danamalik1201
סורי שאתמול לא העלתי. הייתי קצת יותר מידי עסוקה. אז אני מפצה אותכם עד אני לא רואה 3 תגובות לפחות לא מעלה את הפרק היום. אז תפציצו, אוקיי? ואל תשכחו לעשות כל הזמן ריפרש על הקליפ החדש של וואן דיי "בסט סונג אבר" עדיין יש לנו זמן עד שמונה בערב.
And we dace all night to the best song ever!

לט מי קיס יו- פרק 7

danamalik1201 23/07/2013 754 צפיות 6 תגובות
סורי שאתמול לא העלתי. הייתי קצת יותר מידי עסוקה. אז אני מפצה אותכם עד אני לא רואה 3 תגובות לפחות לא מעלה את הפרק היום. אז תפציצו, אוקיי? ואל תשכחו לעשות כל הזמן ריפרש על הקליפ החדש של וואן דיי "בסט סונג אבר" עדיין יש לנו זמן עד שמונה בערב.
And we dace all night to the best song ever!

היינו מאוד צמודים ואז ליאם נכנס. דווקא עכשיו ברגע הזה? למה אלוהים, למה? עד שאני עם מישהו שאני אוהבת, אתה בא ועושה כך שליאם נכנס? האמת היא שאני לא יודעת גם מה נייל מרגיש עליי, אז יכול להיות שזה גם טוב. כדי שלא אתאכזב מיד. ליאם נכנס להודיע שעוד חצי שעה יוצאים אז צריכים כבר להתארגן. אז אחריי שליאם יצא אני רציתי לצאת אבל עצר אותי ואמר לי:" יכול להיות שזה לא יקרה עכשיו, אבל בפעם הבאה שתהיה לי הזדמנות, אני אנצל אותה;)". ואז חשבתי לעצמי- למה הוא התכוון? האם גם הוא מרגיש את מה שאני מרגישה? האם הוא רצה גם משהו באותו רגע לפני שליאם נכנס? אני לא יודעת אני אחכה לפעם הבאה הזאת. עכשיו ירדתי לכווין של החדר שיש בה את הבגדים שלי. הוצאתי את החולצה אם דגל בריטניה בצבע כתום ירוק ואת הגינס הקרוע. לבדתי אותם ושמתי טבעת בצורת גיטרה שבתוכה יש את דגל אנגליה, ושרשרת עם השם שלי בגודל בינוני (לא כמו אצל נטלי בגאליס יותר קטן- הערת הכותבת).עשיתי קצת פן וכבר אמרו לכולם לרדת. אני ירדתי ביחד עם הבנות. כל הבנות שמו חולצה שיש בה לפחות דבר אחד עם הדגל של אנגליה. זה היה מגניב. כל בת הלכה לחבר שלה ורק אני הלכתי לנייל בתור ידידה. שברתי את השרשרת. אבל טוב לי גם לפחות בתור ידידה ולא בתור כלום. נייל הסתכל עליי בפה פתוח. זה היה מצחיק לראות אותו ככה. הוא גם התלבש טוב. שם חולצה אדומה ומעל זה ז'קט קצר וג'ינס. הוא גם שם קצת ג'ל, שגם ממש התאים לו כי הוא הרים את השיער שלו. בסוף אמרתי לא אחרי כמה של דקות כשהוא בהה בי עם פה פתוח:
"נייל אני ממליצה לך לסגור את הפה שלך כי פשוט אני מפחדת שתחנק לי מזבוב שיכנס לך בטעות לפה"
נייל:" מה אסור לי כרגע להסתכל על מישהי יפה עם חולצה של דגל בריטניה בצבע של אירלנד? זה ממש גאווה."
"נו באמת נייל, בוא לא נגזים. אני לא הכי יפה." אף פעם לא חשבתי שאני יפה.כל זמן אמרו לי שאני יפה אבל לא הבנתי מה יפה בי. וכנראה שאף פעם לא אבין. וגם קיבלתי הרבה מחמאות מבנים אבל המחמאה של נייל, הצליחה איכשהו לשמח אותי קצת. אף לא הרגשתי ככה ואם אף אחד. אלוהים מה קורה איתי? מה קורה? רק לפני כמה ימים הגעתי לכאן, לדובלין, וכבר התאהבתי בנייל? איך? תסבירו לי.
"אני לא מגזים פשוט אני אומר את האמת."
" בסדר. גם אתה היום יצאת חתיך"
"נו באמת אמה. אני לא עד כדי כך חתיך."
"חחחחח טוב בסדר. כל המעריצות אומרות שאתה מושלם וחתיך, ואתה אומר לי שאתה לא עד כדי כך חתיך? וחוץ מיזה, אני גם אומרת את האמת."
" חחחח טוב בסדר. אז בואי נסכם ששנינו יפים?"
" חח טוב סבבה. שנלך?"
"כן. בואי, אני לא אחכה לך מאה שנה;)"
"אני באה."
נכנסנו למכונית ויצאנו. הגענו למועדון. המועדון היה ענק. נכנסנו לשם ו……..


תגובות (6)

תמשיכי מהר

23/07/2013 03:18

תמשיכייייייייייייי

23/07/2013 03:21

בסדר חיימשלי ופרק מהמם!

23/07/2013 03:22

המשך!!!

23/07/2013 03:32

מושלםם

23/07/2013 04:09

תפצי אותנו בעוד פרק

23/07/2013 04:15
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך