לונדון, לונדון, והארי סטיילס- פרק 18

shani123 03/05/2013 1533 צפיות 7 תגובות

השעה כבר שש, התחלתי להתארגן למסיבה מוצפת מחשבות על המכתב של הארי… התלבשתי ככה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=80910945
הזמן עבר ממש מהר עד השעה שבע וכבר מצאתי את עצמי יושבת בתוך המכונית של הארי..הנסיעה עברה בשקט… ירדנו מהמכונית ונכנסנו לבית של מאט.. היו שם מלא ילדים מהבצפר..
"וואו" הארי אמר
"כן…" אמרתי והתקדמנו לכל החבורה שלנו
"אז בסוף כן באת" מאט אמר והביא לו כוס עם בירה
"אחלה מסיבה" הארי אמר… רקדנו.. השתוללנו.. שתינו.. נהננו.. שרלוט נמרחה על בראד.. אבל לא נורא.. היה כיף… חזרתי הבייתה מותשת ולא שיכורה. נכנסתי למיטה ונרדמתי מהר…. קמתי בבוקר בשעה 11 כי יום שבתת.. ואז נזכרתי שלא קראתי את המכתב של הארי.. פתחתי אותו מהר..
"למיילי…

אותה מיטה אבל היא מרגישה קצת יותר גדולה עכשיו.. השיר שלנו מתנגן ברדיו אבל הוא לא נשמע אותו הדבר, כשהחברים שלנו מדברים עלייך כל מה שזה עושה זה לדכא אותי כי הלב שלי נשבר קצת שאני שומע את שמך.. צעיר מידיי.. טיפש מידי.. בכדי להבין… שהייתי צריך לקנות לך פרחים ולהחזיק את יידך הייתי צריך לתת לך את כל השעות שלי, כשהיה לי את ההזדמנות , לקחת אותך לכל מסיבה כי כל מה שאת רוצה לעשות זה לרקוד ועכשיו המתוקה שלי רוקדת אבל היא רוקדת עם גבר אחר.. הגאווה שלי.. האגו שלי.. הצרכים האנוכיים שלי.. גרמו לאישה טובה וחזקה לצאת לי מהחיים ועכשיו לעולם! לעולם לא תיהיה לי הזדמנות לתקן את הבלאגן שעשיתי וזה רודף אותי כל פעם שאני עוצם את עיניי.. למרות שזה כואב אני אהיה הראשון להודות שטעיתי.. אני יודע שאולי איחרתי מידיי לנסות להתנצל על הטעויות שלי אבל אני רק רוצה שתדעי.. אני מקווה שהוא יקנה לך פרחים.. אני מקווה שהוא יחזיק את יידך.. ייתן לו את כל השעות שלו כשיש לו את ההזדמנות.. ייקח אותך לכל מסיבה כי אני זוכר עד כמה אהבת לרקוד.. ייעשה את כל הדברים שאני הייתי צריך לעשות שהייתי הגבר שלך..
עכשיו את קורעת אותי לחלקים, אני עשיתי משהו דפוק, פישלתי, בואי נחשוב, חייבת להיות דרך כלשהי כדי לגרום לך לרצות אותי כמו מקודם, כי אף אחת לא ניראתה כל כך טוב בשמלה, זה כואב כי אני יודע שאת לא תייהי שלי הלילה, אף אחד לא גרם לי להרגיש כמו שאת גרמת לי כשאת מחייכת,תגידי לי איך לעשות את זה נכון, עכשיו כל החברים שלי אומרים שזה לא שווה את זה, אבל אפילו אם זה נכון, אף אחד בעולם לא יכול לעצור אותי מלהמשיך הלאה, אפילו אם הייתי רוצה בכך אף אחת לא משתווה לך.
זה צריך להיות אני, נוסע לבית שלך, דופק על הדלת שלך ומנשק אותך על השפתיים, מושך בשיער שלך, רוקד בחשכה כי אני הייתי היחיד שאהב אותך מההתחלה, אבל עכשיו אני רואה אותך ואותו והדמעות והעולם שלי בנפרד,כי אני מחכה כבר כל הזמן הזה, ולבסוף אומר את זה, אבל עכשיו אני רואה את הלב שלך תפוס, שום דבר לא יכול להיות יותר גרוע, אני אהבתי אותך ראשון, הסיכויים הגבוהיים שלי לא יכולים להיות כשהוא עומד, זה מה שפוגע הכי הרבה, הגעתי כלכך קרוב, זה אני צריך להיות מתקשר לטלפון שלך אומר שאת האחת ושלעולם לא אתן לך ללכת, אני אף פעם לא הבנתי מהי אהבה אמיתית, נופל מהפעם הראשונה שהסתכלתי בעינייך.
את אומרת לכולם שאת שונאת אותי, אני לא יכול להאשים אותך כי ידעתי שאני ישאיר אותך לגמרי לבד, הייתי צריך לחשוב על זה, את כל מה שאני חושב עלייו, הייתי כלכך טיפש כשנתתי לך ללכת, אבל אני יודע שאת עדיין האחת, אני יודע שאני אומר את זה יותר מידי, אבל אני לעולם לא יוותר, אני באמת מקווה שתסלחי לי, אני אמשיך לדבר, להתחנן, ניסיתי להתחיל מחדש ולמצוא מישהי, אבל אני זוכר את כל הפעמים והמילים שאמרנו, אני לא יכול להוציא אותם מהראש שלי.
לאחרונה מצאתי את עצמי חושב, חולם עלייך הרבה, ובמחשבות שלי אני החבר שלך אבל זה דבר שכבר יש לך, הוא מסיע אותך לבצפר כל בוקר, כשאני הולך לבד בגשם, הוא היה הורג אותי בלי שום אזהרה אם הוא היה מסתכל לי בתוך המוח. האם הוא אומר שהוא מאוהב? אם זה הייתי אני הייתי אומר, הוא מחזיק לך את היד כשמצב הרוח שלך ירוד? את צריכה לדעת שאני הייתי עושה את זה. חוזר למחשבות שהתנשקנו חשבתי שהדברים הולכים טוב, מרגיש כאילו אני משחק כל הזמן, משחק שאני הולך להפסיד בו כי אני לא יכול להתחרות עם חבר שלך.. הוא משמח אותך? הוא מנשק אותך? הוא מתייחס אלייך כמו שאני הייתי מתייחס? הוא נוגע בך? הוא צריך אותך? הוא אוהב אותך כמו שאני הייתי אוהב?
הוא לוקח את היד שלך ואני מרגיש קצת מת, אני מסתכל בעיניים שלך ואני שואל את עצמי למה את לא יכולה להסתכל עליי ככה? כשאת הולכת לידו אני מנסה להגיד את זה אבל אז אני קופא ואף פעם לא עושה את זה, הלשון שלי נקשרת והמילים נלכדות. אני שומע את פעימות הלב שלי נעשות חזק יותר כל פעם שאני לידך, אבל אני רואה אותך איתו רוקדים סלואו וזה קורע אותי לחתיכות שאת לא רואה שבכל פעם שאת מנשקת אותו אני נשבר, הלוואי שזה היה אני.. הוא עושה את כל הדברים שאני יודע שהייתי יכול לעשות אם הזמן היה יכול לחזור אחורה, יש לי שלוש מילים קטנות שאני מת להגיד לך אותם.. אני אוהב אותך "
קראתי הכל והתחלתי לבכות.. עד שאלה התקשרה..
"את חייבת לראות את זה" היא אמרה וניתקה.. ושלחה אליי שלוש תמונות שבהם רואים את שרלוט מתנשקת עם בראד במסעדה.. הלב שלי נשבר.. חשבתי על כל מה שהארי כתב לי.. והתקשרתי אליו..
"הארי?" שאלתי
"מה?" הוא שאל
"אתה יכול לבוא לפה עכשיו?" שאלתי
"דקה אצלך" הוא אמר וניתק
ובאמת תוך דקה הוא כבר היה אצלי בדלת.. פתחתי לו את הדלת ומשכתי אותו מהר לחדר שלי. סגרתי את הדלת חזק שנשמע טריקה חזקה מאוד.. והתנפלתי עלייו בנשיקה גדולה.. התנשקנו במשך חצי שעה.. נשיקה פרועה שהייתה צריכה לקרות כבר ממזמן.


תגובות (7)

מושלםםם! תמשיכי !

03/05/2013 05:57

מ ה מ ם

03/05/2013 06:12

מושלמי ☻

03/05/2013 06:47

מהמם ואת במכתב לקחת מלא שירים שלהם וכתבת חלקים וזה יצא ממש יפה בעיקר המכתב אני ממש התחלתי לבכות! תמשיכי דחוף את הסיפור המהמם הזה!

03/05/2013 06:51

זה פשוט מושלםםם יש לי דמעות בעניים , זה פשוטטט מדהייים !
תמשיכייייי דחווווווווווף !
❤❤❤❤❤❤❤❤

03/05/2013 07:29

תמשיכי!!!!

03/05/2013 08:12

פרק משולםםם!!!
הייתי על סף דמעות כל הפרק!!
תמשיכיייייי!!!!!!!!!!

03/05/2013 09:22
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך