5 תגובות ומשיכה

למה זה כל כך קשה פרק 5 סיפור על וואן דיירקשן

06/08/2013 649 צפיות 4 תגובות
5 תגובות ומשיכה

בבית חולים איזשהו נהג משוגע לא שם לב אליו והעיף אותו עם האוטו שלו נלחצתי נורא נסנו לבית החולים וראינו שם את זאין ותהל אחותו.
לתהל יש שיער חום גלי חלק , עיניים חומות בהירות , היא רקדנית ממש טובה והיא משתתפת בחוג ריקודי גאז כזה והיא רקדנית ראשית , היא חולת ילדים , היא שרה מעלף , תמיד שומרת על הקרובים לה ומצידה להקריב את חייה! נכסנו וראינו את ליאםרצתי אליו וחיבקתי אותו בעדינות נייל ולירון משום מה קצת מתרחקים אחד מהשני בזמן האחרון לא הבנתי מה קרה להם הם כנראה החליטו להאיט קצב הארי חיבק אותי ואמר "אל תדאגי הכל יהיה בסדר" הנהנתי בראשי והוא חיך אלי חזרנו הבייתה עצובים והלכנו לישון.
באמצא הלילה התעוררתי מצעקה שהייתה בחוץ הייתה שם בחורה אחת שמישהו חטף לה את הטיק הערתי מהר את הארי וירדנו למטה לעזור לה החזרנו לה את הטיק והרחקנו את הגנב "תודה רבה לכם אני חייבת לכם המון" "זה בסדר הארי אמר וחיך אליה חיוך מאוהב" נתתי לו סטירה והרגעתי אותו "קוראים לי שני קחו את המספר שלי #$%^%$^$ נשמור על קשר" חזרנו לישון למחרת קמנו ונסענולבית החולים ליאם היה נראה הרבה יותר טוב מהפעם הקודמת אני זאין ותהל הלכנו לטייל זאין חזר לבית החולי ואני ותהל הלכנו לקנות מתנות לליאם אחרי שהוא יבריא קנינו שוקולדים בלונים ממתקים ופרחים רצינו לעשות לו הפתעה אחרי שהוא יבריא.
עלינו לאוטו ונסענו הבייתה לפני זה בבית חולים אמרו לנו שליאם ישתחרר מחר אתז התחלנו להתארגן נסענו לכחת את ליאם יום למחרת ועשינו לו משיבה גדולה עם כל החברים.
ראיתי במסיבה ילדה את מתקרבת להארי כנראה חברה קרובה של ליאם ראיתי שהיא מביאה לו נשיקה רצתי אליו והפרדתי בניהם "מה את חושבת שאת עושה?!" אמרתי לה "יש לך בעיה עם זה?!" "למה את מנשקת את החבר שלי!?" "כי ככה באלי" היא ענתה הארי היה שיכור לגמרי באותו הרגע אז לא כעסתי עליו כעסתי רק על הילדה זאת קראו לה פיונה היא חברה של ליאם לא קרובה ידידה היא דחפה אותי על הרצפה והלכה.
הלכנו לישון השעה הייתה 2 בלילה וכולם ישנו בערך שעה לאחר מכן הטלפון של הארי קיבל הודעה הסתכלתי כי ידעתי שאין לו מה להסתיר ממני ראיתי שכתוב שם "מתה עליך נפגש בשתיים שני\"
"אין בעיה מותק\" וקראתי את ההודעה של עכשיו "מותק אני למטה בוא נצא למועדון מחכה\"


תגובות (4)

תמשיכי!!!

06/08/2013 14:57
~~

תמשיכי ועכשיוווו

06/08/2013 15:02

תמשיכיייי

06/08/2013 15:09

תמשיכיי עכשיו! חח

07/08/2013 08:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך