קצר. אני יודעת..
סורי שלא העלאתי מלא זמן, גם לא היה מספיק תגובות וגם לא הייתי בבית אז לא היה לי איך ומתי לכתוב..
אני אנסה לעשות פרק הבא ארוך יותר (:
אלה הכנסתי אותך D:
זוהר ואביה אתן תיכנסו בהמשך..
אל תבקשו ממני יותר כי אין דמויות להכניס עוד ! אם אני אצטרך אני אכתוב לכן ברציתי להוסיף..
.
.
.
.
זה הביצוע שלהם לשיר Total Eclipse Of Heart באקס פקטור: http://www.youtube.com/watch?v=wtxPIXE_Nrg&list=PL9A9EB47DC5363986&index=6

מאחורי הקלעים- פרק 2

22/03/2013 817 צפיות 12 תגובות
קצר. אני יודעת..
סורי שלא העלאתי מלא זמן, גם לא היה מספיק תגובות וגם לא הייתי בבית אז לא היה לי איך ומתי לכתוב..
אני אנסה לעשות פרק הבא ארוך יותר (:
אלה הכנסתי אותך D:
זוהר ואביה אתן תיכנסו בהמשך..
אל תבקשו ממני יותר כי אין דמויות להכניס עוד ! אם אני אצטרך אני אכתוב לכן ברציתי להוסיף..
.
.
.
.
זה הביצוע שלהם לשיר Total Eclipse Of Heart באקס פקטור: http://www.youtube.com/watch?v=wtxPIXE_Nrg&list=PL9A9EB47DC5363986&index=6

"והבאים שעוברים לשלב הבא בתחרות הם" המנחה התחיל, "וואן דיירקשן".
"יש יש יש" אור, מישל ועדן קפצו משמחה.
אני ושחף ישבנו על הספה בחדר האיפור מגלגלות עיניים.
"אתן לא שמחות?" עדן שאלה.
"שמחות, שמחות מאוד אפילו" שחף התחילה.
"ההבדל הוא שאנחנו קצת יותר.. ממ.. איך נגדיר את זה?" המשכתי את שחף והבטתי עליה והיא עליי, מחפשות את המילה הנכונה.
"מאופקות..? "
"מאופקות? לא אתן לא! ממתי את מאופקת רום?" מישל תקפה.
"תירגעי מישל, זה שאני לא קופצת מאושר שחבר שלך עבר שלב זה לא אומר שאת צריכה לתקוף אותי" אמרתי לה.
"היי" מישהי נכנסה לחדר לאחר כמה רגעים של שתיקה.
היה לה שיער שחור חום קצת יותר קצר מקארה ועיניים חום ירוק, היא נראתה בערך בגילי.
"היי", אמרנו בחיוך, "מי את?" הוספתי לשאול.
"אני אלה" היא חייכה, מיד זיהינו לפי החיוך מי היא.
"אחות של לואי" שחף קמה ממקומה.
"כן" היא חייכה והתקרבה אלינו.
"היי, אני רום, זו שחף, אור, מישל אחותי, ועדן" הצבעתי על כל אחת מהבנות.
"אנחנו רוקדות פה בתכנית" אור אמרה בחיוך.
"נעים מאוד" אלה אמרה וחיבקה אותנו.
"בואי שבי איתנו" שחף הזמינה אותה לשבת.
"הבנים כבר יורדים מהבמה" עדן חייכה אליה וכולנו התיישבנו, מחכות לבנים בחדר האיפור.
"לואי כל הזמן מדבר עלייך, הוא אמר שלא היית בלונדון הרבה זמן" שברתי את השתיקה, "איפה היית?" שאלתי מנסה להיראות כמה שיותר מתעניינת.
"הייתי בישראל, נסעתי לבקר חברה שלי שעברה לשם לא מזמן" היא חייכה.
"אלה?!" שמענו את לואי צועק בפתח החדר.
"לו " אלה רצה אליו בידיים פתוחות, הוא תופס בה בחיבוק ומרים אותה טיפה באוויר.
"אלה אני לא מאמין שאת פה! כלכך הרבה זמן לא ראיתי אותך" לואי התנתק מהחיבוק והביט בה.
"רק חודש תירגע" היא צחקקה.
"כן, ובחודש הזה קרה הרבה" לואי אמר וקרץ לכיוון שחף, יש משהו שהם לא מספרים לי..
"אהמ אהמ" ליאם זייף שיעול.
"אולי תציג אותנו בפני הגברת?" זאין קרץ לה.
לא! הוא לא יכול לקרוץ לה! הוא פשוט לא יכול! הוא שלי!
"בנים ובנות תכירו, זאת אלה טומלינסון, אחותי הקטנה" לואי חייך וחיבק את כתפיה של אלה.
"אחות למחיצה" היא צחקקה.
ההורים של לואי גרושים, בטח היא הבת של ג'והאנה ומארק- אביו החורג של לואי.
"שלום לך" זאין קרץ לה ונשק לגב כף ידה.
כולם נכנסנו והתיישבו על הספות והכיסאות בחדר ההלבשה, זאין התיישב לידי על הספה.

-נקודת מבטו של זאין-
אחותו של לואי נראית טוב, אולי אם אני אעשה כאילו אני מתחיל איתה רום תקנא.
אולי זה יזיז אצלה משהו, אולי היא תשים לב שאני אוהב אותה!!
התיישבנו בספה, ישבתי ליד רום, היא קמה בעצבנות והתיישבה על כיסא ליד שחף.
"מה קרה רום?" שאלתי אותה לא מבין למה היא עברה מקום.
"כלום" היא שילבה את ידייה בכעס ונשענה אחורה בכיסא.
מה קרה לה? היא לא כזאת, לא איתי.
תמיד היינו חברים טובים, מתחילת התכנית.
היא הראשונה שהתחברתי אליה, אנחנו ממש דומים ובאותו הזמן כלכך שונים.
תמיד היה לנו על מה לדבר ולצחוק ביחד.; אז מה קרה לה פתאום?


תגובות (12)

ממש יפה תמשיכי!!

23/03/2013 01:36

תמשיכי זה מהמםםםםםם

23/03/2013 02:37

תמשיכי!!

23/03/2013 03:44

רומוש רק עכשיו שמתי לב שעשית סיפור חדש D; תמשיכי אני ממש אוהבת את זה!!

23/03/2013 06:23

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! סוף סוף המשכת!! תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/03/2013 07:18

תמשיכי
ובאסה ממש ממש ממש רציתי להיות חברה הכי טובה של הארי אבל לא משנה

23/03/2013 08:24

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/03/2013 09:37

זההה מושלםםם תמשיכיייי

23/03/2013 10:02

תמשיכי

23/03/2013 17:57

תוודה :)

תמשייכי זה מהמם!!

24/03/2013 18:41

להמשיךךך פליזזזז זה כזההה מושלםםםם רוםםם אני יחפור לךךך להמשיך רגע שאני יבין אחותו של לואי תהיה איתם מעכשיו ?
אויש נו לא משנה עדיף שאני ילך לישון…
אבל תשמיכיייי

26/03/2013 18:06

חחחחחחחחחחחחחחחחחח אורוש ♥
אני כנראה יוציא את אלה (לא מכוונה רעה פשוט אין לי מה לעשות עם הדמות הזאת, זה רק יקשה על העלילה, אני אנסה אולי בהמשך למצוא לה תפקיד)..

27/03/2013 17:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך