות שאני ואור כבר יותר מחצי שנה ביחד עדיין לא עשינו את זה, ברור שאני רוצה אבל אני מפחד לפגוע בה, היא עוד בתולה ואני מפחד להכאיב לה יותר מידי, וחוץ מזה אני רוצה לעשות לה את הפעם הראשונה מושלמת :)

~בוקר~

נק' מבט אור:

קמתי בבוקר לזרועות גדולות וחמות שמחבקות אותי,ההתרוממתי טיפה אבל מיד נשכתי אחורה על ידי אותן זרועות. הארי. 'אל תלכי' הוא אמר בקול בוקר הצרוד והיפה שלו 'אבל האז כבר 10:00 אנחנו צריכים לצאת עוד מעט ולאסוף את לואי ואלי 'אוף טוב' הוא נאנח וקם סוחב אותי איתו לתוך המקלחת שמוצמדת לחדר ציחצחנו שינים והכל וירדנו לאכול ארוחת בוקר מחובקים אחד עם השני 'את יודעת מה לא קיבלתי עוד?' הוא שאל 'מה?' עניתי בשאלה למרות שידעתי טוב מאוד למה הוא מתכוון 'את זה' הוא אמר ונישק אותי נשיקה ארוכה, התנתקנו ואמרתי לו 'אהה, זה מה שהתכוונת אליו…' 'כן… גאונה שלי' הוא אמר לי ונתן לי עוד נשיקה קטנה. הכנתי לנו ארוחת בוקר, אכלנו וב 11:00 יצאנו לאסוף את לואי ואלינור. הנסיעה עד לבית של אן ורובין עברה בהמון המון צחוקים. אחרי שעתיים הגענו לצ'אפל.

נק' מבט הארי:

הגענו לצ'אפל בערך בשעה 13:00 החניתי את האוטו ויצאנו כולנו אמא באה אלינו החוצה וחיבקתי אותה חזק חזק 'תינוק שלי התגעגעתי אליך כל כך' היא אמרה 'גם אני אליך אמא' אמרתי התחבקנו כולנו ונכנסנו הביתה 'אח קטן שלי!!' ג'מה צעקה וקפצה עלי בחיבוק 'אחות גדולה שלי החזרתי לה וצחקנו, 'אוףף נוו אמא אני לא יכולה לחכות יותר 4 ימים זה יותר מידי!!' ג'מה אמרה 'יותר מידי למה?' שאלתי 'מה אמא לא סיפרת לו?' ג'מה שאלה את אמא 'מה? לספר מה?' שאלתי את אמא 'הארי זוכר את אח שלי ברנדון? שגר בישראל? ואת אשתו אנג'לינה? והבן שלהם מייק?' 'אממ כן… בערך' אמרתי
'אז הם באים, עוד 4 ימים' 'אהה טוב לדעת.. רגע הם סטיילס נכון?' 'כן, והמשפחה שלהם גם קצת התרחבה מאז..' אמא אמרה והיא וג'מה צחקו 'רגע, רגע, רגע, יש לי בני דודים שאני לא מכיר?' שאלתי 'בוקר טוב אליהו' ג'מה אמרה וצחקה.


תגובות (6)

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע!!!!!!!!!! אוף אני רוצה שתמשיכי כי אני מתה לראות מה יהיה בפגישה שלהםםםםם!!!!!!
אם לא הבנת את הרמז אז… תמשיכי :)

06/11/2013 10:32

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!נכון מר הארי אדוארד אליהו (שם חדש) סטיילס!!!

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/11/2013 10:32

תמשיכי!
את כותבת ממש יפה וקשה לי לחכות להמשך :)
יש לך כתיבה יפה מאוד :)
♥ שירה

06/11/2013 10:38

תמשיכייייייי

06/11/2013 11:40

יואווו מהממםםם
איזה שלמות!!!!
תמשיכייייייי

06/11/2013 12:38

אני ה-6 תמשיכי!!!!

07/11/2013 03:25
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך