הרבה זמן לא העלתי פרק ואת הסיכום העלתי לפני שלושה חודשים חחח
מקווה שאתן עדיין זוכרות וקוראות..
חופש גדוללל מהנה לכולן אוהבת ♥

לונדון הנה אנחנו באות- 27

21/06/2013 764 צפיות 2 תגובות
הרבה זמן לא העלתי פרק ואת הסיכום העלתי לפני שלושה חודשים חחח
מקווה שאתן עדיין זוכרות וקוראות..
חופש גדוללל מהנה לכולן אוהבת ♥

טוב אולי אתן לא זוכרות את הסיפור..
אבל אני כותבת להנאתי חחח :)

*מנקודת מבטה של רותם*
עוד יומיים אנחנו חוזרות לישראל והבנים לא יודעים על זה..
אני ודניאל הלכנו לבית קפה עם שחף.
התיישבנו בשולחן עם שחף ופתאום היא באה אלינו ביציאה של "זוכרות שנפגשנו במספרה ההיא?"
ואנחנו לא ידענו מאיפה זה בא אז צחקנו והנהנו.
"זוכרות את הערב של ההופעה עם דייזי? אווי זה היה סיוט" דניאל אמרה וצחקה
"חחחח אויי זה היה סיוט איזה מזל שניתקנו קשר" שחף אמרה וצחקה עם דניאל.
פתאום קיבלתי הודעה מלואי ~ בואו מהר לבית החולים (שם כולשהו) הארי וזאיין עברו תאונת דרכים!!!~
קפאתי לרגע ופתאום הרגשתי שמטלטלים אותי…
הנחתי את הפלאפון על השולחן שההודעה פתוחה והן היו בשוק!!
דניאל התחילה לבכות שחף ביקשה חשבון על הקפה שהזמינה לפני שהגענו שילמה וברחנו מהר לבית החולים.

*נקודת מבטו של לואי*
הבנות קבעו ללכת לבית קפה ואנחנו הבנים קבענו לים..
נסענו בשני מכוניות מכונית אחת אני ליאם ונייל ומכונית שנייה הארי וזאיין.
אחרי רבע שעה נסיעה נסענו בירוק ופתאום באה משאית משום מקום ונכנסה באוטו של זאיין והארי.
ישר עצרנו את המכונים והלכנו אלים הזמנו אמבולנס והם לקחו אותם לבית החולים סימסתי לרותם וחיכיתי שהן יגיעו.
בינתיים הרופאים היו בחדר עם זאיין והארי ואחרי כמה דקות אחד הרופאים יצא..
"מי פה בשביל זאיין והארי?" הוא שאל
"אנחנו" צעקנו אני ליאם ונייל
"תקשיבו המכה של זאיין יותר חמורה משל הארי מכיוון שהמשאית פגעה בצד של זאיין. זאיין חטף מכה חמורה באש וזה יכול להשפיע על הזיכרון שלו, לעומת זאת הארי שבר את יש ימין ואת רגל שמאל."הרופא אמר ופתח לנו את הדלת של החדר שלהם.

*נקודת מבטה של דניאל*
נסענו לבית החולים וכאשר נכנסנו הלכנו ישר למזכירות ושאלנו באיזה חדר הם.
אמרו לו חדר 210 קומה שנייה עלינו וחיפשנו את החדר..
כאשר נכנסנו אל החדר ראיתי את זאיין על מיטה עם תחבושת על בראש ואת הבנים יושבים מסביבו ומסביב הארי.
נפלתי על הרצפה והתחלתי לבכות בהיסטריה הרגשתי מישו מחבק אותי והבנתי שזה לואי.
הוא לקח אותי לכיסא שליד זאיין וכך גם עשה עם רותם ושם אותה ליד הארי.
הוא נעמד בין המיטות ואמר "דני תקשיבי זאיין…"


תגובות (2)

מהממם

23/06/2013 14:09

המשךךךך!!! שלא יקרה כלום לנסיכים האלההה!!!

28/06/2013 15:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך