דירקשנית
אמנדה, את והארי כן רבתם! חחחח
אשמח לתגובות

לאהוב בכוח – פרק 20

דירקשנית 26/05/2013 874 צפיות 5 תגובות
אמנדה, את והארי כן רבתם! חחחח
אשמח לתגובות

זה נגמר, וזה לא הולך להשתנות.

-נקודת המבט של הארי-
כל השמועות ששכבתי עם לוסי, גרמו לי ולאמנדה פשוט לשנוא אחד את השניה!
כל יום יש שמועה חדשה ששכבתי עם מישהי אחרת. וזה עולה לי על העצבים!
ואמנדה…
כבר כמה ימים שהיא לא מדברת איתי… אני סובל, קשה לי לראות אותה ככה…
אני רגיל שהיא מחייכת את החיוך הכובש שלה והגומות הקטנות צצות להן מידי פעם, לזה שאני כל בוקר מתעורר לידה במיטה וחושב לעצמי ׳איזה חיים טובים יש לי שהיא נמצאת איתי׳, אבל שהיא לא לידי, אני סובל.
לפני כמה זמן היא טסה לישראל כדי לבקר את המשפחה שלה, והחמישה ימים שהיא הייתה שם אני הייתי אבוד! לא ידעתי מה לעשות עם עצמי!

ולחשוב שהיא רק טסה..
עכשיו היא שונאת אותי והיא לא מוכנה לדבר איתי…
ובאמת שאני לא מבין למה היא כועסת עליי, הרי היא יודעת שלא שכבתי עם אף אחד…

״הארי נמאס לי״ אמנדה התפרצה לחדרי.
״מה?״ שאלתי מבולבל. ״נמאס לי . באמת שנשבר לי כבר עם הבדיחות האלה!״ היא הרימה את קולה. ״איזה בדיחות? על מה את מדברת??״ שאלתי. לא היה לי מושג על מה היא מדברת, באמת שלא.
״נמאס לי שכל יום ממציאים שמועה חדשה ששכבת עם מישהי, אני לא אומרת שזה לא נכון, אבל נמאס לי שהחבר שלי ניהיה בדיחה בין לאומית!״ היא צעקה.
״אמנדה אני נשבע לך שלא שכבתי עם אף אחת!! כל האנשים האלה שממציאים את השמועות האלה עושים את זה רק בשביל כסף ותהילה, וגם בשביל להרוס לי את החיים…״ אמרתי. אני לא בין למה היא לא מאמינה לי.
״אז איך כל יום אני רואה אותך מבלה עם כל מיני בנות??״ היא שאלה, מנסה להוציא ממני את האמת(שזה שקר) בכוח.
״הם ידידות שלי!״ הגברתי את קולי.
״הבנתי… הם ׳ידידות׳ שלך…״ היא אמרה ויצאה מהדלת.
יצאתי מהחדר במהירות ותפסתי את ידה.
״אמנדה… את חייבת להאמין לי….. את יודעת שאני בחיים לא הייתי עושה שום דבר שלא לרוחך.. ואת יודעת שאני אוהב אותך יותר מידי בשביל לבגוד בך…״ לחשתי לאוזנה.
״תקשיב, אני קראתי קצת עליך בויקיפדיה, ואחר כך הגעתי לאקסיות שלך, יש לך אקסית בשם טיילור נכון?״ היא שאלה.
״כן…״ מלמלתי. ״היא טוענת שאתה עדיין אוהב אותה, ושאתם הולכים לחזור עוד מעט….״ היא מלמלה, פשוט לא יכולתי להאמין שהיא אומרת דבר כזה.
״אני פשוט לא רוצה להיפגע…״ היא הוסיפה.
״את יודעת מה? גם לי נמאס. נמאס לי שאת באמת מאמינה לפאקינג שטויות האלה!״ צעקתי.
״טוב!״ היא צעקה והלכה.

היא באמת מאמינה לדברים האלה?! אני הייתי איתה כל הזמן הזה!
היא לא סומכת עליי!
אז אם היא לא סומכת עליי… זה סימן….
שזה נגמר?


תגובות (5)

המשך ועכשיו !!!!

26/05/2013 13:28

אעאעאעעאעאעאאעעאאעאעאעאעאעעאאעעאעאעאעאעעאאעעאעאע
מושלמת שליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
זה כ-ז-ה יפההההההההההההההההההההההההההההה
לאב יווווווווווווווווווווווו תמשיכי דחופיייייייי ♥♥♥

26/05/2013 13:39

לאאאאאאאא!! טיילור ז**** !!! תמשיכיייי!!!

26/05/2013 14:58

תמשיכי פרק

27/05/2013 05:07

תמשיכיייי!

27/05/2013 07:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך