4 דגובות ואני ממשיכה כי אתם מעודדות אותי ונתנות לי רעיונות והשרעה;-)

לא מי שחשבתי שאתה- אני הארי האמיתי פרק 5

26/02/2013 776 צפיות 4 תגובות
4 דגובות ואני ממשיכה כי אתם מעודדות אותי ונתנות לי רעיונות והשרעה;-)

פרק 5
למרחרת בבוקר "בוקר טוב" גפן וגל אמרו בערניות בזמן שהם מכינים פנקיקים שרופים. "עכשיו את יכולה להסביק לי לאן נעלמת אתמול???" שאלתי את גל "כן, אז קודם כול הלכתי בתומי לחפש אותך אחרי זה פגעתי בזאיין ומשם הוא התחיל לחחחחחחפפפוווררר ואז הוא ביקש את המספר שלי ואז הוא לקח ת האייפון שלי לרשום ואז הוא בטעות הפיל אותו והאייפון נשבר וכמובן שהוא הבטיח לתקן ואמר שהוא יפצה אותי והוא הסיעה אותי למלון רק שבדרךהוא פגש את חבר שלו ונתן לו טרמפ ובדרך חבר שלו אמר שהוא מצא עבודה חדשה באיזה שהוא חברה לתיקון טלפונים אז הגנו למצב שנסענו לחנות הזאת והם תקנו לי את הטלפון ואז הוא החזיר אותי הביתה…." גל אמרה "אז למה את לא שמחה?"שאלתי אותה "למה אני צריכה להיות שמחה?"היא שאלה אותי "כי פגשת את זאיין מאללליקקק מוואן דיירקשין כן זה זה שתלוי על הקירות שלך!" אמרתי לה בהיתלהבות "אני שמחה"היא אמרה לי וחיכה חיוך מזוייף "טוב אז אני יעזוב אותך בשקט" אמרתי, ראיתי שהיא מרגישה לא בנוח.
לקחתי את האייפון והתיישבתי על הספה. הארי שלח לי הודעה הייה רשום שם: רוצה את וחברים שלך לים היום ב… עכשיו??.
שאלתי את כולם והם אמרו שבסדר אז רשמתי להארי שטוב ואז התחלנו להסתמס:
אני:בכיף
הארי: אז.. מה קורה?
אני: סבבה אתה יודע שיגרה.. מה איתך?
הארי: גרוע….
אני: למה?!
הארי: אני חייב לספר את זה למישהו אם אני יספר לך את נשבעת שאת לא מספרת!!
אני: ברור אני נשבעת
הארי: אחרי הים רוצה לבוא אליי ואני יספר לך?
אני: כן בטח, טוב ביי אני חייבת להיתרגן
הארי: ביי ותודה
אני: בכיף
"תתרגנו" צעקתי לכולם והלכתי להיתרגן תוך כדאי שאני לא מפסיקה לחשוב על מה שהוא הולך להגיד לי שפתאום הוא מסמס לי לצאת מהמלון והם באים לאסוף אותנו לים


תגובות (4)

תמשיכי בא לי לראות מה הוא אומר לה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך המשך המשך (:

26/02/2013 05:16

ננווווווו תתמשיכי

26/02/2013 05:23

תמשיייכי!%@

26/02/2013 05:48

תמשיכיייי פרק מושלםם <3 <3

26/02/2013 06:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך