ליז123
טוב התחלתי סיפור חדש מקווה שתאהבו ,אתן יכולות לכתוב תיאור ואני יוסיף אתכן לסיפור.
(הארי תפוס).רציתי גם להגיד שהסיפור הזה לא יכלול את היותם מפורסמים פשוט כחבורה של בנים חתיכים חחח.

למה התאהבתי?פרק 1 (ערכתי מחדש)

ליז123 13/04/2013 944 צפיות 6 תגובות
טוב התחלתי סיפור חדש מקווה שתאהבו ,אתן יכולות לכתוב תיאור ואני יוסיף אתכן לסיפור.
(הארי תפוס).רציתי גם להגיד שהסיפור הזה לא יכלול את היותם מפורסמים פשוט כחבורה של בנים חתיכים חחח.

שכחתי לציין שאני גרה בלונדון,עברתי לפה מישראל מלפני שנה ,אבי נשאר בישראל.
קמתי לעוד בוקר מעצבן,עם השמש הזורחת שהשתלטה לי על החדר.
"בוקר אור."אמרה אימי כשנכנסה לחדרי,וישבה עליי כדי שאתעורר.
"בוקר טוב אמא,את יכולה בבקשה לקום מימני"אמרתי וצחקתי.
אמי יצאה מהחדר,קמתי מהמיטה לכיוון חדר האמבטיה הגדול שלי.
שטפתי פנים ציחצחתי שיניים.וחזרתי לחדרי.
פתחתי את ארוני,לבשתי גופייה שחורה,ג'קט עור אדום,וג'ינס שחור עם קרעים.
לקחתי את תיקי ויצאתי מביתי.
הלכתי לביה"ס ברגל(במרחק של כמה צעדים),נכנסתי דרך השער ,שנאתי לראות את מיליוני הזוגות שתופסים להם פינה,ועושים מה שהם רוצים כאילו אין אף אחד מסביב.
נכנסתי לכיתה וישבתי ליד רייצ'ל חברתי הטובה ביותר.
"היי ליזוש,התגעגעתי היית מאמינה שכמעט שבוע שלם לא התראינו?"אמרה רייצ'ל.
"כן,את יודעת זה לא כזה הרבה,אבל גם אני מאוד התגעגעתי."אמרתי ועשיתי פרצוב עצוב.
לא ראיתי את רייצ'ל הרבה זמן מכיוון שהיא הייתה בחופשה בחו"ל.
היתחבקנו חיבוק מתגעגע.המורה קטעה אותו כאשר ניכנסה לכיתה.
אני שונאת את המורה שלי היא כזאת מעצבנת,ואני בטוחה שגם היא שונאת אותי,היא תמיד צורחת עליי אם אני מקבלת ציון לא טוב או מדברת בשיעור,אבל אני יודעת שזה לטובתי.
מפתח הדלת ניכנס ילד חתיך עם שיער מתולתל ועיניים ירוקות מדהימות וגדולות עוצרות נשימה…
לא הפסקתי להסתכל ואז הוא הסתכל עליי,ושם לב שנעצתי בו מבטים,הוא חייך אליי.
או מיי גאד, שהוא חייך חשתי שעולמי נעצר,גומותיו העמוקות פרצו מפניו היפות והמושלמות.
רגע רגע רגע מה אני עושה, אני לא יכולה להתאהב בו .אני לא זוכרת את כל החברים הקודמים שהיו לי ובגדו בי?לא אני לא יכולה להתאהב שוב.
חייכתי חיוך מובך בחזרה ובמהרה הפנתי את ראשי מימנו..
המורה קטעה את הרגע המביך.
"שלום תלמידים יקרים,היום יצטרף אלינו נער חדש,תכירו זה הארי."אמרה המורה.
"הארי תרצה להציג את עצמך?"אמרה המורה.
"בשמחה,היי אני הארי סטיילס,נולדתי פה בלונדון ו…אני בן 17 וחצי.."אמר הארי בקולו הצרוד והיפה.
"תודה הארי,טוב אתה יכול לשבת.."המורה אמרה ובחנה את הכיתה המלאה.
"רייצ'ל וליז מזמן רציתי להפריד אתכן,רייצ'ל את תוכלי לשבת ליד רותם,והארי אתה יכול לשבת ליד ליז."אמרה המורה.הובכתי ראיתי שהוא מתקרב הוא בא וישב לידי,איזה חתיך איזה חמוד ונחמד,רגע מה אני עושה ?אני עוד פעם אומרת את זה בראש שלי.טוב אך נראה לי שהלב גבר על הראש….התאהבתי!!!
המשך יבוא…..


תגובות (6)

ממש יפהה תמשיכייי ♥
אה ואני אשמח אם תקראי את הסיפוא החדש שהעלתי "שתי טיפות"

13/04/2013 02:22

כן רק תכתבי לי תיאור

13/04/2013 02:55

אוקיי.. דבר ראשון, אל תתארי משהו אחרי נקודותיים. למשל כתבת: ״התלבשתי ב: גופייה אדומה בלהבלהבלה…״ זה תיאור יבש. את יכולת באותה מידה לכתוב ״לבשתי גופיה אדומה, מכנסי ג׳ינס עם קרעים…״
דבר שני, אל תכתבי משהו כמו ״……חיבוק…..״. אל תתקמצני במילים. תכתבי ״חייכתי ואז חיבקתי אותה״/״היא נתנה לי חיבוק ידידותי״
ובקטע שהיא הלכה לבית הספר את כתבת ״נכנסתי בשער״ וזה לא נכון. צריך לכתוב ״נכנסתי דרך השער״.
וגם: ״יש לי ביה״ס גדול העירייה השקיעה בה״ – את לא יכולה להשתמש ב-ה הידיעה, אז תגידי ״יש לי בי״ס גדול.״ וגם זה זכר אז זה ״השקיעה בו.״
וגם אל תכתבי ״חחח״. זה לא פייסבוק או צ׳אט זה סיפור אז אם את רוצה להגיד שמישהו צחק תכתבי ״בלהבלהבלה״ אמרתי/וצחקתי.״
תוסיפי גם עוד תיאורים כי העלילה רצה מהר, וזה די ברור מראש מה יקרה. הפרק קצר אז תאריכי אותו, תשתמשי גם בסימני פיסוק ושימי לב לשגיאות.
הכל נאמר מכוונה טובה ומקווה שלא נעלבת :)

13/04/2013 03:37

תודה על התגובה אני כלל לא נעלבתי אני פה כדי לקרוא את התגובות ולהישתפר.
ורציתי להוסיף שכרגע ערכתי את הסיפור עם תיקונים והארכה.
תודה לכולם.

13/04/2013 04:23

אפשר את ליאמו?!
וברור שתמשיכי!!!

13/04/2013 06:13

תמשיכייייי ועם יש אפשרות להצתרף עם נייל אז אני אשמח אז שם לירון
גיל מה שצריך
תיאור עיניים חומות ושער חום ארוך
אופי אוהבת לבלות לקים ולצאת לשופינגגגג
מקווה שתוסיפי אותי:P
לירון

13/04/2013 12:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך