זה סיפור על וואן דיירקשין למי שתהה

מי אמר ששנוי זה לא דבר טוב? הקדמה

זה סיפור על וואן דיירקשין למי שתהה

היי! קוראים לי ג'ניקה, אבל כולם קוראים לי ג'ני או ג'ן נולדתי במנהטן והסיפור שלי מתחיל כשאמא שלי החליטה שאנחנו עוברות ללונדון, אמא שלי היא אם חד הורית ואני ילדה יחידה כך שאנחנו רק שתינו לבד. לחברה הכי טובה שלי קוראים ליאה וקשה לי לעזוב אותה, אבל האמת שבשבילי היא רק חברה, לא החברה הכי טובה, סתם חברה. אבל היא החברה היחידה שלי. לליאה קצת קשה, אמא שלה נפתרה כשהייתה בת 6 ואבא שלה כעבור זמן קצר נשא לאישה את ג'ולייט. הוריה של ליאה היו גרושים, וג'ולייט הייתה חברתו של אבייה עוד לפני שאמא שלה נפתרה.
לג'ולייט היו 4 ילדים ולליאה יש 2 אחיות. ג'ולייט הולידה לאביה של ליאה עוד 2 ילדים, בסך הכל הם היו תשעה. הסיפור של ליאה מזכיר לי את הסיפור של שלגייה. נסיכה קטנה שאמה נפתרה ואביה נשא לאישה מכשפה. זה די מה שקרה רק שבסיפור שלה, ג'ולייט לא רצחה את אבא שלה, דיוויד. בסיפור שלה, ג'ולייט ודיוויד מרביצים לה לפעמים. אבל כשבאות אליה חברות, ג'ולייט מתנהגת כמו אם מפנקת במיוחד. ליאה היססה אם לספר זאת לאחותה הביולוגית ולבסוף החליטה שכן. אחותה, נלי התקשרה למשרד הרווחה וסיפרה להם את הסיפור של ליאה. ג'ולייט אסרה על ליאה לראות את נלי והיא ודיוויד מאוד כועסים עליה, הם מרביצים לה עכשיו לעיטים קרובות יותר. ליאה סיפרה לי פעמים רבות שהיא אמורה ללכת לפנימייה, אבל היא לא רוצה. לליאה אין הרבה חברות, אפשר לומר שהיא קצת דביקי ולכן רוב הבנות סולדות ממנה, אבל היא חברה שלי מהגן, תמיד היינו חברות ואני מתכוונת להשאיר את זה כך. ליאה, התחננה בפני, שנהיה החברות הכי טובות. לא היה לי נעים לסרב אז אמרתי לה לבסוף כן. אני וליאה בנות 17 עוד חודש ימלא לי 18 וליאה עוד ארבעה חודשים. (ליאה היא דמות אמיתית והחיים שלה בסיפור הם כמו במציאות.)
אם אתם רוצים לדעת איך אני נראת אז כל מה שאתן צריכות לעשות זה, להמשיך לקרוא.
אני לא גבוהה ולא נמוכה ולא שמנה ולא רזה.
יש לי שיער שמגיע עד אמצע הגב, בצבע חום בהיר, שכל יום מחליט להיות משהו אחר, לפעמים גלי לפעמים מתולתל ולפעמים חלק. השיער שלי זה הדבר שאני הכי אוהבת בי, קצת מוזר לא? אבל זה מי שאני.
העיניים שלי בצבע חום ירוק וריסים ארוכים.
הציפורניים שלי תמיד מתארכות נורא מהר וכואב לי לקצוץ אותן, אז אני משייפת אותן.
יש לי סומק טבעי, הלחיים שלי תמיד אדומות. ואני באה ממשפחה שאוהבת איפור, אז מן הסתם אני גם אוהב.
הדבר שאני הכי אוהבת ללבוש זה שמלות.
ואני מעדיפה חורף מאשר קיץ, לא שזה קשור לאיך שאני נראת, פשוט היה לי חשוב לומר את זה.


תגובות (6)

וואו!!!
תמשיכי בזה הרגע!!!
ואפשר להצטרף? אם כן הנה תיאור
אני רוצה עם הארי
שם : שירה
גיל : מה שצריך
מראה : שיער מתולתל בצבע חום עיניים חומות בהירות וגומה בלחי שמאל
והנה קישור לאיך שהיא נראת: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmeRB1VNmdI-yQ933DBBDfbDjCg-iSnj3e-3EjsxEmZSkaVW5qaA
יש לה קעקוע בכתף שכתוב עלי "i hate my life" ואף אחד לא יודע מזה
אופי: שונאת את החיים שלה חצי ערסית חצי נורמאלית
מי שלא יקשיב לה לא יגמור בטוב
אבל רק מי שיקיר אותה ממש ממש טוב ידע שהיא: מצחיקה שובבה עקשנית ביישנית מאוד חברה נאמנה
אבל היא לא נפתחת בקלות לכולם (היא נפתחת רק לחברה הכי טובה שלה)
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
ולא נותת את המספר שלה לכל אחד
וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת והיא גם חותכת את עצמה ואף לא יודע מזה
ההורים שלה היו גרושים ויא גרה אצל אמא שלה ואחרי שנה אמא שלה מתה מהמחלה ואבא שלה לא רוצה אותה
אז היא גרה ברחוב כמה ימים עד שאישה אחת לקחה אותה לבית שלה (האישה עשירה) וטיפלה כמו הילדים שלה (היו לה עוד 2 ילדים)
דת: יהודייה חילוניה וכל פעם הולכת עם שרשרת של מגן דוד
וסגנון לבוש: לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע ואוהבת ללכת עם קצר אבל לא יותר מידי קצר וחשוף
ואפשר עוד 3 דמויות ללואי זאין וליאם?
אם כן הנה תיאור
ללואי- שם: אלינור קלדר (החברה האמיתית של לואי)
מראה: שיער חום גלי ועיניים חומות
לזאין- שם: פרי אדוארדס (הארוסה האמיתית של זאין חייחי)
מראה: שיער בלונדיני חלק ועיניים כחולות
לליאם- שם: סופיה סמית' (החברה האמיתית של ליאם)
מראה: שיער חום קצת גלי ועיניים חומות
את לא חיבת לצרף את כולם ^-^

21/09/2013 05:28

אפשר להצטרף??
אם אפשר עם נייל או ליאם(:
שם: רות.
מראה, אופי ותחביבים:
עיניים חומות, שיער שטני, נמשים (קצת) רזה ויחסית גבוה.
אוהבת לשיר, לאכול, לצחוק, שטוטניקית, אוהבת לעזור.

21/09/2013 05:38

מחכה להתחלה

21/09/2013 05:43

נשמע ממש ממש נחמד!
תתחילי במהירות! D:
אני יכולה להשתתף?
אם כן,
שם: יערה
גיל: איזה שבא לך :)
מראה: שיער גלי שטני עם גוונים בלונדיניים בהירים, עיניים חומות ירוקות, גובה ממוצע ורזה.
אוהבת לקרוא ולכתוב, אוהבת לצייר, אוהבת לבשל הרבה! תמיד מחפשת מתכונים ומנסה משהו חדש D:
מאוד אוהבת לבלות עם חברות! קופצנית ומלאת אנרגיה, אוהבת לצחוק ולעשות שטויות.
לא ביישנית, אין לה יותר מדי ביטחון אלא כמה שצריך.
די מרדנית, לא תמיד מקשיבה למה שאומרים לה.
מאוד חכמה, סקרנית מאוד ואוהבת לדעת הרבה דברים.
סגנון לבוש: חולצות טריקו חלקות, ג'ינסים\טייצים צבעוניים, סנדלים או כפכפים בדרך כלל, לפעמים נעלי סופרה\נייק.

21/09/2013 06:00

נשמע ממש יפה ומעניין מחקה שתתחילי ^-^

21/09/2013 06:24

נשמע מהמם תתחילי

21/09/2013 06:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך