Mayange1D
תהנווווווווווווווו

לא רואה – פרק3

Mayange1D 17/08/2013 556 צפיות 2 תגובות
תהנווווווווווווווו

נשארתי מתוחה ליד הדלת מנסה לגלות מה קורה."חכי פה" הבחור אמר במהירותו ורץ לתוך הבית ניחשתי שהוא קורא לבחור הזה, בשם הארי ."אלכסיס!" בחור עם קול אחר , קול יותר מוכר, הקול שבכה בבית החולים דיבר, הוא דיבר בכאב והתרגשות כנראה מזה שבכלל לא ציפה שאני יגיע לביתו. הוא חיבק אותי בחוזקה והוטיר אותי חסרת מילים. " את , את לא זוכרת נכון?" הארי דיבר בפחד." אני לא זוכרת, אבל רציתי לתקן את זה.." עניי לו וניסיתי שעיני ילכו כיוון הארי , אבל ללא הצלחה הם נוטרו מסתכלות קדימה ללא רוח חיים."או אלכסיס." הוא עצר את נשימתו ונשק לי בלחי.מה שגרם לברק בעמוד השדרה שלי והרגשתי אותו קרוב אליי. הרגשתי ממש מבולבלת … לא רציתי אותו כלל…חשבתי שאני יחוש את מגע האהבה..הרגשת אהבה , צמרמורת ומשהוא מלטף כזה..אבל זה לא קרה, ואני יכולתה להיות בטוחה שזה לא בגלל המראה שלו.. (תרתי משמע ^^ ).. הרגשתי הרבה יותר בנוח עם הבחור השני, שכן נתן ל הרגשה טובה… אבל מי ירצה בחורה עיוורת? חוץ מזה עד שיש מישהוא שאני באמת מרגישה את האהבה שלו אליי, אני לא אוהבת אותו. אני חושבת שאלוהים ממש עושה לי בכוונה .אני מעדיפה לא להרגיש רגשות שאני ברגעים כאלה שבריריים ואני בכלל לא מכירה אותו.. עדיף שאני יפסיק לחשוב על הרגע הזה.. אבל כלכך הרבה מחשבות צצו לי במוח, אפילו לא הקשבתי לשום מילה שקולו של הארי אמר, רק הנהנתי בראשי מדי פעם , הוא גם חשב שאני מקשיבה לו כי הוא לא ידע לאיפה פונות עיניי,מהפזילות. נמאס לי היה להקשיב למילים המסכנות שלו., אם הייתי רואה אותו הייתי נותת לו כאפה למפשעות .חיבקתי אותו בחוזקה."תודה."אמרתי לו באהבה ." על מה?" הוא ענה בבלבול ומחזק את אחיזתו בחיבוק."על זה שאהבת אותי ככה."עניתי לו מנסה לחזור למכונית."מה זאת אומרת? אני עדיין אוהב אותך, אנחנו היינו ביחד אלכסיס." הוא אמר והכאב השתלב עם הכעס והרגשתי את צעדיו רודפים אחריי, לבסוף נעצרתי .הייתי צריכה לדעת איך הוא נראה, כי זה היה מפתע ,הרבה דמיונות על המראה שלו צצו בראשי, אני תמיד מעידה על זה שחבריי יהיו רק ערסים, ומעניין שזה לא השתנה גם אחרי שעבדתי את הזיכרון..ואם הוא ערס, הוא יכול לשכוח ממני .. חום גופו הורגש על גופי והאמנתי שהוא לידי, אז הנפתי את ידי בעדינות לעבר החזה שלו, מרגישה את שרירי החזה המוצקים שלו, שבינהם היה מתח קל מפני הגופייה הצמודה שעשתה לי את זה בגדול . עליתי למאלה והבחנתי בצווארון , שירד למאטה .. והיה מין עליונית , או סוואטשרט פתוח דק של גברים אם אני לא טועה ..ידי הונפו בקלילות אל צווארו וליטפו אותו, הוא התקרב אליי , נהנה מהמגע שלי. פניו היו חמות ורטובות מבכי , היה להן צורה מושלמת, ושיער מורם למעלה באליונו , טלטלים וגלים היו מתחבאים בתוך שיערו.. שיער כמו שאני אוהבת, או שהחלטתי שאני אוהבת בדיוק עכשיו..הוא הרגיש לי כל כך יפה.. כל כך סקסי .. אני זכיתי בגבר הזה ואיך אני לא לוקחת אותו ? אני פשוט לא יכולה .. אני לא אוהבת אותו.. אבל נמשכת עליו כל כך..
,


תגובות (2)

וואווווו!! בבקשה תמשיכייייי!!!!!!!!!!!!!!!

26/08/2013 05:21

חחחחחחחחחחחחחחחחח ליאלל ^^ הינה אניייייי ורק לידע כללי אני ימשיך את זה לא כרגע כי אני לא ממשיכה אף סיפור שלי חוץ ממה שיש לי במשתמש הזה

26/08/2013 06:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך