טוב אז אני מתלבטת אם לעשות את שני הסיפורים או להפסיק את זה ולהתחיל עם החדש..
בבקשה תגיבו לי אם אתן מוותרות על הסיפור הזה.. או שאני ימשיך אותו..
אם יש 4 תגובות של להמשיך עם הסיפור הזה אני ממשיכה אותו.
ותגיבו לי גם אם לעשות את הסיפור החדש " הבת של הארי סטיילס"

בתודה

אני

כנראה שהוא בן דוד שלי.. (6)

26/11/2013 852 צפיות 5 תגובות
טוב אז אני מתלבטת אם לעשות את שני הסיפורים או להפסיק את זה ולהתחיל עם החדש..
בבקשה תגיבו לי אם אתן מוותרות על הסיפור הזה.. או שאני ימשיך אותו..
אם יש 4 תגובות של להמשיך עם הסיפור הזה אני ממשיכה אותו.
ותגיבו לי גם אם לעשות את הסיפור החדש " הבת של הארי סטיילס"

בתודה

אני

בבקשה בבקשה תרדו לרציתי להוסיף!!
אני לא יודעת מה לעשות…

תהנו :)

~ בוקר יום הטיסה ~

נק מבט מלודי:

עוד שעה בערך אנחנו אמורים להיות על המטוס. עכשיו. אני, שירה, עדן, מאי וגרייס מסתובבות בדיוטי פרי בשביל סתם להעביר את הזמן, אחרי משהו כמו חצי שעה שהסתובבנו שירה ראתה מהזווית של העין שלה את העמדה של הבשמים, היא משכה את היד שלי ורצה, אני ללא ברירה נגררתי אחריה. הגענו לעמדה וראיתי שהיא חיפשה משהו 'מה את מחפשת?' שאלתי אותה בזמן שאני משפשפת את מפרק היד שלי בגלל הכאבים והלחץ ששירה הפעילה על היד שלי 'מצאתי!!!!' שירה צעקה, התקדמתי לכיוונה והסתכלתי לאן שהיא הסתכלה קופסא ורודה ועליה מצוירים 5 פרצופים מוכרים ברמה מחרידה, אך לא הצלחתי לשים את האצבע על מי אלה, הורדתי את הקופסא ובחנתי אותה מכל הצדדים, ראיתי שכתוב עליה 1D הנחתי את הקופסא למדף ונאנחתי 'אין לך כבר את הבושם הזה?' שאלתי את שירה שנראתה חסרת נשימה 'לאאאא!!!!!! את חושבת שאם היה לי את הבושם לא היית יודעת?!' היא חצי צעקה 'טוב. סליחה!' אמרתי והרמתי את הידיים בצורת כניעה.
חזרנו אל שאר הבנות. 'לאן נעלמתן?' גרייס שאלה 'שירה משכה או…' התחלתי להגיד אבל 'ראיתי.את.הבושם.של.הבנים!!!!!!!!!!' שירה התפרצה פתאום ' אאוץ' מפגרת. הרסת לי את האוזן' מאי שעמדה ליד שירה אמרה

מה יקרה כשכולם יפגשו את כולם בפעם הראשונה??
מה יקרה כשאלינור, אור ומל יפגשו שוב אחרי 3 שנים שלא דיברו אחת עם השנייה??
איך שירה תגיב כשתגלה??
איך הארי יגיב??
איך מל תגיב כשהיא תגלה שהיא נפגשת שוב עם מי שהיו פעם חברות כל כך טובות שלה??
והכי חשוב!!
האם שירה תקבל ממאי כאפה אחרי שהיא צרחה??


תגובות (5)

אני חושבת שכדאי לך לסיים את הסיפור הזה ורק אחר כך לעלות חדש.
ויש לי עוד משהו להוסיף:
אל תעלבי אבל אני חושבת שכשאת כותבת שיחה בין שתי דמויות כדאי לך לרדת שורה אחרי כל פעם לדוגמא:
"מה את מחפשת" שאלתי אותה בזמן שאני משפשפת את מרפק היד שלי בגלל הכאבים והלחץ ששירה הפעילה על היד שלי.
"מצאתי" שירה צעקה.
__________________________________________________________
הסיפור פשוט ילך יותר מעניין לדעתי…
ובבקשה אל תעלבי כי אני אומרת את זה רק לטובתך(;

26/11/2013 16:21

מושלם תמשיכיייי

27/11/2013 01:50

לפי דעתי את צריכה קודם לגמור את הסיפור הזה ואני גם חושבת שאת כותבת מושלם ולפי דעתי לא צריך שום שיפור
הא ו…………………………………………………………………….
תמשיכיייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27/11/2013 05:45

אני חושבת שתמשיכי את הסיפור…
ואני מקווה שתקשיבי להארה של רות :)
– שירה

27/11/2013 06:51

תמשיכייייייייייי
גם אני חושבת שאת צריכה לסיים קודם כל את הסיפור הזה ואז חכתוב סיפור חדש כי הרעיון ממש יפה וגם הוט מושלםנ

28/11/2013 01:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך