noama3814
מי שרוצה עוד פרק תגובה!

מעריצות שרופות של ג'סטין ביבר פרק 4

noama3814 12/09/2013 815 צפיות תגובה אחת
מי שרוצה עוד פרק תגובה!

עכשיו אני עושה אל וואן דרקשן. וואן דרקשן כל אחת אוהבת הם להקה טובה יש להם אישיות ולב טוב ובגלל זה אני אוהבת אותם פעם לא אהבתי אותם חשבתי שהם סתם להקה אבל עכשיו אני מבינה הם להקה טובה יש להם אישיות משהו אפילו שאני אוהבת להקות אחרות כמו ביג טיים ראש ועוד כמה אבל זה לא קשור אני יכולה לאהוב גם אותם נכון?
אז החלטתי לעשות אליהם היום פרק אני מבינה שיש בנות שאוהבות בן אחד מהלהקה ויש בנות שאוהבות את כל הלהקה מי שאוהבת את כל הלהקה ומי שאוהבת רק בן אחד מהלהקה שתרשום מיהו אני אוהבת את כולם אבל הכי את הארי מי כמוני?
אני הולכת לראות עם חברה סרט של וואן די ואבא שלי בא אתנו אז בטח הוא יסבול בגלל שכל הבנות שם צורחות ובטח הוא יהיה הבן היחיד שם אז אני מעדיפה שאני אלך רק עם חברה שלי וקבר ניפגש בסוף הסרט אבל באמת שאני אוהבת אותם יש לי ילדה מהכיתה שאומרת לכל אחת דרקשיינית את לא דרקשנית דרקשניות עושות ככה וככה מה אכפת לי אני דרקשניית והיא לא יודעת את זה!
מי שרוצה עוד פרק תגובה!


תגובות (1)

אני אוהבת את כולם:) חחחח ואבא שלך באמת הולך איתך לסרטים,אם אבא שלי היה בא איתי לסרטים אוי ואבוי,לא בא לי שהוא יראה חחחחחח ואיזה מגעילה הילדה הזאת!!!דרך אגב בת כמה את?ותמשיכי

12/09/2013 06:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך