טוב אז מה קורה? אני אוהבת שהם נפרדים חחח רוע!

לא רק בת דודה של… 10 – 11 (1D)

19/12/2012 1225 צפיות 8 תגובות
טוב אז מה קורה? אני אוהבת שהם נפרדים חחח רוע!

פרק 10…

~נקודת מבט של הארי~

באתי להיכנס הביתה וראיתי שסקיי לא נכנסה. "את לא נכנסת?" שאלתי אותה לא מבין לאן היא הולכת.
"לא אני עושה סיבוב עד חצי שעה אני יבוא" היא אמרה נתנה לי נשיקה בלחי ויצאה. זה היה מוזר.
נכנסתי לבית וליאם הסתכל עלי במבט מוזר. "איפה סקיי?" הוא שאל עצבני. "לא יודע למה?" שאלתי אותו ידעתי שזה יעצבן אותו. "סתם" הוא אמר ועלה למעלה. ראיתי אסמאס מהאקסית שלי.
*הארי , אני יודעת שזה מוזר אבל אני רוצה לדבר איתך , אני לא יכולה לשחרר אותך. קימברלי X*
עכשיו היא נזכר בי צחקתי לעצמי. ושלחתי לה בחזרה.
*קים מותק , פעם הבא אל תבגדי בחבר שלך (;* שלחתי לה והיא לא החזירה תשובה. עליתי למעלה להתקלח ונשכבתי בחדר. חשבתי לעצמי בטח כבר סקיי חזרה.

~נקודת המבט של סקיי~
לאחר חמש דקות שיצאתי ליאם שלח לי אסמאס.
*נסיכה שלי אני שמח את מקשיב לי , ושאת לא בקשר עם הארי. אוהב אותך* קראתי את האסמאס ולא ידעתי מה לכתוב לו. למה אני משקרת לבן דוד שלי אבל לפחות עוד שבועיים אני עוזבת ההורים שלי חוזרים מיפן אולי יהיה לי יותר קל.
*זה בסדר ליאם , אוהבת אותך גם* שלחתי לו ועשיתי סיבוב סביב לונדון. היא כל כך יפה בלילה עם כל האורות. חזרתי הביתה התקלחתי ונשכבתי בחדר. טוב נראה לי אני ילך לחבר הסודי שלי חשבתי לעצמי. "הארי הארי קום" לחשתי לו. "אין לי כוח , לואי תן לי לישון" הוא מלמל משינה. "אוקי אז עכשיו קוראים לי לואי" אמרתי וצחקתי. ראיתי שהארי קם. "סקיי , אני יודע שאת חברה שלי וכל זה. ושקשה לך לראות אותי ולא לגעת בדבר המדהים הזה מולך. אבל תני לי לישון!" הוא אמר וזרק עלי כרית. "מישהו פה עף על עצמו" אמרתי והוא חיבק אותי. "את יודעת שאני מאוהב בך, אולי תישני איתי" הוא אמר והתנשקנו. הנהנתי ונכנסתי למיטה. שיחקתי לו בתלתלים עד שהוא נרדם. פתאום שמעתי אסמאס בטלפון של הארי. הייתי חייבת לראות. זה היה אחת בשם קימברלי. מי זאת? טוב אני פותחת את האסמאס והיה כתוב בו.
*הארי דיי עשית טעות , אני אוהבת אותך , ואתה יודע שרק אני יכול לספק את הצרכים שלך. אני לא יכולה בלעדייך אני בהריון ממך." קראתי את האסמאס שוב ושוב. אני לא מאמינה שיש לו ילד. אבל אולי היא משקרת. לא היא לא יש לו ילד אני לא יכולה להיות איתו שאני יודעת שיש לו ילד. חשבתי מה לעשות. נתתי לו נשיקה בלחי ויצאתי מהחדר. כותבת לו מכתב.

פרק 11

~נקודת מבט של הארי~

קמתי בבוקר וראיתי שסקיי לא פה, היא בטח קמה מוקדם לא רוצה שידעו עלינו. התארגנתי ירדתי אחרי חצי שעה וחיפשתי את סקיי. "טוב שקט פה איפה סקיי?" שאלתי לא יודע איפה היא…. "אני לא ראיתי אותה מאתמול, אני יחפש בחדר שלה" ליאם אמר קצת לחוץ. נכנסתי לחדר שלי וראיתי מכתב על הכרית איך לא שמתי לב לזה. התחלתי לקורא.
~לבארי מתולתלי והארי….אני מצטערת שהלכתי כך אבל אני לא מוכנה שתשבור לי את הלב. היום בלילה שהלכת לישון ראיתי אסמאס שלך עם קימברלי. היא כתבה שיש לך בן איתה. אני לא יחייה עם עצמי שאני יודעת שהרסתי משפחה… אז בהצלחה לך איתה ואל תדאג לי אני מסודרת . לך תהנה עם הבן שלך~ אומיגד מה לעזאזל המכתב הזה ?!?! "ליאם" צעקתי לו. "מה קרה הארי?" הוא שאל מבוהל.
"סקיי עזבה" אמרתי ונתתי לו את המכתב. "יש לך ילד?!?! הארי ולמה את יושן עם סקיי" הוא צעק וכולם כבר בחדר שלי. "ליאם אין לי ילד אני מכיר את קים , ומה שיש ביני לבין סקיי זה לא קשור אלייך" צעקתי לו בחזרה. "זה כן קשור אלי. היא בת דודה שלי היא באחריותי ההורים שלה ביפן אני זה שצריך לשמור עליה" הוא צרח והתחלנו ללכת מכות. לואי וזיאן הפרידו ממנו ונייל אמר. "לא משנה עכשיו מה יש בניכן אבל סקיי הלכה צריכים לחפש אותה אתן לא חושבים" הוא אמר. "נייל צודק" לואי אמר. "אני נייל וזיאן נילך לחפש אותה" ליאם אמר. "אתם תשארו פה עם היא מתקשרת הוא באה אתם מתקשרים מהר" נייל אמר והם הלכו.
"אני לא מאמין לואי , עד שהתנשקנו עד שאנחנו ביחד אולי בסודיות אבל עדין ביחד היא עוזבת" אמרתי ללואי וחיבקתי אותו. הוא אמר לי "הארי היא תבוא אתה תראה" והמשיך לחבק אותי. כל היום עבר בלי סקיי גם נייל ליאם וזיאן חזרו. בלי כלום "ליאם אני מבקש סליחה, לא רציתי שכל זה יקרה" אמרתי לליאם והראש לי מושפל. "הארי זה בסדר אני רק דואג לה" הוא אמר וחיבק אותי. "טוב עכשיו שכל הרוחות נרגעו נלך לישון מחר בבוקר עם סקיי לא תבוא נסע למשטרה והם יעזרו לנו" נייל אמר. ועלינו לישון.


תגובות (8)

,nahfh! זאות אומרת תמשיכי!!

19/12/2012 08:52

המשך !!!

19/12/2012 08:57

OMG המשךךךךך

19/12/2012 10:55

תמשיכי

19/12/2012 13:24

תמשיכי

20/12/2012 04:31

תמשיכי ותקראי את שלי העלתי פרק חדש :)

20/12/2012 04:39

נהנתי לקרוא את הסיפור המושלם שלך תמשיכי בבקשה תודה ממני בקי ♥

20/12/2012 04:51

תמשיכייייייי והעלתי גם פרק (:

20/12/2012 09:38
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך