איך הפרקים?!?! אהאהאהאהאהאה (:

לא רק בת דודה של… – 6 (1D)

16/12/2012 937 צפיות 4 תגובות
איך הפרקים?!?! אהאהאהאהאהאה (:

יצאתי החוצה עצבנית וצועקת על אף אחד "מה יש לו לילד הזה, אני שונאת אותו , אבל..אבל.. גם לא למה הוא נכנס לי ללב ולא יוצא למה הוא רב איתי כל הזמן. נשבר לי ממנו , אני לא יכולה לראות אותו יותר"
חשבתי לעצמי אני לא חייבת לו כלום. אנחנו הולכים עכשיו למועדון, אני רוצה להכאיב לו, אני ילך לנשק את הבן אדם הראשון שאני יראה במועדון. התלבשתי עם כמה שפחות. מכנס קצר שבלחץ מכסה את התחת. חולצה בטן ונעלי עקב עצומות.
כשירדתי למטה כולם הסתכלו עלי במבט מוזר וזיאן לחש לי "עכשיו אני מבין למה נייל מתעניין בלא חוקיות"
הבאתי לו אגרוף לכתף וצחקנו . והארי מסתכל עלי כאילו רצחתי את אמא שלו. התעלמתי עלינו לאוטו ישבתי ליד נייל כל הנסיעה דיברנו. הוא אחלה ילד הוא מצחיק. עוד לא נכנסו למועדון , וזכרתי בהבטחה שלי
"אתה" צעקתי לבחור הראשון שראיתי "מה?" הוא הסתובב והבנים הסתכלו עלי "בוא שנייה" אמרתי לו וקרצתי לו כמו חייל הוא בא. התנשקנו והתחלנו לרקוד צמוד צמוד. כל הלילה הארי מסתכל עלי ועל זה שהתנשקתי אותו. אופס….אני לא יודעת איך קוראים לו… "היי איך קוראים לך" שאלתי אותו "ברונו ולך" לא יודעת למה אבל אמרתי לו "אליסון, טוב אני עפה נתראה ברונו" ויצאתי החוצה.
הלכתי והלכתי עד שראיתי מישהו יושב על הספסל מול הבית שלנו. "מה קרה ילד?" שאלתי אותו מנסה לברר מי זה "סקיי מה את רוצה מהחיים שלי? אני הבנתי אותך מעולה" זה היה הארי הוא קצת עצבני. "מה הבנת ממני עם אפשר לשואל.." אמרתי וגלגלתי עיניים. "את אוהבת לשחק לאנשים ברגשות לא אכפת לך מאף אחד חוץ ממך! תסתכלי יש פה עוד אנשים" הוא צרח עלי. "אני אוהבת לשחק ברגשות? אתה בכלל חושב על איך שאני אמורה להגיב למישהו שכל הזמן צוחק עלי רב איתי ומזלזל בי" צרחתי עליו בחזרה.
נכנסתי הבית טרקתי את הדלת נכנסתי לחדר שלי ובכיתי לכרית , כמו ילדה קטנה ומפגרת. "מה יש לי למה אני בוכה בגלל ילד מטומטם סקיי תהייה חזקה הקשר שלך ושל הארי נגמר" אמרתי לעצמי בוכה. שמעתי לחשושים מחוץ לחדר "סקיי זה ליאם אולי תפתחי לי?" הוא אמר. "דיי ליאם אני רוצה להיות לבד" אמרתי מנסה שהוא לא ישמע שאני בוכה. "סקיי תפתחי לי עכשיו אני יודע שאתה בוכה, ו… ו… ואני יודע על הריב שלך עם הארי" הוא אמר בלחש. "איך אתה יודע את זה ?!?!" צעקתי ופתחתי לו את הדלת. "כי היה שם פפרצי שצלמו את הריב שלכם , כולם יודעים על זה , ועל שאת בכית ועל זה שהארי בכה." הוא מלמל את זה אבל הבנתי הכל. "אני שונאת את הילד הזה, ליאם בבקשה ממך תתן לי שבוע ללכת" אמרתי לו ולהלכתי לפתח הדלת, איפה שהוא עמד וחיבקתי אותו. "לאן תלכי אהבה שלי?" הוא אמר והמשיך לחבק אותי "אני ילך לאפריל לא חסר לי לאן ללכת, אבל בבקשה ממך בבקשה אל תגיד כלום להארי" אמרתי והמשכתי לחבק אותו "טוב אני נכנע אבל רק שבוע ואת מסתמסת איתי כל יום" הוא אמר וחיבק אותי יותר חזר "ליאם ליאם נסיך שלי אני לא נושמת" הוא עזב אותי וצחקנו.
הלכתי לארגן את המזוודה והתקשרתי לאפריל.
~סטופ!~
אפריל היא חברת ילדות של סקיי, שער ארוך מתולתל שחור ועיניים חומות.
~המשך!~
"אפריל" צעקתי
"סקיי , כמה זמן לא שומעים ממך. את בסדר?" היא אמרה
"אה כבר ראית את הריב?" שאלתי
"כן ובגלל זה אני ואת הולכות שבוע לבית מלון!" היא צרחה
"ישששש! אין עלייך אפריך יהיה לנו את השבוע הכי נדיר בעולם" אמרתי
"טוב אני ידבר איתך יותר מאוחר אני מארגנת עכשיו מזוודה"היא אמר מאושרת.
"ביי נסיכה שלי נראה אותך מחר" אמרתי ונתקתי.


תגובות (4)

אעאעאעאע מסכןן הארי קטןן שלייייייייייי
תמישכיייייייי דחוףףף

16/12/2012 08:25

מדהימים את כותבת מושלם ותמשיכי מהר ותעשי שהארי והיא יהיו ביחד מהר!!!

16/12/2012 08:52

נננדיייר….המשך עוד היוםם

16/12/2012 09:42

תמשיכי דחוףףףףףף
ושיחזרו כבר אני לא יכולה שבעלי עצובבבבב

16/12/2012 11:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך