מאי_הארי
אין לי כוח לכתוב :/

לימודים ואהבה פרק שישי

מאי_הארי 16/09/2013 693 צפיות 3 תגובות
אין לי כוח לכתוב :/

נקודת מבט לואי הגזר הגזעי ^^:
נזכרתי באיך פגשתי את שירה *שלי* לפני שבוע זה היה די מצחיק.. אבל אני והיא לא רוצים לספר כלום לאף אחד. היא בגלל המעריצות ואלינור, ואני בגלל הפפארצי, המעריצות ואלינור.
פגשתי אותה שהיא יצאה עם הכלבה שלה ואני עם הכלב שלי לטיול. החגורות של הכלבים הסתבכו,והכלבים נבחו..
-פלאשבק-
הוצאתי את הכלב שלי לטיול בפארק, הפארק היה רק לגמרי חוץ מילדה אחת וכלב. עברתי ליד הילדה, הכלבים שלנו הריחו אחד את השני 0.0 והסתבכו אחד בשנייה עם החגורות. היא ציחקקה והתקופה לפתוח את הקשר,ונפלה. הושתתי לה את ידי "הי אני לואי" אמרתי לה עם חיוכי :) "הי אני שירה"
"היי שירה באלך להסתובב?" "אחרי שתעזור לי לפתוח את הקשר אוליי כן נחשוב עלייך"
עזרתי לה לפתוח את הקשר ואז הסתובבנו בפארק. עברה חצי שעה, שעה ועדיין דיברנו. לבסוף החלפנו מספרים, וקבענו דייט.
נקודת מבט קת'רין:
אחרי שליאם ונייל עזרו לנו להגיע עד לאוטו עם השקיות היה להם טלפון, והם אמרו שהם חייבים ללכת.
הם ביקשו את הטלפון שלנו, רות ישר קפצה והסכימה לתת לנייל. ואני? שיחקתי אותה אדישה שלא אכפת לה למרות שליאם חתיך בטרוף!
"זה שאת לא עונה זה אומר שאת לא הולכת לתת לי את הטלפון שלך?" ליאם שאל
"נמ.. לא ניראלי. לא ממש" אמרתי עם מבט אדיש. ליאם היה בשוק ואני חייכתי
רות לחשה לי באוזן "ממתי את משחקת אותה קשה להשגה?"
"תצעקי יותר חזק למה לא?" אמרתי לה.
"טובטוב אבל ממתי?"
"מעכשיו"
"אל תשחקי אותה קשה להסגה זה בסדר.." ליאם אמר עם חיוך
"תדע לך שאני לא זורמת בדרך כלל.. אבל תרשום -,-"


תגובות (3)

תמשיכי!!!

16/09/2013 07:53

תמשיכי

16/09/2013 09:18

תמשיכיי

16/09/2013 10:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך