Sunshine and city lights
טוב זהו זה הסוף לקח לי שנים לכתוב את זה מקווה שנהנתם לקרוא כי כמו תמיד נהנתי לכתוב אוהבת sunshine סורי אם יש שגיאות כתיה פשוט עכשיו אחד וחצי בלילה ומממש אין לי כוח לתקן מוזמנים להגיד לי מה חשבתם בתגובות ביוש וכנראה לתמיד...

אז ככה זה קרה פרק 19+20 הסוף!

Sunshine and city lights 30/10/2016 991 צפיות אין תגובות
טוב זהו זה הסוף לקח לי שנים לכתוב את זה מקווה שנהנתם לקרוא כי כמו תמיד נהנתי לכתוב אוהבת sunshine סורי אם יש שגיאות כתיה פשוט עכשיו אחד וחצי בלילה ומממש אין לי כוח לתקן מוזמנים להגיד לי מה חשבתם בתגובות ביוש וכנראה לתמיד...

אוקי אז עבר הרבה זמן ואני ניסיתי להשאר ולהמשיך לכתוב אבל אין לי זמן אני ממש מצטערת אני אנסה לקצר את הסיפור ולקוות שהכל יכנס בפרק הזה מצטערת שהסיפור יצא כזה קצר אני פשוט לא רוצה להשאיר אותו פתוח…

נקודת מבט כללית
כל החבורה הלכו לחגוג את ערב ראש השנה החדשה, הם נהנו ובילו נישקו אחד את השניה בדיוק בחצות, כל הצלמים צילמו אותם והתקשורת חגגה על הלהקה והחברות החדשות, זאת הייתה התקופה שלכל חברי הלהקה הייתה בת זוג. זאין ופרי ביחד וכרגע לא רואים את עצמם נפרדים, הארי וברוק היו ביחד כמעט חצי שנה גם בל וליאם שר ונייל מתחזקים זוגיות חזקה ולואי ולילי יוצאים כבר תקופה.
בערב ראש השנה החדשה לואי שאל את לילי אם היא רוצה להיות חברה שלו ותשובתה הייתה חיובית, יום למחרת כבר כל הבנות נחשפו ללחץ של העיתונות ושל המעריצות הבנים ביקשו לקבל את הבנות ולתמוך בהן, והאמת שהרוב עשו זאת.
לעומת אליסייה, היא התפוצה מפנים. היא רוצה את הארי, היא באמת אהבה אותו אבל היא יודעת שהוא לא אוהב אותה, הוא אהב את מי שהיא זייפה, היא בגדה בו עשרות אלפי פעמים, איימה על כל הידידות והאקסיות שלו שיתרחקו ממנו וכל זה מאחורי גבו כשהוא חושב שהיא תמימה. היא יצאה איתו כי המנהלים שלה אמרו שזה יקפיץ לה את הקריירה, והם צדקו היא נהייתה מאוד מפרוסמת והיא יודעת שאם היא לא תחזור להארי יש סיכוי גדול שאנשים ישכחו אותה, היא ניסתה ולחשוב על תוכנית אבל זה כמעט בלתי אפשרי שהדבר היחיד שרץ בכותרות היא ברוק "היפייפיה החדשה של סטיילס" אליסייה קראה את הכותרת וזרקה את העיתון על השולחן, מקנזי שמה את ידה על כתפה "אל תדאגי נשמה יש לי דרך לעזור לך" אמרה ואליסיה ידעה שהיא נואשת ולמרות שהיא ידעה שה"דרך" של מקנזי תפגע באנשים שאחת מהן היא ברוק שדווקא הייתה נחמדה אליה, היא בחרה בתוכנית של מקנזי לפרקאת ברוק והארי בתמורה שהיא תעזור לה לפרק זוג אחר…

כל החבורה נפגשו בבית של הבנים ועשו מרתון סרטים לבושים בפיגמות מצחיקות שותים שוקו חם, ומתכרבלים כולם חוץ מאלה מתנשקים ומתחבקים והיא מרגישה בודדה.
היא מקבלת הודעת אסאמס "סורי אבל אני צריכה ללכת ניפגש מחר" היא אומרת ונפרדת מכולם, היא יוצאת מהבית של הבנים יודעת שאת השיחה שהיא עומדת לבצע לא תהיה קלה.

בזמן שכולם רואים את הסרט "שכנים" נייל מקבל פלאפון מסיימון קאוול, הבנים צריכים ללכת לראיון והבנות מתפזרות לבתים שלהם, לבנים נמסר שאפשר לדבר על הבנות אבל לא להרחיב יותר מכמה מילים, הראיון עומד להיות לתוכנית אירוח אוסטרלית שאומרים שני המחנים דווקא לא כל כך נחמדים, ברמה כזאת שקארה דלווין כבר לא מסכימה להתראיין אצלם, אבל הם כבר נתנו התחייבות. בהצלחה להם הייתי אומרת…

בל חזרה אל כל אחיה, שר לבית ריק אבל הפעם לילי באה לאחר לה חברה, פרי הלכה ללי-אן, חברה בלהקת ליטל מיקס, וברוק לביתה.

(נראה לי שזה יהיה צפוי אבל לא נורא.)

ברוק מסובבת את המפתח במנעול ופותחת את הדלת, הבית חשוך והיא עולה במדרגות ורואה את החדר של טרוי, אח שלה.
"היי טרוי. אומיגאד.. מה לעזא…?" היא נדהמה לגלות את אחיה בחדר ביחד עם חברתה הטובה אמה, שהפרצופים שלהם יותר מידי קרובים אחד לשני.הם התנקתו ישר וההבעה על הפנים שלהם הסבירה הכל.
"ברוק" אלה נאחנה, ברוק הייתה בשוק ויצאה מהחדר.
הם יצאו אחריה והתיישבו לידה במטבח.
"ממתי?" שאלה אותם.
"זוכרת את היום הזה שבאתי אליך וחיכיתי שתחזרי? את יודעת בבאותו יום שהתנשקת עם הארי? אז שיעמם לי וטרוי בא ודיברנוואז זה קרה…" אלה אמרה
"מה קרה? אני צריכה פרטים".
" מה מקרה? התנשקנו, ברוק, אז התחלנו לדבר יותר אחד עם השנייה ורצינו להתחיל לצאת אבל לא ידענו איך, כי בכל זאת יש אותך" טרוי אמר
"מה זאת אומרת 'יש אותי'?" ברוק שאלה כלא מבינה
"ברוק את חברה שלי, איך אני יכולה לצאת עם אח של החברה הכי טובה שלי כשאני יודעת שאת לא תאהבי את זה? טורי ואני ניסינו לצאת די בסתר ואני מצטערת שהסתרנו את זה ממך אז לפני שבוע בערך אמרתי לטרוי שעדיף שלא, שאני מעדיפה שלא נעשה את זה מאחורי הגב שלך ובגלל זה כדאי שנפסיק והיום שהאסאמס שקיבלתי היה ממנו, הוא אמר שאנחנו צריכים לדבר ואת האמת הסכמתי איתו, והעיניינים התגלגלו ואז את הגעת…" אלה אמרה ברוגע ובעדינות ומנסה לנתח את תגובתה של ברוק השותקת
"אחותי תקשיבי" טרוי התחיל "אני אוהב אותך באמת ואני גם הרגשתי רע שיצאנו מאחורי הגב שלך, אבל בזמן התקופה הזאת הבנתי משהו… זה שאני אוהבת את אלה" את החלק האחרון הוא אמר יותר בשקט "רק היום היה לי את האומץ להגיד לה, נראה לי שרק היום נפל לי האסימון, וגם גיליתי שזה הדדי, אבל אני מבטיח לך שאם זה אפילו קצת פוגע בך אנחנו לא נפתח את זה לשום מקום" טרוי אמר
"גם אני מבטיחה, ברוק באמת את חשובה לנו" אלה הצטרפה
"נראה לכם?! אין לי בעיה אתם תהיו ביחד יש לי בעיה שלא סיפרתם לי" אמרה ונתנה לכל אחד מכה קטנה על הזרוע, טרוי ואלה היו שמחים וככה נוצר עוד זוג.
הם ירדו למטה והלכו לראות את הראיון של הבנים.

הראיון
מנחה: אז הארי מה קורה עם החברה החדשה? אתה יכול לתת לנו קצת פרטים עליה?
הארי היה נראה מובך אבל ענה בכל זאת
"הכל טוב, קוראים לה ברוק ואנחנו ביחד כבר תקופה די ארוכה, מופתע שתקשורת לא עלתה על זה מקודם…" הארי התלוץץ והקהל צחק איתו למרות שהוא לא אמר שום דבר מצחיק.
מנחה: אז שמעתי שאלייסה באה נויורק, איך אתה מרגיש לגבי זה?
הארי:בסדר(?)
מנחה: אתה אוהב את ברוק?
הארי: כן, מאוד למה?
מנחה:הארי אני רוצה שתסתכל למסך.
התמונה הייתה של הארי ואליסייה מתנשקים, ברוק זיהתה את המקום זאת הייתה חצר בית הספר והבגדים שהארי לבד היו מתאימים ליום אחרי שאליסייה באה, היא הייתה בשוק המצלמה עשתה זום על הפנים של הארי נראה היה כי הוא היה בשוק, היא כיבתה את הטלוויזיה ועלתה ישר לחדר.
היא לא האמינה שככה הוא בגד בה, הבנות ניחמו ואותה.

וכך התוכנית של מקנזי הצליחה, במילה אחת' פוטושופ'.
מקנזי כמו מקנזי מחזיקה עמוד אינסטגרם בעל 4000 עוקבים ולכן חייבת להיות מתמצת בפוטושופ בכל מקרה לפחות 60% ממנה לא אמיתי, היא פשוט לקחה תמונה של הארי ושל אמנדה חתכה בפוטושופ ובום יש נשיקה. ככה מקנזי הצליחה לגרום להארי ולברוק להפרד, זוכרים את הזוג האחר? אלו היו בל וליאם. כן מסתבר שמקנזי כבר הרבה זמן רצתה את ליאם אז מה הייתה התוכנית במקרה הזה?
אליסייה לקחה את בל וגרמה לה לראות מקנזי מתנפלת על ליאם ומנשקת אותו היא לא הסכימה לדבר איתו, אפשר להגיד ששתי התוכניות של מקנזי היו פשוטות ויעילות, חבל שעד שהילדה הזאת יודעת לעשות משהו, התוצאות רעות.
היא ידעה טוב מאוד מה היא עושה- שתי הפרידות קרו באותו שבוע, ארבעה לבבות שבורים, שתי נערות שבכלל לא אהבה- פגועות.
התוכנית עבדה.

תקופת זמן שבועיים אחרי
שבועיים בלי לדבר להארי ולליאם בלי להסכים לשמוע את התירוצים שלהם, ברוק ובל היו פשוט פגועות מידי.
אך לשר כמו לשר הייתה תוכנית השם של התוכנית נקראה "ההתערבות".
שר קבעה ערב בנות וכמובן כל הבנות היו שם, מה שהן לא ידעו שגם הבנים יבואו, פשוט חצי שעה אחריהן, הבנים נכנסים ברוק ובל זועמות אבל לפני שהן מספיקות לצעוק על שר הארי וליאם לוקחים על אחת לחדר אחר.

הארי וברוק
הוא לוקח אותה לחדר ונועל אחריו.
"הארי מה אתה רוצה? תן לי לצאת? אני לא רוצה להיות איתך באותו חדר לא רוצה להסתכל עליך, פשוט תתן לי ללכת" ברוק זעמה.
"לא את הולכת להקשיב לי ברוק, אני לא כזה את חייבת להבין".
"להבין מה? שראית את אלייסה וזהו שכחת ממני?!" ברוק צעקה מרגישה בצדדי עינייה דמעות "אני מבינה היא יפה היא מוצלחת, אבל אם רצית להיות איתה יכלת פשוט להגיד! היית חייב לבגוד בי?! שאלה חנוקה מדמעות.
"אני לא בגדתי בך ברוק, ערכו את התמונה ואני גם יכול להוכיח לך" הארי כבר נואש הוא מוציא את הפלפון שלו ומסביר "יש לי חבר טוב שפיתח אפליקציה לזיהוי פוטושופ, את רואה?" הוא שואל מראה לה את המסך 'Photoshop'.
" יותר מזה הוא זה שיצר קשר איתי ואמר לי שבוודאות התמונה מזוייפת תראי את הפס הלבן. רואים שזה חתוך" אומר לך מנסה בכל כוחו שהיא תאמין לו.
ברוק מסתכלת ולא מאמינה, אחך היא יכלה לא לראות את זה? יש לה עיני נץ היא ישר קולטת שמשהו לא בסדר איך היא פספסה את זה? היא כיסתה את פיה עם ידה מהתדהמה
"הארי אני כל כך מצטערת".
"זה בסדר לאב" הוא אמר.
"אני אוהבת אותך" "ואני אותך".
הם התקרבו אחד לשניה והתנשקו נשיקה ארוכה מאוד.

בזמן הזה ליאם הראה לבל סרטון שליאו צילם שבו מראים את מקנזי מתנפלת על ליאם.
זוכרים את ליאו? ההומו החמוד שישב ליד לילי?
וברור כמו ברוק והארי גם הם חזרו.
שני הזוגות המחודשים יצאו החוצה אל השאר והחבורה שוב הייתה מלוכדת.

"אה רק רציתי לעדכן" ברוק אמרה "מסתבר שהאח ה"חמוד" שלי יצא בסתר עם האחת והיחידה אלה בראון, וכן אני דווקא תומכת בזה" אמרה.
לכל שאר החבורה היה הלם לכמה שניות וברוק נהנתה מהרגע "שר" אמרה בקול מתריע "למה את לא מופתעת? את ידעת על זה?!" שאלה ברוק.
"כן" אמרה.
"והצלחת לשמור על זה בסוד?!".
"כן למה את כל כך בשוק?" אמרה שר כפני נעלבת "לא משנה הבנתי למה…אבל אתם רואים גם אני יכולה להפתיע" אמרה וכולם צחקו
נייל לקח את פניה ונישק אותה.
והם חיו עד עצם היום הזה.

סוף


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך