ליז123
זה סיפור חדש והראשון שלי מקווה מאוד שאהבתם סיפור זה מסופר על ילדה שאני מכירה רציתי מאוד ליכתוב את הסיפור שלה באתר הרוב המצאתי.
אהבתם?להמשיך?
תגיבו....הסיפור יהיה עם הארי אבל בלי הלהקה ובלי היותו מפורסם.

למה התאהבתי?הקדמה…

ליז123 10/04/2013 765 צפיות 5 תגובות
זה סיפור חדש והראשון שלי מקווה מאוד שאהבתם סיפור זה מסופר על ילדה שאני מכירה רציתי מאוד ליכתוב את הסיפור שלה באתר הרוב המצאתי.
אהבתם?להמשיך?
תגיבו....הסיפור יהיה עם הארי אבל בלי הלהקה ובלי היותו מפורסם.

דמויות:

ליז:,בת 16 עוד שבוע.שיער חום בלונדיני(משולב טבעי)ארוך עד הישבן, רזה מאוד בעלת עיניים כחולות ירוקות.וריסים ארוכותיפות.
שפתיים עבות. ילדה שקטה יחסית,אבל אוהבת להיראות.
סיגנון לבוש:מתעניינת מאוד באופנה,אוהבת לשלב סיגנונות שונים.
הוריה התגרשו לפני שנתיים, גרה עם אימה אך התנתק הקשר עם אביה מאז הפרידה.
אין לה, חבר הרבה רוצים אך דוחה את כולם מהפחד להיתאהב. לומדת בכיתה י"א.
רייצ'ל:חברת הטובה ביותר של ליז.שיער שחור ,רזה מאוד עיניים בצבע חום דבש.
את ריצ'ל פגשה מגיל 0 ואימה ואמא של ליז חברות מאוד טובות.יש לה חבר קוראים לו רון.
רותם:חברה של ליז.שיער ג'ינג'י מהמם קצר מלפני הכתפיים(מאוד יפה).גם לה יש חבר קוראים לו נתנאל.
רון:ידיד מאוד טוב של ליז,חתיך עם קוביות.חבר של רייצ'ל.שיער חום קצר מעט פרוע,עיניים חומות זהובות.כיתה י"ב.
נתנאל:ידיד טוב של ליז,חתיך רזה.חבר של רותם.שיער שחור קצר.עיניים חומות כהות,כיתה י"ב.חבר של מייקל.
מייקל:אח של ליז,חתיך עם קוביות,עיניים ירוקות,שיער שתני קצר.סיים צבא.
עומד להתחתן עם רוני.
רוני:ארוסתו של מייקל,אוהבת מאוד את ליז חברות טובות.רזה שיער בלונדיני ארוך עיניים כחולות.


תגובות (5)

אהבתי תתחילי

10/04/2013 12:05

כן אני מאוד אהבתי תמשיכיי
ובהצלחה =)
אוהבת שרית

10/04/2013 12:09

תתחילי לכתובבבב :*

10/04/2013 12:18

תתחילי לכתובבבב :*

10/04/2013 12:18

מסקרן… אפילו שזה רק דמויות!
תמשיכייי…
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ ❤

10/04/2013 12:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך