אז זה סיפור חדש על וואן דיירקשן (:
קרדיט מלא לרעיון- בלו מייינד שלי<3 [ שחף (ביבר) טומלינסון:) ]
10 תגובות ממשיכה!! D:
~למי שלא הבינה הסיפור מתרחש בתקופת האקס פקטור~

מאחורי הקלעים- פרק 1 (1D)

12/03/2013 996 צפיות 17 תגובות
אז זה סיפור חדש על וואן דיירקשן (:
קרדיט מלא לרעיון- בלו מייינד שלי<3 [ שחף (ביבר) טומלינסון:) ]
10 תגובות ממשיכה!! D:
~למי שלא הבינה הסיפור מתרחש בתקופת האקס פקטור~

"חמש דקות" לין, המפיקה, צועקת מאחורי הבמה.
הרגליים שלי רועדות, כאילו זאת הפעם הראשונה שאני עולה על הבמה הזאת ולמעשה, זאת הפעם המאה בערך רק בחודשיים האחרונים.
כיווצתי את ידיי מול חזי, ממלמלת בשפתיי תפילה חסרת משמעות.
דת ואמונה אף פעם לא היה הקטע שלי, לעומת אחרים פה.
"לא החלטת שאת נגד זה?" מישל -אחותי הקטנה ממני בקצת פחות משנתיים- החליטה להעיר אותי ממחשבותיי בנימה עוקצנית.
"אויש תשתקי" נאנחתי, דוחפת את הפוני צד שיש לי מאחורי האוזן.
"ממתי את כלכך מתוחה לפני הופעה?" אור ועדן מצטרפות לשיחה הקטנה שלנו.
"זה בטח בגלל שהיום יש לה קטע עם זאין בריקוד" עדן מצחקקת והבנות אחריה בקריאת 'או' מתגרה.
"תשתקו כבר! אין לי קטע בריקוד איתו היום! ואין לי שום קטע איתו בכלל" התעצבנתי.
"מה שתגידי" הן מספיקות להגיד בדיוק כשהסימן שלנו לעלות לבמה מגיע, הקול המתוק של נייל שמעלה בפנייה של מישל חיוך.
אנחנו עולות לבמה, מעורבבות בעוד חמש או שש רקדניות נוספות.
השיר ממשיך להתנגן, הבנים שרים כל אחד בתורו ואנחנו רוקדות מעט מאחוריהם וצדדיהם.
כל הריקוד הראש שלי טרוד ועסוק במשהו אחד, או ליתר דיוק- מישהו אחד.
הוא כזה מושלם.
הדרך בה הוא שר.
המבט שלו.
העיניים הבורקות שלו.
הצחוק שלו.
הבדיחות הלא מצחיקות שלו שגורמות לנו לצחוק מרב טיפשותן.
הוא מושלם.
סוף השיר כבר מגיע, שתי השורות האחרונות הן שלו, ואני צריכה להיות לידו בקטע הזה.
"There's nothing I can do, a total eclipse of heart"
אולי אלה רק שתי שורות, אבל הוא מבצע אותן בדיוק מושלם, גורם לשיר להסתיים בצורה מדהימה.
הן צדקו, היה לי קטע איתו, אם לדייק אליו; הוא לא מראה סימני משיכה כשלהם ככה שזה נשאר בגדר חלום, חלום בהכחשה.
ירדנו מהבמה יחד עם הבנים, לבנתיים יש מקבץ פרסומות ולאחר מכן חוזרים עם התוצאות של ההדחה.
"היית מושלם" מישל קופצת בחיבוק על נייל.
"גם את היית לא רעה בכלל" הוא מחייך ונושק קלות על שפתייה, גורם לפניי להתעוות.
"מדהים, כמו תמיד" גם אור קופצת על הארי והוא בלי להגיד מילה מנשק אותה קלות בשפתיה ואז מחייך את החיוך המפורסם עם הגומות של 'הארי סטיילס'.
עדן וליאם יושבים בצד ומדברים ביניהם, הם 'החברים הכי טובים' אבל אם תשאלו אותי, יש משהו מעבר; הם אוהבים אבל לא מוכנים להודות באהבתם האחד מול השנייה.
לואי יושב על הספה הקטנה בחדר ההמתנה הגדול של כל הרקדניות ומשתתפי התכנית.
"שחף" אני קוראת אליה בקול מיואש, שחף היא אחותו הגדולה והחורגת של הארי, דס, אבא שלהם היה נשוי לפני אן לאלין- אמא של שחף, ולאחר הגירושים מאלין דס התחתן עם אן ולהם נולד הארי.
הם צוחקים ומדברים בניהם כאילו הם אחים מושלמים, יש הרבה דברים בהם הם דומים לגמרי: הגומות, התלתלים, החיוך הממיס ועוד הרבה, בעיקר באופי שלהם.
"מה קרה?" היא מחבקת אותי מצחקקת מעט.
"לא יודעת" אמרתי ומשכתי אותה לחדר האיפור, היא אחראית האיפור פה ככה שהיא יכלה לדרוש מכולם לצאת משם, נשארנו היא ואני.
שחף היא אשת הסוד שלי, היא יודעת עליי הכל!
"שוב זאין?" היא סוגרת את הדלת בשקט ומתיישבת בכיסא מולי.
"לא.. אולי בעצם," אני מגמגמת, "רעדתי היום לפני ההופעה, זה אף פעם לא קרה לי! אני רוקדת ומופיעה מגיל ארבע!" אמרתי בעצבנות.
"זה בגלל שהיה לך קטע לרקוד ליד זאין, נכון?" היא חייכה.
"אולי.." הרכנתי את ראשי.
"רום רום רום, מתי את מתכוונת להגיד לו כבר?" היא נאנחה במושבה.
"אף פעם!" הכרזתי, בלי לחשוב פעמיים, בלי לחשוב בכלל.


תגובות (17)

אני יכולה להיות עם הארי? ותמשיכיייייייי

12/03/2013 14:55

זה מושלםםםםםםםם רומושששש תמשיכיייי מידד !!
ולואי פנוי ? אם כן אפשר להצטרף לסיפור ?
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

12/03/2013 14:55

אפשר להצטרף? תמשיכי!!!!!!!!!!!

12/03/2013 14:57

חחח לא משנה… אבל תמשיכיייייי

12/03/2013 15:01

בנות סורי אבל אין מקומות פנויים, אתן יכולות להצטרף כחברות קרובות\ צוות הרקדניות בתכנית\ אחיות של הבנים …

12/03/2013 15:14

מושלם!!!!! תמשיכי!!!!

12/03/2013 15:15

אז אפשר להיות אחות של לואי
שם: אלה
תיאור:שיער שחור חום קצת יותר קצר מקרה די דומה למה שהיה ללואי באקס פקטור עיניים חום ירוק קעקועים מפתח סול על פרק כף יד ימין פרפר מאחורי אוזן ימין חורים בצד ימין באף וחור אחד וצד שמאל הליקס ושני חורים גובה 1.70
תכונות:ילדותית יצירתית אמיצה וקצת קשוחה טובת לב חברותית ויפה
דברים שאוהבת לעשות:לנגן על גיטרה תופים פסנתר וסקסופון לשיר (די דומה ללואי) ולצייר לעשות כל ספורט אפשרי בעיקר כדורגל אוהבת נעליים גבוהות של כל החברות כובעים כל הסוגים לא מתה על שמלות לקים ונעלי עקב
גיל כמו כולם
תמשיכי!!!!!!!!!!!!

12/03/2013 15:25

כידרון להפוך רעיון מחירבוש על דף לכזאת שלמות.. אני מוחה לך כפיים.. שאפו..

12/03/2013 16:49

תמשיכי =)) את כותבת ממש יפהה !

12/03/2013 23:22

שחף יצנועעה !! ((; הרעיון שלך מהמממם ומושלם, אני רק מממשת אותו באתר..
תודדה <3

13/03/2013 07:11

אז אפשר כאחות של זאין ? אבל שיהיה לי חבר אני לא רוצה להיות בדד *~*
שם : אביה
גיל : מה שמתאים
תיאור חיצוני : שיער שחור ארוך וחלק בקצוות מחומצן לבלונדיני , עניים חומות , מחייכת הרבה , גובה ממוצע , רזה .
אופי : ילדותית ושטותית בקטע החמוד , אוהבת לבלות ולהנות , מנגנת על גיטרה ושרה קצת ….
ותמשיכי כבר זה מושלםם !! וגם תסיפור השני ❤❤

13/03/2013 07:20

אביה למה את לא עונה לי על המייל ששלחתי לך????????????
ותמשיכיייייייייייייייייייי זה נשמע מושלם

13/03/2013 07:57

תמשיכי!!

13/03/2013 11:36

עוד שתי תגובות D:
אביה ואלה אתן תיכנסו בהמשך ♥

13/03/2013 16:28

אוקי ואם אני יעשה עוד תגובה זה נחשב?

13/03/2013 16:51

גאאאדדדד רוםםםםם איזווו שלמותתתתתתתת של סיפוררר אני כל כך מצפה להמשךךךך !!!

17/03/2013 15:04

אפשר להיות רקדנית וגם אפשר להיות חברה קרובה של נייל? אבל שגם לי יהיה חבר אם אפשר :)

שם:זוהר
גיל:18
תיאור חיצוני:שיער חום ארוך חלק ,עיינים חומות גובה ממוצע ורזה
אופי:לוקחת עינינים לידים ,חברותית ,מצחיקה באדגירל מנגנת על תופים וגיטרה , רוקדת בעיקר ברייקדאנס
אני מקווה שתכניסי אותי :)
והסיפור שלך מדהיים תמשיייכי

22/03/2013 18:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך