לארץ לעולם לא, עם וואן דיירקשן פרק 7

i love me 04/08/2013 980 צפיות 9 תגובות

נקודת המבט של נועה:
אני הלכתי אחרי ליאם. לפגישה עם המעריצות. ואז בום הן היו ממש מהממות!!! הבלונדה החזיקה את הזאתי עם השיער החום ברוטיני.
הבלונדה לבשה: גופייה לבנה רופפת שרשום עליה 'נייל!!! love you my life' והמון נשיקות. שורט בצבע וורוד פוקסיה. ונעלי פלטפורמה שחורות.
וברוטינית: חולצה נופלת של אמריקה וסקיני ג'ינס לבן קרעים נעלי פלטפורמה וורודות.
אחרי ש'נ ספורות שמעתי צעקה של החיים. כאילו תדמיינו מיקרופון וחמש מאות רמקולים והמיקרופון לא תקין ועושה רעש הזה. קמתי מהרצפה והסתכלתי על הארי שמהופנט מהברוטינית. " מי זאת?" שמעתי את הברוטינית שואלת את הבלונדה. והבלונדה הצביע עליי. "זאת?" היא שאלה בקול. "אני?" שאלתי "את?" היא אמרה "טוב נו קוראים לי נועה חברה של ליאם נפגשנו בהופעה ואז בבית קפה" הסברתי לואי צבט אותי בלחי והלך להכיר את הבנות וליאם עטף אותי בחיבוק מאחור הסתובבתי ונישקתי אותו נשיקה ארוכה ועמוקה. (חרוז) " אהמ אהמ" שמענו את כולם משתעלים הסתובבתי " אממ תעשו את מה שצריך אוקיי" וחזרתי לנשק.

נקודת המבט של הארי:
אני לא יודע כמה זמן נשארתי כך אבל פתחתי בשיחה " טוב לאן הולכים?" שאלתי ג'סיקה הסתכלה עליי עמוק בעניים ואמרה " אנה" היא עשתה לה איזשהו סימן ואנה חייכה " החלקה על הקרח!!!" הן צרחו " נשמה קיץ עכשיו מה החלקה על הקרח?" זאין אמר לה. " לאן אתן מביטות?" שאלתי והסתובבתי ראיתי נערה עם עניים חומות ושער שחור פחם ארוך גבוהה ורזה. " מי זאת?" זאין שאל " לירון!!!!" הן צרחו ורצו אליה מי זאת לירון?

נ'ק המבט של זאין:
ראיתי נערה יפה השיער שלה הפחם הזה. העניים של השוקולד. היא לבשה גופיית בטן לבנה וסקיני ג'ינס שחור. אולסטאר לבנות אפורות. היא הסתכלה עליי ונראתה מבויישת. הלכתי אליה והצגתי את עצמי " זאין מאליק." אמרתי " אומייגד. אנה ג'סיקה אתן מאמינות זאין מאליק מדבר איתי איזה כבוד אעאעאעא קוראים לי לירון עמיחי." אמרה. אני חושב וחושב ולבסוף אומר "אני לא טוב בדברים כאלו פשוט תתני לי יד את מוצאת חן בעיני נורא ונלך לשם" הצבעתי לשם והושטתי לה יד. היא הסמיקה בטירוף נתנה לי יד ומשכתי אותה לנשיקה קטנה " עכשיו אפשר ללכת" אמרתי לה והיא חייכה מאוזן לאוזן.

נ'ק המבט של אנה:

כיף לה אני רוצה ככה עם נייל בנתיים נועה מתמזמזת עם ליאם לירון מדברת עם זאין ג'סיקה בוהה בהארי שבוהה בה לואי מלפרטט הם הנערה מהקבלה ( לירון חברת ילדות שלהן היא עזבה ללונדון) ונייל יושב על הספסל ומביט ברצפה. אני עושה את הצעד הראשון. התיישבתי לידו והוא פתח השיחה " אנה זה ילך בין זאין ללירון?" הוא שאל מה הם קשורים. " אממ נראה לי שכן" אמרתי " אז זה יכול גם ללכת בין הארי וג'סיקה" הוא שאל אוקיי אני יכולה לענות " ברור" עניתי שמחה " זה יכול ללכת ביננו" הוא שאל מביט בעיני נקפאתי לא ידעתי מה לענות כאילו נייל הורן בכבודו ובעצמו מציעה לי חברות " אעאעאאעאעאע ברור אם אתה רוצה" צרחתי ואז הבנתי מה אני עושה אחרי זה דיברתי מנומס. " אני רוצה" הוא אמר לי מחבק אותי מהצד בזמן שאני מניחה את הראש על שקע צווארו.

נוק המבט של ג'יסקה:
אחרי חמש ד'ק של שקט ביני לבין הארי צרחתי " אעאעאעאעעא רוני איפה היא?" התקשרתי אליה ושאלתי " רוני?"
" מדברת"
" יופי זאת ג'סיקה, איפה את יפה שלי?"
" אני במלון ***** "
" וואלה גם אני, תרדי ללובי באלי חיבוקי"
" חחחח אוקיי יורדת ביי חיימשלי"
"ביושים"
התסכלתי על הארי הוא כזה חתיך למה הוא לא יכול לעשות צעד? למה?. " מי זאת רוני" הוא שאל מביט לי בעיניים כאילו מביט לי בעיניים לא אכפת לא בכלל איך אני נראית הוא חוקר אותי מבפנים. "רוני זאת מישהי מהמטוס היא חייבת להיפגש איתכם היא עשתה משהו שבאמת מגיעה לה להיפגש איתכם " אמרתי מתיישבת לידו. ומניחה את ראשי על שקע צווארו. הרגשתי שהוא מחייך.


תגובות (9)

המשך דחוף!!!

04/08/2013 02:48

ומשהו פנוי?

04/08/2013 02:49

מה זאת אומרת מישהו פנוי?

04/08/2013 03:03

אם אפשר להצטרף בתור חברה של משהו מהם אם הוא לא תפוס

04/08/2013 03:05

אם את רוצה את יכולה להצטרף בתור חברה של ג'סיקה ואחות של מישהו קרוב מישפחה? כי תפוסים כולם

04/08/2013 03:06

אז לא משנה…
ותמשיכי אני רוצה המשך דחוף!!!!

04/08/2013 03:09

תמשיכי מהר!!!!!

04/08/2013 03:09

תמשיכי

04/08/2013 04:04

תמשיכייי

04/08/2013 14:30
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך