4 תגובות וממשיכה

לילה קסום/1

10/09/2013 617 צפיות אין תגובות
4 תגובות וממשיכה

היי בנות אז לפנח שרציתי להתחיל רציתי להגיד לכולם סליחה על הסיפורים הראשונים שלי שהתקדמו מהר בגלל שלא היו לי רעיונות אז עכשיו זה הולך להיות סיפורי פאקינג ועוד סיפורים רגילים אבל בעיקרון כול הסיפורים שלי הם בהמשכים אז תהנו!!

היי אני לין אני בת 17 יש לי עניים חומות ושיער קרה לצד אני מאוד אוהבת חיות בעיקר כלבים אני מאוד אוהבת לשיר וכולם אומרים לי שאני שרה מהמם והחלום שלי הוא להיות מפורסמת אני יחסית גבוהה ומשתדלת לשאת רושם טוב.

"שלום מה שמך?" סיימון שאל אותי שעליתי לבמה "לין סטפני" "ומה תשירי לנו היום?" "היום אני אשיר את השיר if you seek amy של בריטני ספירס" התחלתי לשיר כולם חיכו אלי והקהל מאוד הלחיץ אותי שרתי לפחות שלוש דקות וממש פחדתי תמיד היה לי פחד במה גדול כשסיימתי לשיר ראיתי את הקהל עומד ומוחא לי כפיים גם השופטים עמדו (מי שלא יודע זה בתוכני אקס פקטור) אחר כך הגיע החלק המרגש והמלחיץ מהכל השופטת הראשונה אמרה שאני שרה מדהים ואני הנהנה בראשה ואמרה כן התרגשתי מבפנים שהראשונה אומרת לי כן ואז גם כל השניים האחרים כשהגיע הטור של סיימון הבון שלי התהפחה הוא אמר "יש לך פוטנציאל לעתיד טוב את שרה מעולה ואני אומר כן" אני לא מאמינה עברתי את השלב הראשון אמרתי תודה וירדתי למטה.
מאחורי הקלעים ראיתי ילד עם שיער חום מורם ומתותל שעשה לי עניים הוא התקרב ושאל "נו את עומדת לבכות או מה?" "למה שאני אבכה??" כי אני מחזיק לך במותניים" "אז" פתאום ראיתי מיליון ילדות שעומדות מעבר לדלת ופשוט בוכות וצורכות את השם הארי "אז קוראים לך הארי לפי איך שאני מבינה" "את מכירה את וואן דיירקשן" הוא שאל עיתי לו שאני לא מכירה הוא הופתע ואמר שהם הלהקה הכי מפורסמת בעולם "אני ביידים של אוצר בין לאומי" "אולי" הוא אמר ונישק אותי חזק חזק חזק שלא יכולתי להשתחרר בסיום הנשיקה נתתי לו סתירה "מה אתה חושב שאתה עושה????????" "מנשק אותך מה הבעיה" "יש בעיה ועוד איך רק תחלום לראות אותי שוב" "מותק חכי אני מצטער" "בסדר ניתן לך עוד ניסיון" עניתי לו "ניפגש בשמונה בפארק אני האסוף אותך" הוא נתן לי נשיקה בלחי וחזרתי הבייתה.
יש התקשרתי לאמילי החברה הכי טובה שלי היא בת 17 וחצי והיא חולת ארנבים וילדים יש לה שיער בלונדיני ארוך עד לתחת היא גם זמרת מושלמת ואני והיא נורא אוהבות לצאת ביחד לקניות ולשיר בבית שלי.
"אמילי את לא מאמינה מה קרה לי היום" אמרתי לה "מה קרה?!" "יודעת מה בואי אלי ונדבר ביי" אמרתי וניתקתי אחרי עשר דקות שמעתי דפיקה בדלת אמילי הייתה שם הלכנו לחדר וסיפרתי לה כללללל מה שקרה ואז היא צרכה "מה את צורחת" אני מעריצה מטורפת של הארי!!!!!!!!!!!! אני כל כך שמחה בשבילך" "טוב הוא הזמין אותי בשמונה לפארק תעזרי לי להתכונן כבר כמעט שבע וחצי" הפכנו את כל הארון עד שמצאנו את הבגד המושלם התלבשתי זאת הייתה שמלת מיני כחולה עם נעליי עקב עם רשת התאםרתי ואחרי שלוש דקות הייתה צפירה של אותו בחוץ ראיתי או מדהים בלי גג שני מושבים מהמם יצאתי ונסענו


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך