ואואואו 5 תגובות ממשיכה חלק ב'

לא רק בת דודה של… – 12 חלק א' (1D)

21/12/2012 1170 צפיות 5 תגובות
ואואואו 5 תגובות ממשיכה חלק ב'

נקודת מבט של הארי…..

לא הצלחתי לישון אני רק חושב איפה סקיי. טוב אני ילך לאיזה בר אולי זה יעזור. התארגנתי ויצאתי למועדון.
שהגעתי היה מפוצץ "ברמן תביא לי בירה" אמרתי ולברמן והוא הביא לי. פתאום ראיתי את קימברלי. "היי הארי" היא אמרה מחזיקה כוס של ויסקי. "כן אני רואה שאת בהיריון" אמרתי וגלגלתי עיניים. "טוב נו אני לא אז אתה בא?" היא אמרה והתחילה למשש אותי. "אולי תלכי מפה" אמרתי והעפתי אותה. "ואוא הארי מסרב , מישהי שברה לך את הלב" היא אמרה וצחקה. "אין לי כוח אלייך" אמרתי והסתובבתי במועדון. פתאום ראיתי בזווית העין את סקיי.

נקודת מבט של סקיי…

לא היה לי לאן ללכת, המשפחה שלי לא פה שכרתי לי חדר במלון, החיים שלי חרא וגם פיטרו אותי מהעבודה. טוב אני ילך להשתכר נמאס לי מכל החרא הזה התארגנתי ויצאתי לבר. רקדתי היה מישהו אחד ונמרח עלי אני שיכורה אז לא ממש אכפת לי. פתאום שמעתי "סקיייייייי" הסתובבתי זה היה הארי.
"מה קורה מותק" שאלתי והתקדמתי אלי עוד שנייה נופלת. "סקיי אל תלכי ממני יותר" הוא אמר והחזיק אותי. "מה שלום הזונה שלך והילד שלך?" אמרתי והעפתי להארי את היד. "אין ילד היא משקרת" הוא אמר וגלגלתי עיניים. "למה את לא מאמינה לי, למה את חושבת שאני ישבור לך את הלב?" הוא אמר ולקח אותי מהמועדון. יצאתי ישבתי על הספסל והארי לידי. "הארי אני צריכה ללכת" אמרתי לו. "אני בא איתך" הוא אמר והחזיק לי את היד והובלתי אותו. "בוא אני עכשיו בבית מלון " אמרתי ומשכתי אותו לחדר. "התחלתי לנשק אותו באגרסיביות והורדתי לו את החולצה. "לא סקיי לא עכשיו" הוא אמר . נפגעתי. "אז אתה לא רוצה אותי" אמרתי ומחזירה לו את החולצה. "סקיי בטח שאני רוצה אותך ונמשך אלייך ברמות מטורפות , אבל אני לא רוצה שהפעם הראשון שלך תהיה שאת שיכורה" הוא אמר וחיבקתי אותו. "סליחה הארי אני מצטערת" אמרתי. "אין על מה בואי לישון" הוא אמר ונרדמנו.
בבוקר קמתי ראיתי את הארי ער והוא היה מודאג. "מה קרה הארי?" שאלתי אותו. "זה ליאם אני… אני…" הוא אמר והתחלתי לבכות.


תגובות (5)

מדהים פשוט מושלם תמשיכי :)

21/12/2012 04:11

מווווושלם תמשייייכייייי

21/12/2012 04:59

תמשיכי מהר

21/12/2012 05:35

תמשיכי מהר זה כזה מושלם

21/12/2012 06:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך