אליאנה
איך איך איך??????? יצא לי טוב הפעם..

מה הולך כאן?! -פרק3-

אליאנה 30/05/2014 812 צפיות 2 תגובות
איך איך איך??????? יצא לי טוב הפעם..

אני: אין מצב שאני ארקוד
לי-אן: מה? למה? אין מצב שאת לא אוהבת לרקוד לרקוד זה החיים!!!!!(לא שלי זה בטוח…)
אני: זה כשניראה סבבה
לי-אן: בואי!
היא קבעה וגררה אותי אחריה לחדר שבו היא לנה (לנה זה כאילו גרה ליטל מיקס באו בגלל פרי שבאה עם שאין להורים שלו)
שם היא טחנה לי ריקודים עם מוסיה והכל. הרגשתי קצת מתומתמת כשרקדתי. אבל אז היא התחילה ללמד אותי את הריקוד של השיר החדש שלהן הלא הוא" salute" אני התחברתי מאד לשיר הזה וגם לריקוד הזה.
זה ריקוד נורא יקציב ומהיר בדיוק כמו שאני אוהבת. הרגשתי טוב יחסית לפעמים קודמות. חייכתי.:)

נ.מ. הארי

הסתובבתי לי בבית כי היה נורא משעמם ומאחד החדרים שמעתי מוסיקה הצצתי וממה שהיה שם. ואני ראיתי את לי- אן ואת דיאנה רוקדות דיאנה שלי חייכה זה היה נראה כל כך יפה יש לה חיוך מקסים אני חושב שאני מאוהב בה…
מעולם לא הרגשתי את זה כל כך חזק. הלב שלי מעולם לא פעם חזק יותר. אני מת להגיד לה את זה… אבל אין לי אומץ, אני לא יודע איך לבוא אליה ולהגיד לה את זה.
אוףףףף!!!! מעולם לא הייתה לי בעיה להגיד את הרגשות שלי כלפי מישהי למה הפעם זה כל כך קשה?!

בעודי עשוק לי עם מחשבותי נייל בא ואמר לי שכולם הולכים לטיול אמרתי לו שאני אבוא הוא אמר גם לבנות שהיו בחדר (לי- אן ודיאנה)
הן גם באו וכולנו הלכנו ביחד לטיול דיאנה הייתה הכי אחרונה היא הלכה לבד השיער שלה התנפנף ברוח. בשיער היפה ותכול שלה עשה כל כך הרבה דברים טובים שמעולם לא הרגשתי קודם. (דיאנה צובעת את השיער שלה לתכלת)
פרי: או מי אגד איזה מהמם היא צרחה על איזו שהיא שילמה שהיא ראתה

כולנו נכנסנו אחריה טוב כמה דקות אחרי זה כשהבנו שחלקות זה קצת יותר מידי זמן ….
כשנכנסנו ראיתי של דיאנה יש דמעות בעיניים וראיתי שזאין מקמץ את אגרופו כאילו הוא הולך להכות משהוא הסתכלתי קדימה וראיתי שאת פרי מנשק משהוא גבוה ודי נאה.
פרי: מה אתה עושה?? מה אתה רוצה ממני??
דיאנה: ג׳וני??
הבחור הזה קניראה ג׳וני: או מי אגד דיאנה זה לא מה שאת חושבת!
דיאנה: זה לא שאני חושבת? זה לא מה שאני חושבת?! זה בדיוק מה שאני חושבת!! אתה נישקת את אישתו של בן דוד שלי!!
ג׳וני: די בייבי תני לי להסביר
דיאנה: אני לא רוצה את ההסברים שלך!!! אתה בגדת בי!!
היא צעקה עליו בוכה

ג׳וני: אבל אני אוהב אותך !! אני אפילו נתתי לך טבעת על זה
הוא אמר כאילו מסביר את עצמו
דיאנה זרקה עליו את הטבעת וצעקה עליו:
דיאנה: הנה כך אני לא רוצה אותה יותר!!!! אתה יכל לקחת אותה לדחוף אותה לאן שאתה רוצה!!!!
היא הסתובבה והתחילה לרוץ הביתה בוכה

רצתי אחריה רציתי להרגיע אותה לפחות עם היא לא תהייה שלי לפחות שתירגע קצת .

כשכבר היינו ליד הבית היא נפלה על המדרכה והחלה לבכות חיבקתי אותה מאחור ואז היא הסתכלה עלי בעיניים רטובות
דיאנה: הארי..
היא לחשה ושמה עלי את הראש שלה חיבקתי אותה והרמתי ולקחתי אותה הבחתה היא הייתה והיא הסתירה את ראשה בחזה שלי .
מצדד אחד אהבתי את זה אבל מצד שני לא אהבתי את זה שהלב לה נשבר וראיתי את זה. …
אני השכבתי אותה על ה מיטה שלי והסתכלתי עליה בוכה בעיינים עצומות
לא עמדתי בזה עליתי עליה ופשוט נישקתי אותה……


תגובות (2)

מחר אני מתחילה לכתוב את הוואנשוט שלך.

31/05/2014 00:33

תודה!

01/06/2014 16:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך