כן, הינה עוד סיפור מסיפורי על וואן דיירקשן[=
מקווה שאהבתם..

ליהיות מפורסם… (1D) פרק 1

15/11/2013 995 צפיות 9 תגובות
כן, הינה עוד סיפור מסיפורי על וואן דיירקשן[=
מקווה שאהבתם..

"נייל אתה יכול לבוא רגע, יש לך שיחת טלפון" צעק הארי מלמטה.
"אני לא רוצה לדבר עם אף אחד!" החזיר נייל תשובה וניתן היה לישמוע שלפני רגע הוא בכה.
"נייל אתה לא יכול תמיד לברוח מהכל, בסופו של דבר אתה תצטרך לצאת מהחדר ולדבר איתה" אמר ליאם לנייל בעודו נכנס לחדר.
ליאם הרגיש צורך לדבר עם נייל, הוא רצה להסביר לו שלא כל מה שהוא רואה כרע הוא באמת ככה.
"ליאם אל תנסה לעצור אותי, אני החלטתי ואני עושה את זה!" אמר נייל בעודו מחזיר קופסת כדורים ומים בידיו.
"נייל, זה רק יפגע בך, אתה יודע שגם אם תנסה לעצור את החיים שלך עכשיו אנחנו נבוא ונפריע לך" אמר ליאם בדאגה.
"אל תפריע לי ליאם, אתה יודע למה אני עושה את זה וזהו אני אעשה זאת בכל מחיר" אמר נייל והחל לפתוח את קופסת הכדורים.
"נייל, בגלל בחורה אתה תעצור את החיים שלך?" שאל ליאם.
"הבחורה היחידה שהתאהבתי בה והיחידה שאני באמת סמכתי עליה" הוא ענה.
"נייל, בבקשה, תעצור" נכנס גם זאין לחדר.
"זאין עוף לי מהחדר גם אתה, גם בגללך אני רוצה לשים קץ לחיי" צעק נייל בקול גבוה.
"נייל, אני הסברתי לך מיליוני פעמים שלא היה בינינו כלום!" אמר זאין.
"ואני לא אסביר לך מיליוני פעמים שתצא לי מהחדר!" צעק שוב נייל וקם ממיטתו כדי ללכת להכות את זאין.
באותו רגע חטף ליאם לנייל את קופסת הכדורים ויצא במהירות יחד עם זאין מהחדר.
"ליאם, אני אמרתי לך שלא תעצור אותי! אני אתאבד בצורה אחרת אם לא עם כדורים" שוב צעק נייל.
"נייל אם אתה אוהב אותי אל תעשה את זה" נכנס לשיחה לואי.
"אני לא אוהב אף אחד מכם, אני לא אוהב אף אחד מהעולם, נמאס לי כבר מהתהילה הזאת שהורסת את חיי, נמאס לי ממעריצות שלוקחות לי את הבת זוג שלי רק בגלל שגם היא מפורסמת, נמאס שאתם חושבים שאני טועה" אמר נייל ושוב פרץ בבכי.
לואי ניגש אליו, חיבק אותו ואמר:
"נייל, לא משנה כמה תשנא אותי אני בחיים לא אעזוב אותך, אני אוהב אותך באמת, אתה חשוב לי בדיוק כמו שארבעת האחיות שלי חשובות לי".
"לואי, אל תעשה לי את זה" הוא ענה.
"אסור להתערב עם הרגשות וככה אני מרגיש" אמר לואי ויצא מהחדר.
"אני סומך עליך שתבין שמה שאתה רוצה לעשות זו טעות ואם אתה רוצה לדבר אתה יודע איפה למצוא אותי, גם אם אתה רוצה סתם לבכות על כתף של מישהו תבוא אליי, חוץ מזה אני לא יודע מה בדיוק היה שם כי ההיתי בירח דבש עם אלינור, אז אני אשמח לדעת מה באמת קרה" אמר לואי וסגר את דלת החדר.

נ'ק מבט של נייל:
אני לא מבין למה המעריצות המעצבנות שלנו לא אוהבות לראות אותי מאושר?! למה כל פעם כשחשבתי שהינה יש לנו את המעריצות הכי טובות בעולם, הן התחילו להתנהג בצורה מגעילה.
אני בסה"כ רוצה להיות עם מישהי שאני אוהב, מה הבעיה לפרגן לי?.
אולי אני באמת אלך אל לואי הוא הרי לא יודע מה באמת קרה ואולי הוא יבין אותי, הרי אלינור גם קיבלה מלא שנאה בגלל שחשבו שהיא לא באמת בת זוגתו ושהוא והארי בני זוג.
ניגשתי לחדרו של לואי וראיתי שהוא עסוק באריזת הדברים שלו כדי לעבור דירה, הוא ואלינור נישאו לפני חודשיים ולפי מה שהבנתי הוא ואלינור עוברים לגור במרחק של כחמש דקות הליכה מהבית שלנו.
מאוד מציקה לי העובדה שאחד החברים הכי טובים שלי לא יגור איתנו אבל אני גם חושב שאולי המרחק הזה יחזק את החברות שלנו.
"לואי מה קורה?" שאלתי אותו בעודי נכנס לחדר.
"בסדר, מה איתך? אתה רוצה לספר לי מה באמת קרה, למה כמעט עשית צעד לא נכון?" הוא שאל.
"אני ואיימי כמעט התחלנו לצאת, כבר צייצנו כל מיני הודעות שמרמזות על זה ואז איימי התחילה לקבל ציוצי שנאה, המעריצות כתבו שהיא בנאדם מגעיל שבגלל שהיא שחקנית והיא מפורסמת אני יוצא איתה, שהיא בכלל לא מתאימה לי ושאני צריך מישהי נורמלית" התחלתי לספר ודמעות החלו לזלוג מעיניי.
"גם אלינור קיבלה ציוצים כאלו, גם לי זה הפריע אבל התגברנו על זה" לואי אמר.
"כן, אתם עכשיו ביחד ולך אלינור לא אמרה שהיא לא רוצה אותך ושבאמת היא חשבה שילך ביניכם משהו" התחלתי להגיד.
"מה, זה מה שהיא אמרה לך?" לואי שאל לא מבין.
"היא אמרה לי שאני לא מספיק טוב בשבילה, ושאם אני רוצה ליהיות עם מישהי כדאי לי לפרוש מהלהקה" אמרתי.
"ואתה עדין אוהב אותה, אחרי שהיא אמרה לך את זה?" לואי שאל.
"אני לא יודע, כאילו המילים האלו פגעו בי מאוד אבל יש לי עוד רגשות אליה, אני באמת אהבתי אותה והיא הייתה הבנאדם הראשון שהתאהבתי בה" עניתי והדמעות המשיכו לזלוג מעיניי.


תגובות (9)

אומייגד תממשיכייי זה מושלםםם :0

15/11/2013 04:13

תממשיכייי ומסכן נייל הסיפור נישמע מאוד מעניין

15/11/2013 04:14

תודה לכן!!!!
ואני אמשיך עוד מעט כרגע אין לי את ההמשך של הסיפור כי עדין לא כתבתי אבל אני עכשיו אכתוב[=

15/11/2013 04:16

תמשייכיי
הכתיבה שלך מאוד יפה *-*
ויאיייי :)

15/11/2013 04:18

פאקקקקקקק זה יפיפה! תמשיכי!!

15/11/2013 04:23

אני בטוחה שזה הולך להיות סיפור מושלם!!
תמשיכיי :))

15/11/2013 06:02

תמשיכי

15/11/2013 07:33

תמשיכי

15/11/2013 07:33

תמשיכי

16/11/2013 05:53
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך