טוב סיפור ראשון פרק ראשון תהיו עדינות ו....להמשיך?....

לא רק בת דודה של… – 1 (1D)

15/12/2012 1037 צפיות תגובה אחת
טוב סיפור ראשון פרק ראשון תהיו עדינות ו....להמשיך?....

"סקיי סקיי קומי אנחנו נאחר !" אני שומעת את ליאם צועק לי.
"אוף איתך ליאם אין לי כוח לבוא למסיבה שלכם " אמרתי וראיתי את הפנים של ליאם קצת מאוכזבת.
"מה למה?" הוא אמר קצת עצבני. "טוב טוב אני יבוא רק שהמתולתל הזה לא יציק לי שוב".אמרתי לו ברוגע."טוב אל תדאגי אני ישמור עלייך בשביל מה יש בני דודים, אבל בבקשה תקומי אנחנו נאחר".הוא אמר ומעיף ממני את השמיכה."טוב אני קמה לך אני צריכה להתארגן" אמרתי לו והוא יצא מהחדר.
~סטופ!~
למי שלא הבינה,סקי היא בת דודה של ליאם מוואן דיירקשן.
יש לה שיער חלק חום בהיר , עיניים ירוקות. היא גמישה , ואוהבת לרקוד ומסיבות.
היא בת 17 וקצת.
~המשך!~
אחרי חצי שעה התארגנתי לבשתי גופייה לבנה ג'ינס בהיר ומעיל עור שחור, וירדתי לסלון ליאם חיכה לי
"הייתי צריך להעיר אותך יותר מוקדם" הוא מלמל לעצמו "שמעתי אותך!" קראתי וישר רצתי לחבק אותו.
"טוב יאללה שתי דקות אנחנו יוצאים, אה ושכחתי להגיד לך אנחנו אוספים את כל הבנים" הוא אמר את המשפט די בלחש . "אוף איתך אתה יודע שהמתולתל כל זמן רב איתי" אמרתי ומשחררת מהחיבוק שלו.
"אל תדאגי אני פה" הוא אמר ואני לא מסתכל עליו. "היי סקיי מי אוהב אותך הכי בעולם עם לא הבן דוד החתיך שלך" הוא הרמים לי את הראש צחקתי "החתיך והצנוע אתה מתכוון" צחקנו והלכנו לאוטו. אחרי חמש דקות אספנו את כלום, ואני יושבת ליד הנהג שזה ליאם ומאחורי לואי והארי ואחרים זאין ונייל.
"אז מה ליאם מה בת דודה שלך עושה פה" הארי אמר וקרץ לי שהסתכלתי עליו. באתי לצעוק עליו אבל אז ליאם קטע אותי ואמר "הארי דיי רק התחלנו את הערב כבר לריב". "מי רוצה לריב" הארי אמר בקול ציני.
"יואו ליאם אמרתי לך שלא הייתי צריכה לבוא" אמרתי לליאם בקול חלש. "מזה סוד בחברה" הארי אמר וצחק. "הגענו!" לואי צעק.
כולם ירדו מהרכב , קצת חששתי מהערב הזה.
"אל תדאגי עם מישהו לא ירצה לזרום איתך אני פה" שמעתי את הארי מאוחרי מחזיק לי את המותניים.
"אל תדאג מתולתל אתה האחרון שאני יהיה איתו" אמרתי והעפתי את הידיים שלו ממני."אווץ' כאב" הוא אמר והלך.
נכנסו למועדון הכל היה רועש ראיתי בצד את ליאם ודניאל חברה שלו מתנשנשים בצד.
לא הכרתי אף אחד , וגם לא הייתי חוקית לשתות. נכנסתי לרחבה והתחלתי לרוקד כמו שרק אני יודעת.
אחרי חצי שעה של ריקודים נכנסתי לשירותים לבדוק איך אני.
שמעתי קולות מהשירותים , הסמקתי הייתי חייבת לדעת מי עושה את מי. נכנסתי מהר לשירותים בצד אז הם "סיימו את עבודתם" יצאתי החוצה צחקתי ולא האמנתי את מי ראיתי.


תגובות (1)

ווואו מהמם תמשיכי

15/12/2012 23:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך