i love me
היושים

לארץ לעולם לא, עם וואן דיירקשן פרק 6 חלק א'

i love me 01/08/2013 679 צפיות 2 תגובות
היושים

" אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע את לא מאמינה, את לא מאמינה,." היא צרחה וקפצה על אישה שנראת בשנות ה- 30 לחייה. ואז עברה לגבר בן 50 ואז לסבא ואז על רוני " תורידי אותה ממני " היא צרחה כ"כ חזק נראה לי יותר מאנה " סליחה" הורדתי את אנה ממנה והיא חייכה חיוך מאוזן לאוזן. חיוך מאוד מוזר " וואו אני לא מאמינה איזה כבוד לראות אתכן כאילו וואן דיירקשן מדברים עליכן כל העולם שאתן זכיתן" היא אמרה משלבת אצבעות כמו בוקס ונרגשת. " אוך שטויות פוסטר תמונה?" אנה שאלה. " וסליחה" היא באה לכל אחד שקפצה עליו וחילקה לו 10 ש"ח. ' טיסה 12424 ללונדון יוצאת בעוד שלוש ד'ק כל הנכבדים שעולים למטוס נא למהר' הפקידה אמרה במיקרופון הסתכלתי על רוני שהסתכלה על אנה שהסתכלה עליי " אאאאאעאאעאאעא" צרחנו ביחד, אספנו את הדברים שלנו ורצנו למטוס אנה דחפה ברור. רצנו שלושתינו מהר כ"כ עד שנדפקנו בפקידה שלוקחת את הכריטיסים. "סורושים" אמרנו ביחד "אבל אין זמן לסליחות, נעשה לנו את הסולחה אחר כך " אמרנו דחפנו את הפקידה וזרקנו את הכרטיסים עליה.

~ איך במטוס~
אנה כל הזמן מועכת את פרצופה בחלון כשמקשיבה לוואן דיירקשן ומתחילה לצרוח עליי ולדבר בלי סוף כרגיל. רוני יושבת לידי משייפת ציפורניים עם אוזניות ביטס. ' אנשים יקרים וילדה," הפקידה אמרה, לא הבנתי למי היא התכוונה עד שהסתכלתי על הפרצוף החמוץ מאוד של אנה. " אנו נוחתים בעוד חצי שעה אנה בבקשה אל תהרסי את המטוס." אנה נהייתה לאדומה מרוב כעס ואמרה " אני הולכת לשירותים" היא אמרה. אחרי 2 ד'ק שומעים צרחות צעקות ומכות מהחדר הדיילות. אנה חזרה בריאה ושלמה אפילו שמחה יותר מקודם ואמרה " עבודתי כאן הסתיימה " היא התיישבה במקומה הניחה את ראשה על יריכי וישר נרדמה רוני נרדמה על שקע צווארי ואני על הכיסא. ' א..נש.ים נכפד..י.ם ה…נ..א לח…ד..א..ר חגרות בטיחות תודה' שמענו אותה צרודה גוססת ואז בא מישהו והשלים אותה. חגרתי חגורת בטיחות. והסתכלתי על אנה במבט מסתקרן. היא החזירה לי ואמרה" נו מה את רוצה?" "לא כלום את יודעת למה היא גססה?" שאלתי מתחקרת "לא" אמרה מסתכלת לצדדים. "אוקיי" אמרתי בחשאיות והסתכלתי על רוני. היא ממש יפה!! אני לא חושבת שסתם היופי הזה אצלה היא… היא דוגמנית!! כן נכון " רוני את במקרה מדגמנת כאילו דוגמנית?" היא ענתה "לא זאת אומרת כן הציעו לי אבל סירבתי" היא אמרה. עסוקה באייפון "מה סירבת זאת הייתה הזדמנות טובה לפגוש את וואן דיירקשן" צעקתי עליה בלחש " למה ללחוש ואני לא רוצה לפגוש אותם בגלל שאני מפורסמת או דוגמנית אלב בגלל מי שאני" היא אמרה והסתכלה לי בעניים. " אוקיי" אמרתי והסתכלתי על ענה שבמקרה מאיפשהו יש לה פיצה ביד " מאיפה הפיצה?" שאלתי אותה " מממשום מקום" גימגמה הסתכלה לצדדים והסתובבה "אנה על תשחקי איתי , מאיפה הפיצה!!!!"


תגובות (2)

מאיפה הפיצה???אני רוצה אחת!!!!רעעעאאאאאר
יצא לך פרק מושלם מושלם מושלם!!!!!מדהים ומקסים ונהדר חיח בחיח ^לול^!!!!!!
לאב יו xxx

01/08/2013 13:59
~~

תמשיכיי דחופפפ
לאב יו 3:

01/08/2013 14:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך