i love me
סורי שזה קצר... מה יקרה עם ג'יסקה והארי נגלה בהמשך...

לארץ לעולם לא, עם וואן דיירקשן פרק 8

i love me 05/08/2013 623 צפיות תגובה אחת
סורי שזה קצר... מה יקרה עם ג'יסקה והארי נגלה בהמשך...

נ'ק המבט של לואי:
כולם עסוקים, איזה יפיופה ימאמא מי זאת? " רוני!!!!" ג'יסיקה קמה וקפצה עליה " תרגעי ו… אעאעאעאעאעאע ווואן דיירקשן אני מדיימיינת לואי טומלינסון" היא צרחה את שמי ורצה אליי. הסתכלתי עליה שיערה ארוך מאוד מאוד. אסוף בזנב סוס והוא עדיין מגיע לה עד הישבן אז הוא מאוד ארוך. עיניי שוקלד אגוזים. לובשת עליה חולצת קולר בצבע בז' הקולר עשוי מברזל. וסקיני ג'ינס נעלי סופרה זהובות.
" אני רוני" אמרה ובאה ללחוץ לי את היד הסתכלתי עליה במבט כזה של WTF? " אני מחבק אנשים לא לוחץ ידיים" אמרתי מחבק אותה מסניף את ריח שיערה בריח לבנדר מתקתק טוב נו מה קורה לי? " טוב כנראה אמממ אני חייבת ל… אני …. אמממ בי?" שאלה " לא" קבעתי וראיתי שהיא מחייכת " בואי תני לי יד הולכים להכיר אחד ואת השני." אמרתי והחזקתי לה יד ישבנו על הרצפה.
" אני אוהבת ירקות"
" אני מת על גזרים (עובדה)"
" אומרים לי שאני חייה בסרט"
" אומרים לי שאני ליצן "
" אני עם פתיל קצר"
" אני פתיל ארוך"
" שונאת פרידות"
" גם אני"
" המוזיקה אהובה על היא פופ וטראנס"
" אני אוהב את סופר מן"
" אני אוהבת אוזניות"
"החבר הכי טוב שלי הוא הארי (עובדה)"
" החברה הכי טובה של זאת שחר אבל היא לא כאן"
" הריצפה קרה"
" אתה הכי אהוב עליי מהלהקה"
" ואת הכי יפה פה מהבנות"
" אני אוהבת אותך"
" אני מאוהב בך"
" זה מביך
" תרצי לצאת איתי?"
" ברור"
" נשיקה?"
" ברור"
והתנשקנו היא משהו מיוחד. "
"פרפרים בכל מיני צבעים אכלתי אותם ביום פגישה נעים הביאו לי במתנה ילדה כ"כ כ"כ יפה ואז אני אכן תודה לכם בכלל אז בואי אליי ילדה יפה שבי לידי ונדבר עכשיו. שבי תנוחי אל תיתביישי…. ( פרפרים בכל מיני צבעים) שרתי לה. היא נראת כמו עגבנייה כשהיא מסמיקה חחח.

נ'ק המבט של הארי:
כולם מצאו להם אהבה וזה ביום שניהן משהו מיוחד. ג'סיקה חזרה לשבת לידי והסתכלה עליי " כן?" שאלתי "סתם" אמרה מסובבת את הראש " שמעי. אמממ רוצה לצאת לטייל.?" שאלתי אותה. ראיתי שהיא מחייכת כנראה כן " בואי" אמרתי ונתתי לה יד. " אז אתן תישארו כאן לפחות חודשיים?" שאלתי " אמממ כן איך אתה יודע?" שאלה " אני יודע הכל על מעריצים" אמרתי מסתכל לה בעניים " את יודעת יש לך עניים יפות" אמרתי. היא השפילה מבט " למה?" שאלתי הרמתי לה את הראש בשתי ידי היא הסתכלה לי בענייים חודרת בי ואני לה. " גם לך יש עניים יפות" היא אמרה. התקרבנו אחד לשני. אבל מכירים את הרגע שבו הכל נהרס " הארי בוא חייבי…. אופסי" לואי בא " לואי!!!!!" צרחתי והסתכלתי על ג'סיקה נראת מבוכת. " סליחה בואי נלך"


תגובות (1)

והמשך יבוא עכשיו,ברור!!!!
;)

05/08/2013 02:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך