stronger♥
אני בטוחה שראיתם שהעלתי את הגרסה הקודמת גם בנוסף, אבל מכיוון שהיא [מי שכתבה את הסיפור באנגלית] שנתה את הפרק הראשון, גם אני צריכה לשנות אותו.
לתשומת לבכם!- אני מבקשת שתפסיקו לבקש להשתתף בסיפור. במיוחד לא עם וואן דיירקשן ובטח שלא עם הארי.
חוץ מזה, השנה אני מתרגמת סיפורים יותר מאשר כותבת. אני מתרגמת את זה, ועוד אחד. מקווה שתאהבו♥ נ.ב למי שיש אינסטגרם שיעקוב אחרי הדפים הבאים: girls_fans7 _selenajustintaylor_ _tay_tay_fans תודה:) וגם- יש לי שתי חברות שפתחו בלוג חדש. הם ממש חמודות, ומציאה לכן להכנס.http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=837932

'לגעת בכוכבים'- סיפור מתורגם, פרק 1

stronger♥ 06/09/2013 1186 צפיות 2 תגובות
אני בטוחה שראיתם שהעלתי את הגרסה הקודמת גם בנוסף, אבל מכיוון שהיא [מי שכתבה את הסיפור באנגלית] שנתה את הפרק הראשון, גם אני צריכה לשנות אותו.
לתשומת לבכם!- אני מבקשת שתפסיקו לבקש להשתתף בסיפור. במיוחד לא עם וואן דיירקשן ובטח שלא עם הארי.
חוץ מזה, השנה אני מתרגמת סיפורים יותר מאשר כותבת. אני מתרגמת את זה, ועוד אחד. מקווה שתאהבו♥ נ.ב למי שיש אינסטגרם שיעקוב אחרי הדפים הבאים: girls_fans7 _selenajustintaylor_ _tay_tay_fans תודה:) וגם- יש לי שתי חברות שפתחו בלוג חדש. הם ממש חמודות, ומציאה לכן להכנס.http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=837932

"בוקר טוב אנס" נכנסתי אל החנות והנחתי את התיק בתוך המשרד שלי ליד ננסי והיילי.
"בוקר סייקו" היא החזירה לי בתשובה ויצאה בחזרה אל החנות.
לקחתי את הסינר עם הסמל התפור על הסינר האדום והסיכה עם שמי בכחול זוהר 'סקרלט'.
לקחתי את הפנקס והעט הירוק, ויצאתי החוצה.
הסתכלתי מסביב, ופניתי לחבורת נערים שישבה ליד החלון
"היי.." פניתי שישתחררו מהשיחה המאוד מעניינת שלהם על הילדות בחטיבה.
"היי" נער בעל שיער קצוץ אמר בזלזול.
נשמתי והתעלמתי ממנו. "תרצו להזמין?" שאלתי.
"אני רוצה קולה סטייק וצ'יפס" נער אחר אמר.
כל שאר הנערים בקשו את שאוות נפשיהם והלכתי להביא את ההזמנה.
"3 קולה 2 נסטי 4 סטייק שיפוד ו5 מנות צ'יפס לשולחן 3" אמרתי ופניתי לשולחן אחר.
בזמן ההזמנה לזוג אוהבים שישב במרכז, המנהל יצא מהחדר שלו בסערה.
"כולם החוצה!" צעק. חפשתי את ננסי או היילי במבטי. שתפסתי את מבטה של היילי, היה נראה כי היא גם לא מבינה מה קורה.
"אל תדאגו לא תצטרכו לשלם. החוצה!" זרז את האנשים. האנשים שישבו קמו בהחנקת קללות.
ננסי אני לוק קייל והיילי התקרבנו אל מר אס, מבטינו מבולבלים.
"מר אס?" ננסי שאלה פתאום. הוא צחק.
"כן גברת אלי?" הוא פנה אליה
"מה קרה?" היא שאלה ופניה נראו כילדה תמימה בת 4 שלא מבינה לאן הוריה הלכו.
"בואו שבו אני אספר לכם" הוא קרא לנו כאל ילדיו הקטנים שישמעו את הסיפור.
"אתם מכירים את מייגן קינגסלי, אני מנחש, נכון?" הוא שאל וכולם הנהנו.
ברור שאני מכירה. היא הכוכבת שלי.
"אז הם מצלמים פה סרט חדש שקוראים לו לגעת בכוכבים!" הוא צעק כילדה בת 10 שמתלהבת מהופעה של זמריה האהובים.
"ואווו!"אני ננסי והיילי הסתכלנו אחת על השנייה. היא תמיד הייתה אחת מהאיידולים שלנו. תמיד.
הסתכלנו עליו במבט שמבקש לעוד ידע. והאצנו בו להמשיך.
"ואתם תשתפו בסרט הזה!" הוא צעק.
"אעאאעאאע!" ברגע זה ממש צרחתי. להשתתף בסרט של מייגן קינגסלי?! זה החלום שלי!
"כלומר, אתם רק מלצרים.." הוא צינן את התלהבותנו. כמובן שהייתי מעדיפה תפקיד יותר משמעותי, אבל העיקר שאני אופיע!
"מתי הם מגיעים?" שאלתי.
"בין חמש לעשר דקות" הוא אמר ונכנס בחזרה לחדרו, מניח לנו לפטפט.
"או- מי גאאאאאא-"
"תסתמי כבר סקאי את קורעת לי את האוזן!" לוק צעק לפני שיכלתי להמשיך.
"תסתום.." סיננתי וננסי צחקה. קייל השניק פיהוק והיילי הייתה שקועה באייפון, לידע את חבריה שהיא 'התקבלה' לסרט חדש.
"כאילו.. באמת… זה היה חלומי מכתה ב' להופיע בסרטים שלה!" ננסי צעקה ועינה נצצו.
"היא לא הופיעה שהיית בכיתה ב'!" צחקתי.
"היא לא הופיעה ש*את* היית בכיתה ב'! היא הופיעה שאני!" הדגישה והוציאה לי לשון.
גלגלתי את עיני גיחכתי ופניתי אל לוק.
"ואתה, בחיים לא תקרא לי סקאי יותר!" אמרתי הפנתי לו את גבי וחזרתי חזרה למשרד.
יכלתי לשמוע אותם עדין צוחקים, אז פתחתי את הדלת הזזה באיטיות, והצצתי מבעד לוילון.
"אני שומעת אתכם!" צעקתי הסתובבתי,"את מתה עליי!" לוק צעק ונכנסתי למשרד.
התיישבתי על אחד הכסאות במשרד.
'יוב גאט מייל…' הוצאתי את הטלפון מהתיק ובדקתי את ההודעה.
'סקרלט, אני צריך שתבואי למשרד. אל תגידי לאף אחד בנתיים. פשוט בואי, אס'
הרחקתי את הטלפון מפניי והסתכלתי עליו במבט מוזר.
באיטיות צעדתי לתוך החדר שבכניסתו כתוב בגדול 'חדר מנהל', דבר שתמיד הצחיק אותי.
דפקתי בדלת. "יבוא!" צעק.
פתחתי את הדלת, נכנסתי, סגרתי, והתיישבתי מולו.
"קראת לי?" שאלתי.
"כן" ענה, ולפני שעניתי, מיד פתח בדיבור.
"אני מבין שמייגן, היא הכוכבת שלך" הוא אמר. הנהנתי בראשי.
"אני מבין, שאת נורא שמחה להשתתף בסרט שלה" אמר. הנהנתי שוב .
"והיית בטח נורא שמחה להיות קרובה אליה" חייך.
"כן כמובן.." עניתי במהרה.
"אז, אני מניח, שתרצו להיות *קצת* יותר ממלצרים" אמר וחייך. "כמובן!" מיד עניתי.
"מייגן קינגסלי, צריכה עוזרת. עוזרת ש.. תעזור לה. אני לא יודע מה דיווה צריכה עזרה" אמר וקצת והתעצבנתי מזה שהוא הגדיר את מייגן כ 'דיווה'.
הנהנתי שוב להסכמה.
"את רוצה להיות העוזרת של מייגן קינגסלי?" שאל.
"כן!כן כן כן כן כן!" נעמדתי וזרחתי מאושר.
מר אס חייך חיוך קטן.
"את יודעת שזה יכול להצריך אותך לקום אפילו בארבע לפנות בוקר, אם היא צריכה אותך" הזדעזעתי מעט, אך חשבתי שמייגן אישה הגיונית, ולא תבקש ממני לבוא אליה לפנות בוקר.
הנהנתי שוב.
"קבלת את התפקיד!" אמר, והושיט לי רשימה של כל מיני דברים של מייגן.
"ישש!! תודה מר אס, לא תתחרט!" אמרתי ושלבתי את אצבעותיי האחת בשנייה באושר.
יצאתי ממשרדו במהירות ונכנסתי למשרדי.
חייכתי חיוך מטופש וצנחתי על הכיסא.


תגובות (2)

תמשיכי<3

06/09/2013 07:40

תמשיכייי נונונונו

06/09/2013 07:44
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך