יש לכן רעיונות? אני ישמח לשמוע (;

לא רק בת דודה של… – 8 (1D)

18/12/2012 921 צפיות 5 תגובות
יש לכן רעיונות? אני ישמח לשמוע (;

~נקודת מבטו של הארי~

אז סקיי הולכות ליומיים , היומיים האלו יכולים לשנות לי קצת את החיים. אולי היא לא תרצה, אבל אולי כן. אוף אני לא יודע מה לחשוב עכשיו… לקחתי את הטלפון ושלחתי לסקיי אסמאס.
*אז חשבת? אני במתח , רק שתדעי שאני אוהב אותך ומתגעגע X* אחרי דקה ראיתי שהיא ענתה.
*לא הארי תן לי זמן, ורק לפני שעה ראית אותי (;* היא שלחה לי בחזרה. למה היא לא כותבת שהיא אוהב אותי גם. אוף הילדה הזאת מעצבנת אותי , אבל אני לא יכול בלעדיה.
"הארי הארי" שמעתי את לואי קורא לי. "מה לואי?" עניתי לו. "סתם חשבתי שאולי נלך כולנו לקניות אתה יודע לא יצאנו מלא זמן". הוא אמר "יודע מה מתאים לי מי בא?" שאלתי אותה. "כולם" הוא ענה "אוקי עוד 10 דקות נצא" ענייתי והלכתי להתלבש.
יוצאנו לקניון והיו מלא מעריצות וכמה עיתונים. "הארי זה נכון?" כתב אחד אמר לי. "נכון מה?" שאלתי אותו לא מבין מה הוא רוצה ממני. "הילדה הזאת שרבת איתה, אתם ביחד?"הוא שאל אותי מנסה להוציא ממני מידע. "עדין לא, אנחנו בדרך" עניתי לו. "וליאם מרשה שתצא עם בת דודה שלו, ומה עם המעריצות?" הוא שאל אותי .על זה לא חשבתי איך ליאם יגיב ואיך הוא ירגיש. "עם המעריצות זה לא בעיה , עם טוב לי איתה אז הן היו צריכות להבין את זה" אמרתי מחייך והלכתי לעבר הבנים. חשבתי באמת איך ליאם יגיב.
"טוב אני רעב, אני רוצה לאכול" נייל אמר והלכנו לננדוס."מה הכתבים רצו ממך?" ליאם שאל אותי. "סתם הם שאלו על כל הקטע עם סקיי" אמרתי והתחלתי ללכת יותר מהר."באמת מה הקטע שלך איתה?" הוא שאל אותי ונהפכתי לאדום. "סתם אתה יודע עוד אחת" אמרתי מהר . "זה לא סתם עוד אחת, אתה יודע היא בת דודה שלי..ואני לא מוכן שתשבור לה את הלב" הוא אמר כועס, והמשכנו ללכת לננדוס. בזמן שכולם אכלו חשבתי על מה שליאם אמר הוא צודק אני לא יכול סתם ללכת לשבור לה את הלב. אבל עדיין היא לא החליטה. סיימנו לאכול. קנינו כמה דברים. קניתי לסקיי שרשרת לב. ואני יביא לה לא חשוב מה התשובה שלה תהייה. חזרנו הבית, הלכנו להתקלח , אחרי שיצאתי שלחתי לסקיי הודעה.
*לא חשוב מה התשובה שלך תהיה אני עדיין יאהב אותך X* אחרי פחות מחצי דקה היא כתבה.
*הארי אתה מקשה עלי להחליט (; והראיתי את הכתבה עלייך. עדיין לא אנחנו בדרך אהבתי את המשפט* היא כתבה וצחקתי.
*ואותי את גם אוהבת?* שלחתי לה מקווה לתשובה חיובית
*אתה יודע שכן* היא שלחה והתחלתי לצועק רצתי לחדר של לואי.
"לואי, לואי היא אמרה שהיא אוהבת אותי!" צעקתי וחיבקתי אותו. "אוקיי אוקיי נחמד אבל מי זאת היא?"
הוא ענה "סקיי זאת סקיי" צרחתי וראיתי שליאם הקשיב. "מה סקיי?" הוא שאל. "אוהבת את הארי" לואי אמר וקרץ. "הארי אתה זוכר על מה דיברנו היום?" ליאם שאל עשה אגרוף עם היד. "כן אני זוכר , לואי סתם מדבר שטויות" אמרתי ומוציא חיוך שלא יחשוד. "על מה אתה מדבר הארי, אתה אוהב את סקיי, והיא אותך, למה אתה משקר?" לואי שאל מופתע. "הארי עם תעשה לה משהו זה הסוף שלך" ליאם צעק יצא מהחדר. "מה אתה דפוק?" שאלתי את לואי וזרקתי עליו כרית. "כן אתה יודע אני דפוק, ולמה את משקר לליאם?" הוא שאל. "כי היא בת דודה שלו הוא לא ירשה לנו להיות חברים , הוא חושב שרוצה רק לדפוק אותה ולשבור לה את הלב" אמרתי והורדתי את הראש. "אל תדאג בקשר לליאם אני ידבר איתו, ותזכור מחר סקיי חוזרת." הוא אמר וקרץ. צחקתי ויצאת מהחדר שלו. חזרתי לחדרי להלכתי לישון.


תגובות (5)

המשך דחוףףףףףףף

18/12/2012 06:51

תמשיכיייייי בבקשהה..!

18/12/2012 07:32

תמשיכי מושלם!! :)

18/12/2012 08:26

המשך מהר

18/12/2012 08:46

מושלמיייייי
ולי יש קצת רעיונות עם באלך..

18/12/2012 09:37
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך