Mayange1D
בבקשה לא תגובות רעות אני עשיתי את זה בשביל הכיף :) תודה

לילה ויום- סיפור ללא המשך לארי סטיילינסון

Mayange1D 18/08/2013 1802 צפיות אין תגובות
בבקשה לא תגובות רעות אני עשיתי את זה בשביל הכיף :) תודה

התעוררתי על מיתתינו הזוגית והטלטלים כיסו את פניי. ביטני כאבה בגלל שהשמיכה לא כיסתה אותה . קורה ישנה והשמיכה טיפסה על ראשה. הכל היה חשוך ורק ראיתי אותה עם סימנים מוזרים על הפנים ועל הידיים..והתגלה שזה היה גם על הצוואר. הטלטלים הקשו עליי לבחון את הצורות המוכתמות אז העלתי אותם למאלה וקשרתי אותם בקשת ירוקה. פסעתי בפחד לעבר צווארה לראות את הסימנים המוזרים אבל זה נשאר באותו טווח ראייה .הדלקתי את המנורה ונדהמתי . פנייה היו מכוסות דם ועינייה נפוחות. רציתי לבכות פשוט… לאחר מכן רציתי לבדוק מה הם הסימנים שהופיעו, היו חתכים מוזרים וקיצוניים שנמשכו עד הבטן, צוואה היה נראה נורא, חתכים כיסו את כל הצוואר . סריטות הופיעו על הרגליים שלה, חתיכות ודקירות היה על מוטנייה ואצבעותייה נדקרו. נסוגתי לאחור ופערתי את עיניי גופי רעד צבעי הוחלף ללבן קיר , הורדתי את כל השמיכה ממני ומקורה. זרקתי את עצמי לתוך פינה בחדרינו והתחלתי לבכות ברעשנות עד שקורה התעוררה. "הכל בסדר?" קורה אמרה בקול צרוד ולא מושך וכהרגלה הסתכלה על גופה , שהיה חסוף..והבינה למה אני בוכה. כעסתי אלייה כל כך כי נתתי לה הכל. קמתי בכוח ." למה עשית את זה תגידי לי?!" אמרתי לה בדביקות והמשכתי לבכות כמו ילד ." הארי" היא אמרה בגמגום וניסתה לקום אבל החתכים כאבו לה וגופה רעד." נתתי לך הכל ! מה רע לך ?" צעקתי אלייה בחוסר הבנה והתקרבתי אלייה . היא רק הביטה בי בכאב. " תגידי לי , בבקשה." אמרתי לה והיא הניפה את גופי לתוך החדר בכוח. " את לא אוהבת אותי ?" שאלתי אותה בכאב ובכי וגרוני נשרף ." ברור שאני אוהבת אותך הארי ! אני אוהבת אותך כמו הכוכבים בשמיים , אני אוהבת אותך כמו הלב שלי , אבל הבעיה שאתה לא אוהב אותי הארי " המילים האלה פגעו לי כמו חץ בלב שמטרתו הוא לשבור את ליבי . שנשבר כלכך הרבה כבר.. למרות שלא חשבתי שהיא תגלה את זה באמת .." אתה לא אוהב אותי הארי.. זה לא הדדי.. " היא המשיכה לטפס על ראשי ולגרום לי להבין בזמן שהתייפכתי על חיי ועמדתי קפוא והקשבתי לריסוק הלבבות שלה ." על תעשה רק מה שההנהלה אומרת לך, אני יודעת שאני נועדתי רק בשביל להסתיר את האהבה שלך הארי." היא פגעה במילים הנכונות בליבי.. ביקשתי בפירוט מההנהלה שלא תגלה לקורה שהיא נועדה להסתיר.. טוב את מי שאני באמת אוהב. " די תפסיקי !" צעקתי אלייה ורצתי לחדר המקלחת והפעלתי את המיים . רציתי שהכל ישכך.. רציתי שהיא לא תשמע כמה כואב לי.. שאני צריך להסתיר את מי שאני באמת.. כל כך כואב שלי.. הלב שלי מרוסק , הנשימה שלי כבדה .. רק נתתי למיים החמים לשרוף אותי ולתת לי לסבול בשקט ." תפתח! הארי !" שמעתי את קולה הטרוד של קורה צורחת בדאגה ודופקת על הדלת עד שלבסוף הצליחה לפתוח אותה. " הארי!" היא בכתה וכיבתה את המיים השורפים שכוו אותי בכל גופי.. כבר הרגשתי חלש… ראיתי את הדמעות שלה יורדות ואיך שהכוויות שלי נהיות שורפות וכואבות יותר. " לא רציתי לגרום לך סבל הארי .. אבל עד שבאמת מצאתי משהוא שאני ממש אוהבת.. הוא לא אוהב אותי בחזרה.. זה כואב הארי.." היא אמרה והעיניים שלי פזלו אלייה .. היא היחידה שבאמת עזרה לי לחשוב שאני לא צריך את האהבה האמיתית שלי … אבל להיות איתה יותר מחזק את האהבה שלי ללואי .." אנחנו כמו לילה ויום הארי.. " היא אמרה בליטוף וגבי שרף עוד יותר ממלותייה והפרפר שהיה על ביטני הרגיש לי לוחץ ממש ומקשה עליי לנשום למרות שהוא מקועקע . " לך אליו.. אני יודעת שקשה לך.. תגיד לו את האמת ..אחרי שיהיה מאוחר והכל יהרס .."היא אמרה ,אבל אני רק אמרתי ." לילה שלי,כמה שאני אוהב אותך קורה ..תמיד שאני יראה את הכוכבים של לילה אני יזכר בך לילה שלי " אמרתי בעצב ונישכבתי על הרצפה. "כל פעם שאני יראה את הציפורים של היום אני יזכר בך הארי , היום שלי אני אוהבת אותך ." היא השיבה לי . וחדר האמבטיה היה מלא ברגשות שלא יפסקו.. תודה לך לילה שלי.. בזכותך אני יודע איפה אני צריך להיות .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך