i love me
סורי שקצר ובשעה הזאת הייתי עסוקה היום תהנו... מקווה שאהבתם..

לארץ לעולם לא, עם וואן דיירקשן פרק 9.

i love me 06/08/2013 882 צפיות 2 תגובות
סורי שקצר ובשעה הזאת הייתי עסוקה היום תהנו... מקווה שאהבתם..

" אני רוצה הביתה לשוב ואז לשיר אואואואו כשאת רוקדת ויש בעיר מסיבה תגידו אאאא, אחרי הכל זה עולם, זה עולם של דמעות, עולם של בטיחות, all the singel ladies. all the singel ladies. הארוריבורימוריסטטילוסי תזכיר לי לשנות את הסטטוס למאוהב אני בסטטוס מאוהב" לואי שר
" לואי מה קרה כולה שתי ד'ק אתם מכירים וכבר כאילו מאוהב?" נועה שאלה
" שמעי בובה זה אותו דבר מה שקרה איתך ועם זאין" לואי אמר. הסתכלתי על ליאם רותח ועל זאין רותח ומבוך בו זמנית
" לואיייי" ליאם וזאין, גם הארי כי הוא אוהב לצעוק עליו.
" ביג דיל התבלבלתי וואו" הוא אמר הולך אליי נותן לי חיבוק ואומר " לא אוהבים אותי"
" דרך אגב מי ראה את נייל ואנה?" הארי שאל מקמץ עניים חושב " אין לי שמץ של מושג אולי בחדר שלנו?" אמרתי כולם הסתכלו עליי במבט WTF?
" מה נו רק כדי להכיר אחד את השני יותר טוב!!" אמרתי מגלגלת עניים.

השתחררתי מחיבוקו של לואי שהתחיל לבכות בכאילו. והלכתי לנועה
" מה קרה?" נועה שאלה אותי
" פשוט כשאני והארי היינו בחוץ זה היה רגע של נשיקה אבל לא" אמרתי משפילה מבט

נ'ק המבט של נועה:
" נו אז מה הבעיה להשלים את זה?" שאלתי אותה הרגשתי שמישהו נועץ בי מבטים. הסתובבתי וראיתי את ליאם מסתכל עליי ושלח לי נשיקה החזרתי לו וחייכתי חיוך גדול אין עליו !!
" פשוט.. את מבינה אני לא כמו אנה שישר מתנפלת על בחור, לא כמו לירון ששתי ש'נ כאן והיא וזאין זוג אני מישהי שרוצה להסתכל לעומק כאילו ביישנית" אמרה משפילה עמוק יותר מבט זה הגיוני?
" שמעי אנה היא הבלונדה אני השטנית לירון שחורת שיער רוני חומת שיער ואת ברוטינית" הסברתי לה
" מה?" היא שאלה מסתכלת על השיער שלה
" בלונדה כמוהה משוגעת ( אין הגדרה)
שטנית כמוני מאוהבת (ממבט ראשון)
לירון שחורת שיער מפונקת מפנקת (במובן הטוב)
רוני חומת שיער פתיל קצר (קשוחה\ מתעצבנת במובן הטוב)
את ברוטינית ביישנית. " אמרתי בפשטות מסתכלת על השיער שלה.
" ואת קובעת לפי השיער?" היא שאלה צוחקת. " ברור אלה מה יש לנו צבעים בשיער?" שאלתי אותה.
" בודקים לפי העניים או כף יד דווקא שיער?" היא שאלה מביטה בשיער שלי.
" כן אותו דבר כמו עניים" אמרתי מסתכלת על עיני השוקולד של ליאם שחודרות בי עמוק עמוק.
" טוב נראלי אני מפריעה לך להתנשק עם ליאם במבט אז ביי" היא קמה והלכה הסתכלתי על שיערי באמת התאהבתי בו ממבט ראשון. בהופעה נראה כאליו למרות שהייתי הכי מאחור הוא מקדיש לי.
הלכתי להתיישב על ליאם. כך שרגלי כל אחד בצד שלה ואני נשענת על חזהו וראשי על כתפו והוא מחבק אותי מהבטן " עייפה?"
" כן" עניתי
" לחדר?"
" כן"
"לסחוב?"
" ברור" הוא סחב אותי לחדר הבנים והשכיב אותי על המיטה. קמתי לקחתי פיג'מה בצבע כחול כהה קצרה על החולצה הייה רשום my life is a והיה חץ לצד ובכנסונים היו ציורים של כוכבים נכנסתי למקלחת התקלחתי סירקתי את שיערי לבשתי את הפיג'מה והלכתי למיטה. הדלקתי את הטלוויזיה שבחדרנו למה קבענו דווקא להיפגש בשבע השעה כבר רבע לחצות. הדלקתי MTV והיה בדיוק אחרי הקליפ של בריס בראון הקליפ החדש של וואן דיירקשן כל הזמן הסתכלתי על ליאם והוא קרע אותי כשהו היה הרקדן. "חיימשלי לבוא ליש…" הוא בא לחדר ושם לב שאני מסתכלת על הקליפ שלהם. הוא חייך חיוך ונשכב מעליי מנשק את צווארי נשיקות חמות ועמוקות, עובר לפנים נשיקות קטנות מדגדגות ולפה התנשקנו כל נשיקה הבטן של מתהפכת מרגישה שרק אני והוא בעולם התנתקתי ממנו וחייכתי אליו. " אני הולך להתקלח" הוא הלך למקלחת וחזר בוקסר כזה של פיג'מה. הוא נישכב איתי בכפיות וחיבק אותי מהמותניים ונרדמנו………
נ'ק המבט של דור( ידיד של ג'סיקה חד פעמי):
רצתי הכי מהר שיכולתי אבל לא הצלחתי הוא מהיר ממני נפלתי על הרצפה והרגשתי אותו מתקרב ניסיתי לצעוק אבל לא היה לי כוח. הרגשתי דקירה בבטן ומשם הכל שחור……


תגובות (2)

תמשיכי!!!

06/08/2013 12:58

תמשיכי

06/08/2013 14:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך