מאחורי הקלעים של גאליס- פרק 2

13/07/2013 2497 צפיות 2 תגובות

פרק 2-
"איפה הם?!" התחילו לצעוק על הסט "עומרי.. ראית את אליאנה?" שאלו אותי אנשי ההפקה "לא.. היא עוד לא הגיעה?" שאלתי "מישהו ראה את תובל?" שאלה עוזרת ההפקה "הם בטח ביחד.. ניסיתם להתקשר אליהם?" שאלתי "טוב תקשיבו! הצילומים מתעכבים.. שמישהי תבוא ותחליף את אליאנה בחזרת המיקומים" אמר הבמאי. ושירן נכנסה לחדר "אני אחליף את אלי" היא חייכה "אפשר טקסט?" היא ביקשה הייתי משותק. "עומרי?" היא שאלה "אםם.. כן.. מה? הנה" מלמלתי. "אוקי.." היא אמרה ורפרפה על התסריט. "סבבה.. מתחילים?" שאלה אותי והנהנתי. "אז.. ברק.. או שאני צריכה לקרוא לך אדוארד או אדי" הקריאה "ברק, אני אוהב את הבן אדם הזה יותר" "גם אני" אמרה וחייכה אליי "אז.. מה את אומרת אם.. אני אנשק אותך?" שאלתי אותה, בדיוק כמו שכתוב בתסריט "אני אומרת שכן" היא חייכה והתקרבה אליי ונישקה אותי. הייתי בעננים. "אני כאן!" שמעתי צעקה והפסקנו להתנשק אליאנה עמדה שם.
————
"תודה שעזרת לי בחזרת מיקומים" חייכתי אליה "אהה.. אין בעיה"
חייכה אליי שירן "אני לא מבינה אבל למה הם איחרו. איזה מוזר זה.." אולי הם נרדמו מאוחר "זה הגיוני" היא חייכה "אלי!" היא חייכה ונכנסה לחדר איפור לדבר עם אליאנה. תובל עמד מולי במבט כועס "אני יודע שאתה נגעת בפלאפונים שלנו שלא נקבל שיחות מההפקה ושלא נגיע בזמן. השאלה היא למה?!" אמר עצבני. עשו להם שיחת נזיפה , בגללי. "לא עשיתי כלום" מלמלתי "עומרי, אתה לא שחקן מספיק טוב. אני יודע את האמת. למה רצית שנגיע מאוחר?!" שאל אותי הוא היה עצבני. "כדי ששירן תחליף את אליאנה בחזרת מיקומים ואני אנשק אותה" מלמלתי "בגלל זה?!" תובל הפך להיות יותר ויותר אדום "אתה יודע מה אמרו לנו?!איך צרחו עלינו " הוא היה עצבני "רק בשביל שאדון עומרי לוקאס ינשק את שירן?!" הוא צרח "מה?" שמעתי קול מאחוריי הייתי בטוח שזו שירן אבל זו הייתה שירה, שמשחקת את גאיה.
—————-
"אתם מוכנים?" שאלו אותנו אנשי הצוות "כן" חייכה אליאנה "אני מוכן.." מלמלתי "ו….אקשן!!" "אז.. ברק.. או שאני צריכה לקרוא לך אדוארד או אדי" אמרה אליאנה במבט עצבני "ברק, אני אוהב את הבן אדם הזה יותר"אמרתי וחייכתי "גם אני" אמרה וחייכה אליי "אז.. מה את אומרת אם.. אני אנשק אותך?" שאלתי אותה "אני אומרת שכן" היא חייכה והתקרבתי אליה התנשקנו כמה שניות "קאט" התנתקתי ממנה במהירות "מה עובר עליך?" שאלה אותי "לא.. לא משנה" מלמלתי ורצתי משם.
——————
"תובל.. יש לי משהו רע להגיד לך.." מלמלתי והתיישבתי לידו "את שוב בהריון?!" הוא כמעט נחנק "לא" צחקתי "קרה משהו לבנות?" שאל אותי "לא מאמי. תרגע!" אמרתי לו "תקשיב.. נראה לי שעומרי מאוהב בי" "מה?!" הוא צרח "את בטוחה?" שאל "לא בטוח.." אמרתי לו "הוא מאוהב בשירן לא בך" אמר לי "מי מאוהב בשירן?" שאלה שירן שנינו הסתכלנו עליה באימה.
—————-
"מאיה.. אני חייב לדבר איתך.." אמרתי לה "מה קרה מורשת?" שאלה אותי "את הבן אדם היחיד שאני יכול לסמוך עליו כרגע" אמרתי לה "מה עם תובל, או דניאל, או נווה או אלי?" שאלה אותי "מה זה משנה?! אני מדבר איתך! ובתור המפקדת שלי! את חייבת לעזור לי" אמרתי לה והיא הנהנה "אני חושב שאני מחבב את שירה" "שירה?" שאלה אותי "שירה.. נו.. גאיה.. הלו" מלמלתי "אה.. ידעת שהיא מדבבת את דורה?!" "מה אכפת לי?!" צרחתי "סתם.. רציתי שתדע.. שאתה מאוהב בדורה" היא צחקה "מאיה, את לא עוזרת לי! טוב.. אני אלך לדבר עם תובל" "חכה!" היא תפסה לי את היד " יש לי רעיון"


תגובות (2)

LOL LOL

תמשיכי..
מקווה שבהמשך הסיפור אני עוד יתרגל לקטע שהם ביחד, ועומרי אוהב את שירן, ודניאל את גאיה… בכללי יפה :)

13/07/2013 01:17

תמשיכי תמשיכי תמשיכי !!!!
מושלם !! זה טיפה מוזר כל השינויים האלו אבל זה מושלם
מחכה להמשך דחוף !!!!!!!!(-:

14/07/2013 01:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך