להמשיך?

לא רק בת דודה של… – 7 (1D)

17/12/2012 908 צפיות 4 תגובות
להמשיך?

אחרי שסיימתי לארגן אני שומעת שקיבלתי S.M.S באייפון.
*אני יודעת שרצינו להיות שבוע :\ אבל אני יכולה להיות רק יומיים* אוף אפריל טוב כל עוד אני איתה….
*אין בעיה מחר אני תאספי אותי ב10 X* שלחתי לה.
הוצאתי חלק מהבגדים , והלכתי להתקלח. אחרי 20 דקות הייתי מוכנה לבשתי פג'ימה של הלו קייטי ואת השער אספתי בגולגול. ירדתי למטה ראיתי את ליאם התיישבתי לידו. "היי מותק איך את?" הוא שאל.
"הכל טוב תודה נסיך , אהה ואני בסוף נוסעת ליומיים" עניתי לו וראיתי את הארי יורד במדרגות. "אוקי נסיכה תהני , אני עולה לישון" הוא אמר נתן לי נשיקה בלחי ועלה לחדר שלו.
ראיתי טלוויזיה עד שהארי הפריע לי "סקיי לאן את הולכת?" הוא אמר מסתכל עלי. "מה אכפת לך מותק" עניתי לו ומראה שלא אכפת לי ממנו."דיי סקיי אני מבקש סליחה ואני..אני" הוא ענה מגמגם. "אתה מה?!?!" צעקתי עליו. הוא הסתכל עלי ואמר בלחש. "אני מאוהב בך סקיי תביני" לא הסתכלתי עליו , והוא הרים לי את הפרצוף."אתה לא מאוהב בי, אתה רק רוצה לדפוק אותי , לשבור לי את הלב ולהרוס אותי." אמרתי וירדה לי דמעה. הוא ניגב אותה ואמר "עם הייתי רוצה רק לדפוק אותך הייתי עושה את זה מזמן, את יודעת. אני אוהב אותך בבקשה תני לי לנסות. רק דייט אחד ואני יפסיק לחפור לך" הוא אמר ולקח אותי לחיבוק. "אני לא יודעת בארי ועם אני ירגיש משהו אלייך אחר כך" מלמתי לתוך הכתף שלו. "נוו מה אני רוצה שתהייה איתי. יודעת מה את לא חייבת להחליט עכשיו תחליטי שתחזרי הבית" הוא אמר והנהנתי."אבל רגע" הוא אמר. "אהה?" עניתי לו בזמן שאני החלטתי לשבת עליו. "לאן את הולכת?" הוא שאל קצת בדאגה. "סתם עם חברה שלי אפריל לבית מלון" עניתי בזמן שאני רואה בובספוג. "לכמה זמן?" הוא שאל. "יומיים" אמרתי והמשכנו לראות בובספוג בזמן שאני יושבת עליו והוא מחבק לי את המותניים.
אחרי כמה דקות הוא הסתכל עלי ואמר "למרות שאני לא רוצה לעשות את זה, אולי תקומי ממני" הוא אמר. וצחקתי "לא ידעתי שאני כבדה לך" אמרתי ובזמן שקמתי ממנו. "לא את לא אני פשוט רוצה לישון" הוא אמר ונתן לי נשיקה בלחי."לילה טוב בארי" אמרתי לו "לילה טוב אהבה שלי" הוא אמר ועלה לישון. ישבתי בסלון וחשבתי על השיחה שלנו ואיך שנהיו יותר פתוחים אחד עם השני. אני חושבת שגם אני אוהבת אותו .
אחרי שעה עליתי למעלה לחדר ולא יודעת למה נכנסתי לחדר של הארי. "בארי…בארי" לחשתי לו "מה סקיי קרה משהו?"הוא מלמל תוך כדי שינה. "לא קרה כלום פשוט חשבתי עם אפשר לישון איתך" אמרתי בלחש. "כן ברור בואי" הוא קרה ושכבתי לצידו "רק שתדע אני גם אוהבת אותך" אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי. "גם אני אותך" הוא מלמל וחיבק אותי. הרגיש לי כיף ללכת לישון עם מישהי שאני אוהבת.
בבוקר קמתי מוקדם והלכתי לחדר שלי. לא רציתי שהבנים ידעו שישנתי עם הארי. אחרי חצי שעה שמעתי את הדלת שלי נפתחת. "למה יצאת מוקדם מהחדר?" זה היה הארי ששאל בצורה מוזר. "סתם אתה יודע , אני לא רוצה שהבנים יחשבו שיש בינינו משהו" אמרתי לו והלכתי לחבק אותו."אין בינינו כלום?" הוא אמר והעיף אותי מחיבוק. "לא אמרתי שאין בינינו כלום רק אני לא רוצה שהם יחשבו דברים, כי אני עדיין לא יודעת מה לעשות" אמרתי לו וחזרתי למיטה. "סליחה סקיי אני מצטער" הוא אמר ונישק לי את הצוואר."סקיי אפריל פה" ליאם צעק לי ."טוב אני הולכת עוד יומיים" אמרתי נתתי לו נשיקה בלחי .
ירדתי למטה ומשם הלכתי ליומיים.


תגובות (4)

כןןןןןןן!!!

17/12/2012 09:10

כןןןן זה כזה מהמם!!

17/12/2012 10:13

תמשיכיי

17/12/2012 10:20

אווף תמשיכי

17/12/2012 13:41
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך