stronger
סופסוף פרקתי אתזה .. תודה אם קראתם ( :
Stronger

מכתב למיילי . 3> קראו בבקשה (:

stronger 09/07/2013 810 צפיות 7 תגובות
סופסוף פרקתי אתזה .. תודה אם קראתם ( :
Stronger

היי השראה שלי ..
אני לא יודעת מאיפה להתחיל להודות לך .. כל פעם שאני מרגישה שבורה,חלולה, לבד , את נמצאת שם . אולי לא פיזית, אבל בלב שלי .
השירים שלך , החיוך שלך , השיער שלך , הם מה גורם לי לקום עם חיוך בבוקר, מיילי סמיילי. (:
אני יודעת שגם עכשיו , שאוקיינוסים שלמים מפרידים בינינו את איתי , לנצח .
מאז שהתחלתי להעריץ אותך , הרגשתי יותר טוב .
אם זה בתור ילדה בת 8 שלומדת להבין שאף אחד מושלם ושהחיים הם טיפוס
או נערה בת 12 שמתחילה לחיות בתוך גיל ההיתבגרות, כמו שעברת עד עכשיו .
את ההשראה שלי , הכוח שלי , החיים שלי .
כל אחד עובר תקופות טובות ולא טובות בחיים , את עזרת לי לעבור אותן בקלות יותר ..
״ אלוהים נתן לך את החיים האלו כי הוא יודע שאתה מספיק חזק לחיות אותם .״ – זה אחד הדברים הגדולים שלימדת אותי ואמרת !!
ועכשיו , גם את בתוך סוג ל תקופה כזאת מייל .. ההורים שלך מתגרשים , אני רק רוצה שתזכרי שהסמיילרס שלך תמיד לצידך . תמיד ולא משנה מה .
את רזית מאוד מיילי , יש שמועות שאת אנורקסית …
אני לא מאמינה להם , כי אני מאמינה בך . את רזה מיילי , תמיד היית .. את עכשיו שוקלת 44 קילו , זה משקל של נערה מתבגרת .. את בחורה בת 20 .. אני יודעת שזה כיף מאוד להיות רזה , כל בגד מתאים, מחמיאים לך המון .. אבל בבקשה מיילי , רק תגידי שאת בסדר ושאת אוכלת !! כדי שאני אוכל לישון בשקט בלילה !!!
כשנכנסתי לכתבה הזו ,הדמעות זלגו לי .. היסתכלתי עלייך .. וואו.
מיילס ת הבנאדם הכי חזק שאני מכירה
האישה הכי סקסית בעולם , את מוכיחה שבחורה היא יכולה להיות נשית גם עם שיער קצר !!! והוא כלכך יפה !!
פאפראצי מציקים , הרבה אנשים לועגים לך , קוראים לך ״זונה״ , ״כלבה ״ ואת פשוט מתעלמת מהם !!

״ אני לא מפחדת מאף אחד !!!!!״ זוכרת ? איך שרצת בשדה מלפני אבא שלך צועקת אתזה כבר בגיל 4. את לימדת אותי לא לפחד !!!

״ הם נעלו אותי בשירותים , בעטו בדלת ולא הצלחתי לבכות .. ״ זוכרת ? את האומץ ובחוזקה שלך !!!

״ קראתי להם סמיילרית כי אני רוצה שהם יחייכו , תמיד !!״ – תודה מיילי !! עכשיו גם את תחייכי (:

״ כל אחד עושה טעויות , לכל אחד יש את הימים האלו , כל אחד יודע על מה אני מדברת , כול אחד בדרך שלו ״ שורה מנובדיס פרפקט. היא אומרת כלכך הרבה!!

את המודל לחיקוי שלי . גם אם את מעשנת , גם אם את סוטה , גם אם את מאורסת בגיל 20 .

אוהבת אותך הכי שבעולם !!! תודה על הכל !! 3>>


תגובות (7)

Noa

יפה!!!
אם הייתי מיילי הייתי ממש מתרגשת מהמכתב הזה♥♥
הייתי מחזירה לך גם תשובה….
את מרגישה יותר טוב?

09/07/2013 06:13

וואו תודה .. וכן .. (:

09/07/2013 06:18

מדהים!!
ואני מבינה אותך לגמרי…

09/07/2013 08:15

מהממם !

09/07/2013 08:50

תודה (:

09/07/2013 10:54

כול כך נכון
זה כול כך אני!
כול מה שאת מרגישה זה מה שאני
אני חיייבת הכוול לה!
כול מי שיורד עליי אני תמיד אומרת לעצמי
מה מיילי הייתה אומרת לי עכשיו או תעודדי אף אחד לא מושלם
והיא שינתה את חיי!
אני תמיד הייתי אני עכשיו ואני תמיד יהיה סמיילרית!
סו סמייל (:

09/07/2013 11:24

חח נכון כלכך ((;

10/07/2013 00:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך