3 תגגובות וממשיכה

למה זה כל כך קשה פרק 6 סיפור על וואן דיירקשן

07/08/2013 674 צפיות 3 תגובות
3 תגגובות וממשיכה

אני לא מאמינה עליו איך הוא יכול לעשות לי דבר כזה אני סמכתי עליו אני לא מאמינה שהוא בוגד בי.
זרכתי עליו את הטלפון הוא קם בבהלה וצעקתי עליו "חשבתי שאתה אוהב אותי קח את עצמך מהלב שלי ולך לשני המטומטמת הזאת!!!" "שנייה מותק אני יכול להסביר הכל" מה אתה יכול להסביר?!" אמרתי לו "שאני אוהב אותך!!!" "אז אם אתה אוהב אותי מי זאת השני הזאת" "אני מצטער מותק פשוט היא לא רצתה להתרחק ממני הייתי חיב לענות לה איכשהו" "אל תעז להתקרב אלי יותר אני לא חברה שלך" יצאתי מהחדר וטרקתי את הדלת שמעתי את הארי בוכה אבל כבר לא היה לי כוח לרחם עליו יותר.

נק מבט של הארי:
כבעתי להפגש עם שני בשתיים בלילה בשביל שליה לא תשים לב.
פתאום באמצע הלילה היא זרקה עלי את הטלפון וצעקה עלי "חשבתי שאתה אוהב אותי קח את עצמך מהלב שלי ולך לשני המטומטמת הזאת!!!" "שנייה מותק אני יכול להסביר הכל" מה אתה יכול להסביר?!" אמרתי לו "שאני אוהב אותך!!!" "אז אם אתה אוהב אותי מי זאת השני הזאת" "אני מצטער מותק פשוט היא לא רצתה להתרחק ממני הייתי חיב לענות לה איכשהו" "אל תעז להתקרב אלי יותר אני לא חברה שלך" היא יצאה מהחדר וטרקה את הדלת התחלתי לבכות אהבתי אותה אין יותר בנות כמוה מה עשיתי איך יכולתי אני אוהבת אותה איזה טיפש הייתי אני רוצה אותה יותר מהחיים שלי אני מת עליה!
למחרת בבוקר לא היה לי כבר למי לתת נשיקה היא כבר לא רצתה אותי יותר היא כבר לא אהבה אותי יותר. הלכתי לאכול וראיתי אותה יורדת יפה יותר מתמיד עם חיוך על הפנים והייתה לי הרגשה כזאת כאילו היא הצליחה להיפתר ממני היא כאילו כל כך רצתה את זה התקרבתי אליה ואמרתי לה "אני מצטער" היא קראה לי לבוא ואמרה לי "קח צלחת" "תשבור אותה" "שברתי" "עכשיו תבקש ממנה סילחה" "סליחה" "היא חזרה להיות שלמה?" "לא" "אז עכשיו אתה מבין מה קרה ללב שלי עכשיו כבר אי אפשר לתקן את זה"

נק מבט של נייל:
אני ולירון כבר מתרחקים אחד מהשני החלתנו להאיט קצב ראיתי את הארי יושב בצד עצוב לא באתי עליו כי ידעתי שהוא הסתדר לבד ראיתי שהם לא היו ביחד שם נפרדו היא ירדה שמחה יותר מתמיד והארי התקרב אליה והיא עשתה לו את התרגיל עם הצלחת.
יצאתי החוצה לנשום אויר ולירון באה איתי "מה קרה להם" היא שאלה "לא יודע" עניתי לה פתאום ראינו את החברה המבוקשים של הארי מבית הספר מתקרבים לבית שלנו נלחצתי נורא הבנתי שהם יוןדעים איפה הארי גר והם באים להחזיר לו על זה שהוא לקח מהם את ליה אמרתי לו להתחבא והם נכנסו לבית "מי אתם" שאלתי "איפה הארי" הם שאלו "הוא לא גר פה" עניתי להם לפתע אם ראו אותו רץ במדרגות להתחבא והם רצו אחריו


תגובות (3)

עעאעא תמשיכי דחוף!! ואני אצטרף לליאם?

07/08/2013 05:19

תני לי תיאור דמות

07/08/2013 05:23

מעלף! תמשיכיי ואת יכולה פליזז להוסיף אותי שאני יהיה כאילו דמות דומיננטית בסיפור? עם תהל..

07/08/2013 12:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך