liron1234
אני יודעת שיש ללואי חברה אבל אני משנה קצת דברים ותמשיכו להגיב :))))

להתחיל הכול מההתחלה-סיפור על הארי (פרק4)

liron1234 02/12/2013 682 צפיות 3 תגובות
אני יודעת שיש ללואי חברה אבל אני משנה קצת דברים ותמשיכו להגיב :))))

פרק 4:
"נו את מוכנה ?" אמר רון ודפק על הדלת
"כן שנייה אני יוצאת" עניתי
לקחתי את האיפון ויצאתי אחרי כמה דקות היה צליל של הודעה "אני והבנים עושים הערב מסיבה בתשע תבואי ותגידי גםם לרון לבוא " זה היה מהארי "כן אנחנו נבוא "הגבתי חזרה אמרתי לרון והוא אמר שכמובן הוא זורם אחרי סיבוב של רבע שעה בחוץ חזרנו הביתה והשעה הייתה כבר שבע וחצי נכנסתי להתקלח ולבשתי שמלה תכלת צמודה שכול הגב שלה פתוח נעלתי עקב שחורות עשיתי ביבליס בשיער התאפרתי שמתי בושם ובדיוק שסימתי להתארגן רון צעק לי מלמטה לקחתי את התיק הקטן שלי שחור מנצנץ ואת האיפון "ואוו אחותי את יפה " אמר רון הוא היה נירא מושלם "גם לך לא חסר אחי היקר" אמרתי ושתינו צחקנו "לאן ילדים יפים שלי ?"שאלה אמא "אנחנו יוצאים למסיבה של הבנים הם הזמינו אותנו" אמרתי "היי ומה איתי ?"אמרה שיר "המסיבה רק לילדים בני 17 ומעלה ולא זכור לי שעברת את הגיל הזה " אמרתי "טוב יאלה אמה "אמר רון "ביי תהנו יפים שלי ותשמרו על עצמכם ולא לשתות הרבה ולחזור מוקדם מחר היום הראשון ללימודים" אמרה אמא "אוקי אמא" אמרנו שנינו. הגענו למסיבה והיו מלא אנשים ואז הרגשתי מישהו נוגע בי מאחורה ממש נבהלתי "היי" הוא אמר הסתובבתי ואז ראיתי שזה הארי "היי" אמרתי בחיוך "ואוו את ניראת מדהים" והסתכל עלי מלמעלה עד למטה "חחח תודה גם לך לא חסר" אמרתי "איפה אחיך ?" שאל הארי "לא יודעת בטח הלך להכיר אנשים "אמרתי "בואי נילך לבנים " הוא נתן לי יד והתקדם לפני הבנים היו ניראו מושלם "היי" אמרתי "ואוו את מושלמת " אמר לואי "חחח תודה גם אתה מושלם" חייכתי "בא לך לרקוד?" הציע לי לואי "כן בכיף" אמרתי רקדנו מלא ולואי היה מדהים "בא לך נעלה למעלה ?" לואי שאל "כן מתאים לי עלינו למעלה ולואי הראה לי את החדרים ואז התישבתי על המיטה שלו והוא אחרי "אז מה אמה את באה לפה הרבה?" צחק לואי וצחקתי איתו "תגידי " אמר "בא לך שניצא מחר?"אמר לואי בפרצוף מובך "כן אני ישמח חייכתי נירד ?" שאלתי "כן" אמר והחזיק לי את היד וירדנו למטה ישבתי קצת בספה " אז מה ילדונת בת כמה את?" ניגש אלי זאין "אני לא ילדונת ואני בת 17 וחצי " אמרתי "את עדין ילדונת אם את צריכה משהו אני פה " אמר זאין איזה חמוד הוא "אוקי" אמרתי ואז רון בא וחיבק אותי מאחורה "יאלה נזוז אחותי מחר היום הראשון שלך לא כדאי לאחר" אמר רון "מה השעה ?" שאלתי "שתיים וחצי " אמר רון "טוב אז עוד חצי שעה ניפגש בדלת אני ילךלהגיד ביי לבנים " אמרתי אחרי שעה כבר הייתי בבית במיטה החדשה שלי אחרי מחשבות רבות על איך היה היום נרדמתי . "אמה קומייי כבר שבע וצי אנחנו נאחר" צעקה לי שיר "אוקי אוקי " אמרתיי חצי ישנה קמתי מהמיטה צחצחתי שיניים לבשתי שורט חולצה לבנה של בית הספר גקט משבצות ואולסטר לקחתי את התיק וירדתי למטה השעה הייתה שמונה "נו אמה עוד חצי שעה מתחיל הלימודים ועד שנגיע לשם " אמרה עצבנית שיר "טוב טוב " אמרתי בייאוש מהחפירות שלה לקחתי תפוח ויצאנו שמתי את הדברים שלי בלוקר שאמא הזמינה לי אמא מראש "אז מה את תלמידה חדשה ?" התקרבו אלי שתי ילדות יפותאחת עם שיער שחור עם פוני בובה עם עיניים ירוקות חומות דבש והילדה השנייה שיער בלונדיני עם עיינים חומות היא הייתה מהממת שתיהן "כן" אמרתי בחיוך "אני עמית" אמרה הילדה עם השיער השחור "ואני שירי" אמרה הילדה הבלונדינית "היי אני אמה " אמרתי בחיוך "שם יפה איזה כיתה את ?" אמרה שירי "יב 2" עניתי "מגניב גם אנחנו" אמרו ביחד הלכנו ביחד לכיתה והתיישבתי לבד כי שתהין התישבו מלפני ביחד "היי יושבים פה ?" שאל אותי בחור גבוה בלונדיני עם עיינים כחולות "לא" עניתי "אפשר?" שאל "בטח" עניתי בחיוך "אני איתן" חייך וואו יש לו חיוך הורס "היי אני אמה " עניתי והחזרתי חיוך "את חדשה פה נכון?" שאל "כן" אמרתי. היום עבר מהר והכרתי מלא ילדים חדשים חלקם היו נחמדים וחלקם פחות בדרך הביתה לא האמנתי למה שראיתי ראתי את…


תגובות (3)

מושלם ! תמשיכי

02/12/2013 05:28

תמשיכי :) ;)

02/12/2013 05:35

תתתתתממממממשששששייייייייככככיייייייי
ההההררררגגגגגגגגגגעעעעעעעעע!

אם לא מובן:
תמשיכי
הרגע!

02/12/2013 05:41
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך