http://www.dreamhomedesignusa.com/images/Photoshop%20Images/courtyard%20French%20country%20custom%20home.jpg קישור לבית

לא רק בת דודה של… – 3 (1D)

16/12/2012 1046 צפיות 5 תגובות
http://www.dreamhomedesignusa.com/images/Photoshop%20Images/courtyard%20French%20country%20custom%20home.jpg קישור לבית

אחרי שינה ארוכה ליאם בא והעיר אותי, "נסיכה שלי צריך לקום כבר 9 בבוקר" יואו נזכרתי גם שהיום יש לי עבודה ב11."אני קמה אני קמה תודה שהערת אותי אהבה שלי".
ליאם יצא מהחדר ואני הלכתי לחדר שלי שזיאן ישן שם. נכנסתי לשירותים שבחדר שלי שטפתי פנים צחצחתי שיניים, ולבשתי מכנס ג'ינס קצר ורוד גופייה ונעלי נעלי עקב לבנות. ירדתי למטה כולם היו שם.
"טוב ליאם נסיך שלי אני עפה לעבודה". אמרתי חיבקתי אותי ותתי לו נשיקה בלחי. "אה את הולכת, חבל עד לבושה יפה זה לא קורה כל יום" הארי בא ואמר. "יואו סתום כבר ואני לא שחכתי מה אמרתי לי אתמול" אמרתי עוד כועסת עליו."הכל בצוחק סקיוש" הוא אמר ונתן לי חיבוק. "טוב אחי תעזוב אותי אני יאחר לעבודה" אמרתי מזיזה את הארי ממני.
הגעתי לעבודה קצת יותר מוקדם מהרגיל. אני עובדת בחנות בגדים.
אחרי שעתיים של עבודה קיבלתי הפסקה של 10 דקות פתאום קיבלתי אסמאס.
*סקיי יש לי הפתעה בשבילך שאת חוזרת הביתה.x* זה היה ליאם
*מה הפתעה בשבילי* שלחתי לו בחזרה.
*סוד* הוא אמר והעלתי חיוך.
*אוקי* שלחתי לו בחזרה.
השעה היית כבר 4 סיימתי את העבודה בדרך חזרה חשבתי מה הפתעה של ליאם. חזרתי הביתה כל הבית ארגזים "מההההה קורה?" שאלתי את ליאם "טוב אז זאת הפתעה שלי" הוא אמר נרגש. "תודה על הקרטונים?" אמרתי מבולבלת. "לא טיפשה שלי אנחנו עוברים לבית יותר גדול עם הבנים" הוא אמר נרגש לא ריצית לראות לו שאני מבואסת. "אהה עם הבנים , איזה בנים?" הוא צחק עלי "עם נייל, זיאן , לואי, והארי". הוא אמר וממשיך לארוז את הבית בטירוף "אוקי מתי עוברים?" שאלתי אותו "עוד 4 ימים" הוא ענה והלך לחדר שלו. "טוב" צעקתי והתחלתי לארוז את החדר שלי.
כל הזמן שארזתי את בגדים , האיפור , הקרמים ונעלים שלי חשבתי איך אני יחייה עם 5 בנים. אולי אני עושה טעות, ומה יקרה בני לבין הארי שכל הזמן אנחנו רבים. ואז חשבתי על הארי למה כל פעם שהוא עם בנות אני מקנאה, למה אני אוהבת לריב איתו ולעצבן אותו. הגעתי למסקנה שאולי אני מרגישה אליו משהו אבל.. אבל.. לא! בחיים לא.
כל 4 היום האלו היו טירוף אחד גדול. עבודה אריזות עבודה.
"שבוע מעייף הייתי אומר" ראיתי את ליאם בית ריק עם מלא ארגזים ומזוודות.
"כן אה מחר עוברים" אמרתי בלחש. ליאם בא לחבק אותי ואמר "גם אני יתגעגע לבית הזה את יודעת"
לאחר חמש דקות שהסתכלנו על הבית מחובקים שמעתי דפיקות בדלת. פתחתי וראיתי את הארי ולואי.
"היי תכנסו" אמרתי והם נכנסו "הארי ואני חשבנו שאולי נעזור לכם לעביר את הדברים למשאית" לואי אמר "כן תודה" צעקתי והם צחקו "לא חשבתם שאני יגיד לא" שאלתי שאני די מסמיקה.
"אל תדאגי סקיי מחר את יכולה לקחת את המזוודות שלכם" לואי אמר וצחק.
המשאית באה לואי ליאם והארי העלו את רוב הדברים הגענו לבית החדש לנו הוא היה יפיפה
כל אחד לקח חדר עם שירותים העברנו את כל הארזים. אני לא מאמינה אני עוברת לגור פה חשבתי לעצמי.

יש קישור לבית ב"רציתי להוסיף"


תגובות (5)

מהמם תמישכי אני מתה לדעת

16/12/2012 01:20

תמשיכי זה מהמם

16/12/2012 01:23

מושלמי תמשיכי

16/12/2012 01:35

תמשיכי זה מדהים :)

16/12/2012 02:00

המשךךךךךךךךךך

16/12/2012 02:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך