למה זה כל כך קשה פרק 2 סיפור על וואן דיירקשן

06/08/2013 827 צפיות 10 תגובות

אני והארי יצאנו לטייל ובדרך פגשנו את לירון לירון היא החברה הכי טובה שלי מהתיכון יש לה עניים ירוקות ושיער שחור ארוך היא אוהבת לקים ולצאת לבלות היא ביישנית אבל נקשרת מהר מאוד לאנשים. "לירונוש!!!!!!" רצתי עליה לא ראיתי אותה הרבה זמן אני והיא חברות נורא נורא טובות הזמנתי אותה אלינו הבייתה וישר כמו תמיד נייל הפנה עליה מבטים הוא ממש דלוק עלייה.
השעה הייתה 7 בערב והבנים התארגנו להופעה.
לחשתי ללירון באוזן "יש לנו 3 שעות לצאת לשופינג!!!!!" היא קםצצה וצחקקה ושניינו יצאנו לשופינג עד 1 בלילה היה נפלא חזרנו הבייתה כולם ישנו ואמרתי ללירון להשאר אצלנו.
קמנו בבוקר וכמובן שהמעשה הראשון שהארי עושה הוא להביא לי נשיקה "איכס הארי לא צחצחת שיניים" "לא אכפת לי" הוא אמר "טוב אז לי כן יאללה למקלחת דחוף" ראיתי את נייל יושב בצד עם פרצוף תחת באתי אליו ושאלתי אותו מה קרה "אני יכול לספר לך הכל נכון?" "כמובן" אמרתי לו והוא אמר לי שהוא מאוד אוהבת את לירון והוא רוצה להיות חבר שלה אבל הוא הפחד מהתגובה.
הלכנו לבית ספר וראיתי את לירון ונייל מדברת הסתובבתי לשנייה וכבר ראיתי אותם מתנשקים הבנתי שהתשובה שלה הייתה כן.
חזרנו לכיתה והמורה נכנסה עם הארי לכיתה לא הבנתי מה קרה ואז ראתי את הארי פצוע ביד ובאף היא הושיבה אותו לידי וישר שאלתי אותו בדאגה מה קרה הוא אמר שאיזה שני חברה חדשים הרביצו לו בלי שום סיבה כאב לי הלב לראות אותו ככה.
אחרי השיעור חזרנו הבייתה ושמתי להארי קרח על הפצעים הוא נתן לי נשיקה ואחרי זה עליתי לחדר ללמוד למבחן.

נקודת מבט של לירון:
היום בדרך לכיתה נייל משך אותי לצד ושאל אותי אם אני רוצה להיות חברה שלו כמובן שהסכמתי לו ולאחר שנייה אחלת הוא נתן לי נשיקה ארוכה בשפתיים הלכנו לכיתה וראינו שני חברה מרביצים להארי נייל רץ בשביל להרחיק אותם ממנו וחזרנו לכיתה הובלנו את הארי לאחות והלכנו.
חזרנו הבייתה ואז ראינו את הארי יושב בסלון עם קרח אני ונייל עלינו לחדר והתחלנו….

4 תגובות ומשיכה
נ.ב ממש תודה על התגובות המדהימות בנות לאב יו


תגובות (10)

לאב יו טווווווו
מושלם תמשיכייי
xx

06/08/2013 11:44

מהמם

06/08/2013 11:49

מהמם

06/08/2013 11:49

תמשיכייייי

06/08/2013 11:52

תמשיכי ואפשר להצטרף ללואי?

06/08/2013 11:52

מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!
טוב אז אני יאריך את התגובה………….
מושלם……….
אה וברוכה הבאה לאתר!!!!!!!
(אם את חדשה ולא פתחת משתמש חדש)

06/08/2013 11:52

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייי

06/08/2013 12:26

המשך עכשיווו ואפשר להיות עם זאיין?

06/08/2013 12:57
~~

אממ… זה הולך קצת מהר מידי.. סורי :( תפרטי קצת יותר וזהו.
לא במטרה לפגוע… לאב יווו♥
ותמשיכייי

06/08/2013 13:09

טוב בסדר

06/08/2013 13:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך